21.Σωτηρης

1.2K 204 21
                                    

Την βλέπω κοιτάει ξανά και ξανά και ξανά το κινητό της.Μετα ψάχνει γύρω της.

Έγινε και η Ξενια τέτοια...

«Μπορείς να ηρεμήσεις λιγο..;Τι έχετε;Ραντεβού;»ρωτάω αφού έτσι πως κάνει ούτε όταν έβλεπε τον Θωμά έκανε.

«Απλά άργησε...είπε θα είναι εδώ στις 8...»λέει και κοιταω την ώρα.Ελεγε 8.30.

«Αλλά αν δεν ερχόταν θα μου έστελνε έτσι;Θα μου έστελνε...»λεει.
«Δεν ξέρω.Μπορει να προτίμησε να δει κανέναν αγώνα μπάσκετ στην τηλεόραση...»σχολιάζω.
«Ποτέ δεν θα το έκανε αυτό ο Κυριάκος.Αφου είπε ότι θα ερθει...»λέει.

Δείχνει ανυπομονη.

«Συμβαίνει κάτι με τον Κυριακο...;»ρωτάω στα ίσια αφού τόσες μέρες δεν το ρώταγα.

Κοιτάει άλλη μια φορά γύρω της και μετά εμένα.
«Όχι...τι εννοείς;»ρωτάει.
«Εννοώ ότι είναι ο Θωμάς απέναντι σου και δεν του εχεις ρίξει ούτε μια μάτια και τώρα ανυπομονεις να έρθει ο Κυριάκος...»λέω και ετοιμάζεται να μιλήσει.

«Και μην πεις ότι είναι και καλά το αγορι σου για αυτό...!»λέω και την κόβω γιατί κάτι τέτοιο θα έλεγε.

«Φιλεεεε!Σταματα να διαβαζεις το μυαλό μου πια.Πως το κανείς αυτό κάθε φορά...;»
«Είναι ταλέντο...»λέω και γελάει.

Μετά κοιτάει δεξιά της και όταν βλέπει από μακριά τον Κυριακο να πλησιαζει σηκώνεται.Φτιαχνει το φόρεμα της και μετά τον πλησιαζει.

Και μετά λέει δεν τρέχει τίποτα...

Τον κοιταω που πλησιαζει και όταν φτάνει πρόσωπο με πρόσωπο με την Ξενια ούτε που της δίνει σημασια.Ουτε που την κοιτάει.Απλα την προσπερνάει.

Τι έπαθε τώρα;

Έρχεται προς τα εμένα και φενεται περίεργος έτσι σηκώνομαι.Οταν πλησιάζουμε ο ένας τον άλλον σηκώνει το χέρι του και μου ρίχνει μια δυνατή στο πρόσωπο.Ηταν δυνατή αλλά δεν την περιμενα και ολας και έτσι πέφτω κάτω.

Μετά όλα έγιναν πολύ γρήγορα.Ο κόσμος μαζεύτηκε γύρω μας,η Ξενια μπήκε στην μέση,το ματι μου άρχισε να πονάει και δεν ήξερα τι ακριβώς γίνεται.

Βλέπω μόνο τον Κυριακο θυμωμένο μαζί μου.

«ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΡΕ;»του φωνάζω και η Ξενια έρχεται κοντά μου τώρα.

«Κυριακο...τι έκανες;»ρωτάει εκείνη.

«Αυτό για να μάθεις!!!!»φωνάζει πριν φύγει.

Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ