Ortaya çıkan gerçekler

115 29 1
                                    

(günümüz)

Kabuslarla geçen gecenin sonunda şiddetli bir baş ağrısıyla güne uyanan Ali komser, merkezde ki odasının kapısı çalınınca "gel" kelimesini işkence çekermişçesine telafuz etmişti.
Gelen elinde ayyaş Hüsnü'nün dosyaları olan Yusuf'du.
Dosyaların için de çektiği baş ağrısını daha fazla şiddetlendirecek şeylerin yazılı olduğunu bilse de Yusuf'a otur işareti yaparak okumakla uğraşamayacağını belirtircesine
-Ne var dosyalar da diye sordu.
Yusuf
-Komserim otopsi raporlarına göre Hüsnü defalarca bıçaklanarak arkadaşı ise boğazı kesilerek öldürülmüş.
Ali komser, aklını kurcalayan soru listesine " ölüm şekillerinin seri katilin kurbanları ile benzerlik taşıyor olması raslantı mı" ekini de ekleyip Yusuf'u dinlemeye devam etti.
-Kanlarında çıkan alkol oranı neden kıza karşı koyamadıklarını açıklarken, evde ki yangının sebebinin devrilen elektirikli sobasının alkol şişelerini tutuşturması sonucu olduğu yazılmış.
Ali komser başında ki ağrının acı verdiğini vurgulayarak boğuk bir sesle
-Kız nasıl ölmüş diye kıssaca sordu.
Yusuf
-Olaydan sonra kızın kaçtığı yönde ki otobanda onun yaşlarında bir kadın cesedi bulunmuş. Komyan ya da tır gibi büyük bir aracın altında ezilmiş. Çarpan araç tesbit edilemediği için tam olarak bilinmiyor dediğinde
Ali komser
- Ölen kadının o kız olduğu nasıl anlaşılmış diye sormadan edemedi.
Yusuf
-Kadının başının üstünden aracın tekerleği geçtiği için tanınmayacak haldeymiş, kimsede o cinvarda ve o kadına benzerlik taşıyan kayıp baş vurusunda bulunmayınca da diyerek bir gariplik olduğu düşüncesi ile sözünü yarıda kesti.
Ali komser
-Dna analizi yapılmamış mı derken duymaktan korktuğu cevabın gelmemesini diledi.
Yusuf
-Dosyalar da böyle bir bilgi yok. Sanırım tek yakını ölen babası olduğu için mezar açmaya gerek duymadılar derken sanki kendi kabahatiymiş gibi mahcup bakıyordu.
Ali komser aldığı cevapla öfke ile yerinden fırlayıp
-Ne yani, sırf o civarda ve ezilen kadınla Hüsnü'nün evinden kaçan kadın aynı yaşlarda olduğu için iki olayı birbirine bağlayıp dosyayı kapatmışlar mı diye gürledi.

İşte bu tip olaylarda daima karşısına çıkan gerçek yine aynıydı. Olayları inceleyenlerden birilerinin duyduklarını kaldıramayınca işi biran önce sonlandırma isteği ve hassas yüreğinin mantığını engellemesi sonucu kapatılan bir dosyayla karşı karşıyaydı.
Hüsnü gibi biri için çırpınıp işi sonuna kadar eşiştirmeye deymese de, üstü toprakla kapatılan gerçekler çok geçmeden zombi gibi hortlayarak belaya neden olacağı bilinmeliydi.

Ali komserin baş ağrısı yeni duyduğu gerçelerle dayanılmaz şekilde artmıştı. Aldığı iki adet ağrı kesici ağrıyı kesmese de yatıştırdığında, oluşan boşluğa sorular hücum etmeye başladı.
Ölen kız Sevil'in kızı değilse?
Yaşadıkları için Sevili cezalandırdı desek, neden bu kadar yıl bekledi?
Daha önce fırsat bulamamış olabilir mi yoksa başka bir gerekçesi mi vardı?
Pe ki ya o değilse ki gibi bir çok soru beyninde hortumlar yaratarak dönüp duruyordu.
Ali komser, uzun olmayan ama çıldırtacak kadar karmaşık ve neden sorularıyla dolu düşünceleriyle verdiği savaşın sonunda işin içinden tek başına çıkamayacağını anlayarak amirin odasına gitti.
Gerekçelerini amirine yönelterek Sevil hanımın ölen eski kocasının ve üvey kızının mezarların açılmasını isteyecekti. Ölen kızın Sevil'in üvey kızı olup olmadığını öğrenmek bir çok soruyu elemesine yardımcı olacağını düşünüyordu.

Seri katil davası dışında başka bir olayla ilgileniyor olması amirinin canını sıkısa da
Ali komser, her iki dosyada bazı benzerliklerle karşılaştıklarını, aradıkları katile kız ölmediyse daha çabuk ulaşmak adına bir iz bulabileceklerini anlatınca arkadaşının desteğini almayı başarmıştı.

*************************

Ali komser, amirinden "onay almayı başardım" müjdesini beklerken aradan günler geçmişti. Elinde ki verileri ne kadar incelerse incelesin sonuç, her defasın da mezarların açılmasıyla sonuçlanıyordu.

Seri katil davasıyla, dili kesik kadın cinayeti diye adlandırılan vakanın arasında net bir bağ olmamasıda amirin, mezarların açılması için alacağı iznin kolay olmayacağı izlenimi veriyordu.

Ali komser, sıkıştığı karamsarlıktan çıkmak için bir yol ararken hızla açılan kapıyla beklediği mucize odasında belirdi.
Elinde ki kağıt parçalarını, taşıdıkları mucizenin büyüklüğünü belirtir şekilde özenle kavrayan Yusuf, parlayan gözlerle Ali komserin yüzünü bakıyordu.
Kapıyı çalmadan içeri girmesi ve taşıdığı heyecan söyleyeceklerinin önemli olduğunu gösteriyordu.
Ali komserin "hayırdır" demesine bile fırsat vermeden
-Komserim sonuçlarına inanamayacaksınız. Dili kesilen kadının tırnak aralarında ki kadın DNA sıyla seri katilin daha önce ki bir kaç kurbanında bulunan bulgularda eşleşme var.

Ali komserin üvey annenin cinayetinde bulunan kadın Dna sını, seri katilin diğer vakalarında ki bulgularla kaşılaştırılmasını istediğinde, Yusuf yine kendi kendine nedenle başlayan sorularla boğuşsa da şimdi komserinin tecrübesi ve öngörüsü karşıdında şapka çıkarıyordu.

Yusuf, Ali komserden en ufacık bir detayı bile atlamayarak araştırması gerektiğini öğrenirken böyle bir komserle çalışabildiği için kendisini şanslı hissediyordu.

Ali komser, Yusuf'un verdiği haberle düşüp kaldığı çukurdan çıkabilmişti. Artık iki dosya birleşeceği için mezar açma işlemi daha hızlı sonuçlanacak, seri katili bulmalarında ki yoldan bir engel daha kalkacaktı.

Her ikisi de "seri katili bu kadın yakalatacak" diye düşünürken odayı heyecanın verdiği garip bir sessizlik sarmıştı.

****************************

O günden yaklaşık üç hafta sürecinde, baskıların yoğun olmasından kaynaklı hızla mezarlar açılmış eşleştirmeler yapılmıştı.
Yusuf, elinde ki sonuçların çıktığı zarfı Ali komser uzatırken heyecandan elleri titriyordu.
Ali komser, zarfı geri çevirip onun açmasını isteyince de Yusuf'un yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşti.
Ali komser bunu, karşısında ki adamın mesleğine karşı olan heyecanın kendisinin ne kadar hoşuna gittiğini göstermek ve zarf açıldığında beynine üşüşen sorular arasında Yusuf'un sonuçlar hakkında bilgi istemesini engellemek adına yapmıştı.
Yusuf zarfı açıp
-Komserim yine haklı çıktınız. Sevil hanımın ölen kocasıyla, kazada ölen kızın Dna sı eşleşmemiş. Ezilerek ölen kadın Sevil hanımın üvey kızı değil derken yıllardır çözülemeyen vakada bir şeylere ulaşmanın gururunu taşıyordu.

Ali komser, hislerinin onu yanlış yola sürüklememiş olmasının memnuniyeti ile keyiflenirken Yusuf heyecanla devam etti.

-Komserim sıkı durun bomba bir haberim daha var. Mezarı açılan Sevil hanımın ölen kocasıyla , seri katilin yanında olduğunu düşündüğümüz kadının bulgularında eşleşme çıkmış.

*******************************************

Ece'nin ölmediği ortaya çıktı.
Pe ki seri katilin o olduğunu bulacaklar mı?
Bulacaklarsa nasıl, bir fikriniz var mı?
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum

ECEL  (Ölüm kraliçesi) *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin