Aradan 15 yıl geçmiş, küçük katil büyümüştü.
Tepeden dağınık topladığı kıvırcık saçları, uzun olan yüzünü daha da uzun gösteriyordu.
Küçük, kemersiz, yüzüne uygun uzunlukta hoş bir burnu ve normal boyutlardan fazla dolgun olmayan dudakları vardı.
Dikleştirilerek alınmış kaşları, zayıflıktan iri gözlerini ufaltan sarkık göz kapakları ve yılların yorgunluğundan morarmış göz altları mutsuzluğunu dışarı vuruyordu.
O kadar zayıftı ki dar gömlekten belli olmaya çalışan küçük göğüsleri haricinde kadın hatları yoktu. Giyim tarzıylada erkeksi görüntüsünü destekliyordu.
İlgi çeken tek yeri ise ruh hali gibi sürekli değişen ela gözleriydi.
Bakışları ise kan donduracak kadar sert ve öfke doluydu.Ece, 15 yıl boyunca öldürmekten hiç vazgeçmemiş, durmak yerine kurbanlarına sürekli olarak yenilerini eklemişti.
Hunharca işlediği cinayetlerden duyduğu haz ise anlatılır gibi değildi.
Öldürdüğü adamlardan çaldığı paralarla epey bir zengin olmuş, paranın çoğunu her tür döğüş eğitimini, silah ve bıçak kullanmanın inceliklerinin öğrenmekte kullanmıştı.
Eğitimleri için memleket dışında ülke ülke gezmiş, ingilizce başta olmak üzere bir kaç dili ana dili gibi öğrenmişti.Bir çok dil bilmesine rağmen , ihtiyacı olmadığı sürece kimseyle diyoloğa geçmezdi. Kimseye güvenmez, hayatına dahil etmez, uzun sürede aynı çevrede kalmazdı.
Bir çok işini kaçak yollardan halleder, çok gerekmedikçe kimlik kullanmazdı.
Kullandığında da otobanda ölen kızın kimliğini kullandığı için dikkat çekmezdi.
Öfkelendiğinde adeta canavara dönüştüğünü kimsenin şahit olmaması için insanlara uzak ve soğuk davranırdı.Bu günde insanlıktan çıktığı o günlerden biriydi. Canavarlığının ispatı kanlı kıyafetlerini çıkararak duşa girdi. Sıcak suyu açarak, üzerinde ki kan kokusunun gitmesi için bir saatten fazla sürecek olan yıkanma merasimine başladı.
Başından aşşağıya akan suyun sıcaklığından teni kızarıp sızlasa da Ece her zaman ki gibi tir tir titriyordu. Ayyaş Hüsnü'nün bondurumunda ki taş zeminin iliklerine işleyen soğukluğunu yıllar geçmesine rağmen içinden atamamıştı.
Temizlenme ritüelini bitirdikten sonra duştan çıkıp her zamanyaptığı gibi yanık melhemini tahriş olan vücuduna sürüyordi ki aklına gelen düşünce ile
"Ece belli ki seni sadece cehennem ısıtacak " diyerek kendi kendine söylendi.************************************************************
Ece'nin kıyafetlerinde ki kan kime aitti.
Bunun cevabı bir daha ki bölümde olacak
*************************************************Medyada hayalimde ki Ece var.
Ece olarak büyük hayranı olduğum NERGİZ ÖZTÜRK'ü kullandım umarım resmini kullanmamı sorun etmez.
Bu arada oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Watpad da yeni olduğumdan bu benim için çok önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECEL (Ölüm kraliçesi) *TAMAMLANDI*
HorrorO masum saf bir kızdı. Taki etrafında dönüp duran ölüm gelip avuçlarına konana, kanın mahoş kokusu ile uyuşup , ateşin büyüsüne kapılana kadar. Bedeni gördüğü işkencelere rağmen ölümü kabul etmezken, ruhu iblise mesken oldu. Kendi cehenneminden, kül...