Kapitola 68

636 48 3
                                    

NamJoon

Překvapeně jsem vykulil oči, ale hned se vzpamatoval a natiskl se na něho. Ani jeden v tom polibku neměl nadvládu, a proto byl tak dokonalý. Odtáhli jsme se po celkem dlouhý době a oba ztěžka dýchali. "Tohle nemůže fungovat," řekl ztěžka Jin. "Miluju tě," odpověděl jsem jednoduše. Bylo mi jasný, že to nebude jednoduchý, ale netoužil jsem po ničem jiném, než být s ním. Nepotřeboval jsem sex, stačila by mi jeho dokonalá pusa. Aspoň do doby, než se mi poddá. "Já tebe," vydechl nakonec a já se pousmál. "To pro teď stačí. A teď zavolej klukům, jinak se zblázní," pobídl jsem ho a rovnou mu podal mobil, který měl na stolku. Povzdechl si, ale odešel telefonovat do jiné místnosti. S povzdechem jsem se rozhlédl a nevěděl co tu dělat. Neměl jsem tu ani žádné věci, ani telefon. Jin se vrátil dřív, než jsem se začal nudit. "Měli bychom se vrátit do města. Mám tam práci," řekl a začal balit věci. "Jakou?" Zeptal jsem se pohrdavě. "Nikdo neumře," zamručel a já si oddechl. Nechtěl jsem, aby někoho zabil... Proč jsem se sakra musel zamilovat do mafiána? "Uděláme dohodu," otočil jsem se na něho. "Hm?" Zeptal se, ale nezvedl hlavu od balení. "Nechci nic vědět o tvé práci. Tohle téma probírat nebudeme," řekl jsem a Ji na mě vzhlédl. "To souhlasím. Nemíním tě vystavovat nebezpečí." Zamračil jsem se. "Umim se o sebe postarat," namítl jsem hned. "Unesl jsem tě. Dvakrát," pozvedl obočí pobaveně a já jen protočil oči. "Můžu řídit?" Napadlo mě, když jsem si všiml klíčů od auta. "Ne," zamítl hned, ale já je stejně popadl. "Jo," odporoval jsem a jelikož měl sbaleno, vydal jsem se k autu.

Odplata / NamJinKde žijí příběhy. Začni objevovat