Seri katil 2

82 26 0
                                    

Sabah saatlerin de aldığı haber ile kulübeye gelen Ali komiser, ilk olarak olay yerini güvenlik çemberine alan bölge karakolunda ki memurla görüştü.
-Burada ne olmuş diye sorduğu polis memuru
-Akşam 11:30 saatlerin de 155 den gelen ihbarla buraya geldik. Geldiğimizde (parmağıyla işaret ederek) şu kütüğün üzerinde şoka girmiş şekilde yirmili yaşlarında genç bir bayan bulduk. Kulübeye girdiğimiz de ise üç cesetle karşılaştık diyerek durumu özetledi.
Ali komser
-Cinayetleri kız mı işlemiş diye sorunca
Polis memuru
-Komserim, kızın üzerinde de kan lekeleri mevcut olsa da kişisel fikrim o olmadığı yönünde.
Kulübede tek başına bir kızın yapamayacağı büyüklükte bir vahşet yaşanmış diyerek düşüncelerini dile getirdi.
Ali komiser içinden Ecel (Ece) ile tanışmış olsan böyle düşünmezdin diye geçirse de, kulübeye girene kadar hiç konuşmadı.
Kulübeye adım attığında ise gördüğü manzara ile polis memurunun ne demek istediğini ve neden çağırıldığınıda anlamış oldu.
Her bir köşeye sıçrayan kan lekeleri ve kan gölüne dönmüş zeminin korkuç görünümü, cinayetlerin sıradan biri yada birileri tarafından işlenmediğini kanıtlıyordu.
Kapıdan girildiği anda yerde yatan cesedin boğazında ki derin kesik, neden kendisinin akla gelen ilk kişi olarak çağrıldığını gösterirken, diğer iki kurbanın da ölüm şekilleri seri katilin işi olma olasılığını güçlendiriyordu.
Diğer vakalardan farklı olarak bir şahitleri olması Ali komseri olay yerini terk edip biran önce hastaneye kaldırılan kızla görüşmeye itmiş olsa da kapıdan çıkacağı an gözüne çarpan detayla bu girişiminden vazgeçti.
Kan oluşmuş birikintilere basmamak pek mümkün olmasa da parmak uclarında delillere en az zararı vermeye çalışarak fark ettiği detaya yöneldi.
Kapı girişine çok uzak olmayan duvar dibinde ki kanları cebinden çıkardığı kalemi ile iterken, polis memuru merakla
-Fark ettiğiniz bir şey mi var komserim diyerek sordu.
Ali komser, memurun sorusunu yanıtsız bırakıp, ayağa kalkarak gelirken bastığı yerlerlerde ki izlerini takip ederek geri çıktı.
Biran önce orada ne olduğunu öğrenmek için yanıp tutuşsa da sabırlı davranıp savcı ve olay yeri incelemenin işlerini bitirmesini saatlerce bekledi.
Son incemelerde tamamlanıp cesetler kaldırıldığında vaktin geldiğini anlayarak kulübeye tekrardan giriş yaptı.
Bu sefer yerde balçıklanmış kan pıhtıları ayakkabılarının altına yapışarak rahatsız edici bir his yaratsa da umursamayarak hızla daha önce kalemi ile eşiştirdiği duvar dibine çökerek daha detaylı incelemeye başladı.
Başını kaldırdığında sabahdan beridir yanından ayrılmayarak ne yaptığını anlamak adına meraklı gözlerle onu seyreden polis memuruna
-Burada gizli bir giriş var. Kan aşağıya sızmış. Hemen açabileceğimiz bir şey bul diyerek açıklama yapıp emir verdi.
Polis memuru araçlardan birinden aldığı levye ile geçidin kapısını zorlarken savcı ve olay yeri inceleme gitmekten vazgeçerek merakla onları seyrediyorlardı.
Savcı dayanamayıp tam ne yaptıklarını soruyordu ki zorlamalara dayanamayan geçidin kapısının açılmasıyla herkesi merak dolu bir sessizlik sardı.

Silahlarını çekip geçitten geçerek eve çıktıklarında ise şok geçirmişlerdi.
Yerin altında böyle bir yer bulmayı kimse beklemezken, evin mimarisi hayranlık yaratacak kadar orda bulunan herkesi büyülemişti.
Yerin altında karanlık bir mahsen olacağını düşünürken uçurumun muhteşem manzarasını seyre sunan cam duvarlı ferah bir ev beklemedikleri kesindi.
Şaşkınlığın sebeb olduğu kıssa süreli sessizliği Ali komisere kapıyı açmada yarım eden polis memuru bozdu.
Hayranlıkla evi süzerken
-Komserim inanılır gibi değil. Toprağın altına ev kurmuşlar diyerek yaşadığı şoku dile getirip gizli evi dolduran her bireyin söylemek istediklerine tercüman oldu.

Yüzeysel aramada bir şey bulunamayınca detaylı inceleme için sığınak inceleme altına alınırken, Ali komiser hasteneye kızla görüşmek için yola koyuldu.

Hastanede kızın görüşe bilecek durumda olmadığı bilgisi canını sıksa da ertesi günün akşamına doğru kızı sorguya aldırtmayı başarmıştı.

ECEL  (Ölüm kraliçesi) *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin