SORGU

87 23 4
                                    

Adamın cesedi kanı ile kaplanmış zeminden kaldırılırken Ali komser keyifsizce Ecel'in yeni kurbanın konulduğu ceset torbasına bakıyordu.
Seri katil davasının düşündüğünden daha uzun sürmesi yetmez gibi bir de kurbanlarına yenilerini ekliyor olması sinizlerini altüst ediyordu.

Yumruk yaptığı ellerini ceblerine sokarak sinirini saklamaya çalışsa da öfkeden sıktığı dişlerinden gelen gıcırtılara ve gerilen çene kaslarını gizlimekte pek başarılı olduğu söylenemezdi.

Öfkesini zapt etmek adına kastığı bedeni taş kesilmiş bir vaziyette, bakışlarını cesedin kaldırıldıktan sonra geride bıraktığı pelteleşmiş kan gölüne sabitlemişken Yusuf'un sesi ile girdiği transtan çıktı.
-Ne var diye bağırarak arkasını dönüdüğünde karşısında ki adamın bir adım geri gitmesine neden olmuştu.
İçinde bastırmaya çalıştığı öfkesi küçük bir aralık bulmuş gibi bir anda dışarı çıkınca ses tonunu ayarlamakta başarısız olmuştu.
Yusuf'un şaşkın bakışlarını fark edince sinirini yanlış yerde kullandığını anlayarak gözlerini kapatarak burun kemerini iki parmağıyla sıktı.
Bir nebze sakinleştiğini anladığında da başını yerden kaldırıp
-Kusura bakma, gerekiz yere sana patladım diyerek mahcubiyetini dile getirdi.
Yusuf
-Sorun değil komserim ne kadar gergin olduğunuzun farkındayım diyerek karşısında ki adamın özrünü kabul ederek Ali komsere sesleniş nedenine geçiş yaptı.
Hiç bir şeyde uzun süre takılmayıp anında işine odaklanıyor olması, Ali komiserin genç adamda ki en sevdiği huyuydu.
Yusuf
-Çevre esnafla konuştum. Adam hakkında herkes çok iyiydi diye konuşuyor. Sicilide trafik cezası bile olmayacak kadar temiz diyerek aldığı bilgileri iletirken bir gariplik olduğunu vurgularcasına bakıyordu.
Fark ettiği garipliği
-Ecel sicili bu kadar temiz olan birini öldürmez. Bir şey olmalı diyerek Ali komser dillendirince daha detaylı araştırma yapmak adına izin isteyerek olay yerinden ayrıldı.

Ertesi gün Yusuf, ilgisini çeken bir detay hariç hiç bir şey bulamamış olmanın keyifsizliğiyle Ali komiserin odasına giriş yaptı.
Ali komiser
-Yüzüne bakılırsa bir şey bulamamışsın diyerek konuya direk giriş yapınca Yusuf derin bir iç çekip
-Malesef komiserim. Daha önce bildirdiğim bilgilerden başka bir şey bulamadım diyerek sıkıtıyla çektiği nefesi geri bıraktı.
Ali komiser
-Ama bir şey olmalı diyerek daha çok kendine sorduğu soruyla önünde ki dosyayı incelerken Yusuf'un
-Bir şey var ama adamla ilgili değil diye dayanamayarak mırıldanması üzerine
Ali komiser
-Neymiş diye sordu.
Yusuf
-Kurbanla ilgili değil ama dikkatimi çekti diyerek söylemini açıklayınca  Ali komiser
-Anlat diyerek duymak istediğini yeniledi.
Biliyordu ki Yusuf'un dikkatini çektiyse mutlaka bir şey vardı.
Yusuf
-Kurbanın kiracısı yaklaşık on gün önce intahar girişimin de bulunmuş diyerek kıssaca konuyu açıkladı.
Ali komser detay isteyerek devam etmesini söyleyince de Yusuf
-Tek başına yaşayan bir öğretmenmiş. On gün önce 112 ye giden bir ihbarla evinde bilekleri kesili halde bulunmuş. İhbarı yapanın kim olduğu bilinmiyor.Kadının hastane polisine verdiği tek cevapsa bunalımda olduğu olmuş diyerek anlattı.
Ali komiserde de merak uyandıran olay başka bir delil olmadığından soruşturmanın seyrinin intahar olayına kaymasını sağlamıştı.

Ertesi gün apar topar sorguya alınan Sıla öğretmen gergin olsada beklediği bir durum olduğundan şaşkın görünmüyordu.
Ağlaması, "beni neden burada tutuyorsunuz"diyerek feryat etmesi gerekirken sessizce sorgu odasında birilerinin gelmesini bekliyor olmasıda Ali komiserin dikkatini çeken diğer bir konuydu.

Sorgu odasında bir saat yanlız bırakılarak yapılan psikolojik baskı sona erince Ali komiser içeri girdi.
Sıla öğretmen, Ali komiserin odaya girmesiyle sorgunun başlayacağını düşünse de yaklaşık on, on beş dakikadır süren sesizlik gerilen sinirlerini yıpratınca
-Ne kadar daha sürecek bu saçmalık, ne soracaksanız sorunda gideyim diyerek çıkıştı.

ECEL  (Ölüm kraliçesi) *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin