29.Κυριακος

1.2K 210 10
                                    

Ίσως δεν έπρεπε να έρθω μαζί τους.Αλλα ήθελα να φυγω από το σπιτι.Και να ξεχαστω λίγο.

«Πετσέτα δεν φέρνεις εσυ;»με ρωτάει ο Θωμάς.

Πετσέτα;Δεν το σκεφτηκα.
Όταν είπαν πάμε παραλία σκεφτηκα μόνο το μαγιό να βαλω.

«Όχι.Το ξέχασα...»λέω.
«Δεν πειραζει.Εχω εγώ»λέει η Ξενια που ήταν πίσω μου και ήρθε διπλα μου.

Την κοίταξα και κοίταξε κάτω.
«Εννοώ έχω μια εγώ...αν  θες πάρε την δίκη μου..»λέει κάπως παράξενα.

«Ξενια εσυ αν θες πάρε την δικιά μου...»λέει ο Θωμάς και της προσέφερει την πετσέτα του.Εκεινη πάει να την πάρει αλλά πριν προλαβει την σπρωχνω με το χέρι μου.

«Δεν χρειάζεται...θα βολευτούμε με μια...»του λέω και την παιρνει πίσω παρεξηγημένος.

«Περιμένετε και εμενα καλε!!!»φωνάζει η Νίκη από πίσω και κανείς δεν της δίνει σημασία.

«Ο Σωτήρης δεν θα έρθει μετά από εδώ;»ρωτάει ο Θωμας.

Ελπίζω όχι.

«Όχι δεν θα έρθει.Εχει μια δουλειά»λέει η Ξενια.
«Τα λέει με την καινούργια του οικογένεια...»απαντάει η Νίκη από πίσω.

«Τι;»λέω αυτόματα.
«Έχουν πάει να φάνε όλοι μαζί.Δεν το ήξερες;»λέει ο Θωμάς και αν και βλέπει την Ξενια να του κάνει νόημα να μην μιλήσει τώρα είναι πια αργά.

Έχουν πάει να φάνε όλοι μαζί;Τώρα κάνει αυτά που έκανε μαζί μου με αυτόν;Τρωνε «οικογένειακα»;

Μόνο η ιδέα με αηδιάζει.
Ποσό έξω επεσα με τον πατέρα μου;

«Μην τους ακούς...»λέει η Ξενια και σταματάει σε ένα σημείο που δεν έχει κόσμο.

«Εδώ είναι καλα υποθετω»λέει ο Θωμάς και η Ξενια στρώνει την πετσέτα της κάτω.Η Νίκη στρώνει την δικιά της διπλα της αλλά η Ξενια παιρνει την δικιά της και αφού αφήσει ένα μεγάλο κενό αναμεσα τους την ξαναστρωνει αλλά αυτή την φορά πιο μακριά.

«Γιατί το έκανες αυτό;»ρωτάει η Νίκη.
«Γιατί είσαι χαζή.Μην κολλήσω τίποτα...»λέει η Ξενια και βγάζει τις σαγιονάρες της.

Η Νίκη παρεξηγήθηκε και έβαλε το χέρι στο στόμα της δήθεν ότι δεν πειστευει στα αυτιά της.

«Πως τολμάς;»ρωτάει.
«Τι;Να πω ότι είσαι χαζή;Δεν το ήξερα ότι είναι μυστικο...νόμιζα όλοι το ξέρανε...»λέει εκείνη και γελάω με αυτό.Με έκανε να ξεχασω το γεγονός ότι ο μπαμπάς μου προχωράει την ζωή του σαν να μην έγινε τίποτα.

Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt