Ali komiser, görevi kabul etmesi üzerine, ertesi gün sabah erkenden gelip odasına yerleşti. Yeni odasın da, eski anılara dalmış etrafı incelerken kapısında beliren genç delikanlının sesi ile irkildi.
-Hoş geldiniz efendim.
Kapıdan bir kaç adım içerde olan gencin, siyaha yakın koyu renk saçları, bir o kadar koyu kahverengi gözleri vardı. Kendinden emin dik duruşu göreve hazır olduğunu vurgulasa da, yüzünde ki samimi tebessüm heyecanını dışa vurup saflık katıyordu.Genç adam, kendisine doğru dönen Ali komserin karşılık vermesine izin vermeden sözlerine devam etti.
-Efendim benim adım Yusuf, size seri katil dosyasında yardım etmek için görevlendirildim.
Ali komser karşısında ki delikanlının, aceleci ve heyecanlı yapısına gülümseyerek
-Tanıştığıma memnun oldum. Umarım iyi bir ikili oluruz diye samimi bir karşılık verdi.
Yusuf, aldığı sıcak yanıta karşılık aynı heyecanlı ses tonuyla
-İnşallah komserim diyerek gülümsemesini genişletti. Tuttuğunu kopardığı konusun da ününü duyduğu adam ile çalışacağından oldukça heyecanlıydı. Ali komserin sıcak yaklaşımı sayesin de iyi geçen tanışma merasimi gerginliğini üzerinden atmasına yardımcı olmuştu.
Ali komser
-Tanıştığımıza göre şu seri katil dosyasını getir bir bakalım deyince Yusuf, şaşkınlıkla
-Hemen mi başlayacaksınız diye sordu.
Ali komser
-Zaten seneler kaybedilmiş, bir gün daha mı eklensin diyince, Yusuf
- Emredersiniz diyerek odadan çıktı.
Yusuf, bir müddet sonra kucak dolusu dosya ile odaya dönünce, Ali komser işinin ne kadar zor olduğuyla karşı karşıya kaldı.
Bu kadar dosyayı okuması günler alacağından, konuyu üstün körü anlamak için, Yusuf'tan kıssaca anlatmasını istedi.
-Komserim, on yıldan fazladır her yıl boğazı kesilmiş bir yada iki ceset buluyoruz. Bunun haricinde Eylül ayının yirmisinde ise resmen katliyam yapıyor.
Ali komiser araya girerek
-Neden bu günü seçtiğini biliyormuyuz diye sormadan edemeyince,
Yusuf olumsuz anlamda nerde der gibi suratını buruşturup devam etti.
-Hayır komserim bilmiyoruz. Sadece o gün hakkında kötü anıları olduğunu tahmin edebiliyoruz. Kim olduğunu bulamadığımız içinde bundan fazlasını bilinmiyor. Tek bildiğimiz, içki masasın da alem yapanları tercih ettiği.
Ali komser, şu sürgün işi olmasaydı da bu görevi on yıl önce atansaydım diye iç geçirdi. On yıl önce olsaydı geriye doğru beş yılda, o tarihte ve o koşullarda olan vakaları aylar sürse de inceler mutlaka bir ipucu bulurdu.
Yine de "kusursuz cinayet yoktur" sözüne o kadar çok inanıyordu ki, geç kalınmış olsa da mutlaka birşeyler bulacağına emindi.
Tek yapması gereken gözden kaçan küçük detayı keşfetmekti.
Ali komiser daldığı düşünceler ile boğuşurken, Yusuf bir kaç saniye soluklanmak için ara verdiği sözlerine yeniden başlamıştı.
-Komserim siz sormadan söyleyeyim. Kurbanların hepsi birbirlerinden bağımsız. Ortak özellikleri ise cinayete kurban gidenlerin hepsinin erkek olması ve kabarık suç dosyalarına sahip olmaları...
Kadın ticareti, tecavüz, alkol ve uyuşturucu bağımlılığı, çocuk istismarı gibi suçlar başta olmak üzere sicilleri fazlaca kirli dedikten sonra anlatım heyecanına kapılarak
-Komserim anlayacağınız, biri İstanbulu temizliyor deyince Ali komiser bu dosyanın neden on yıl boyunca kapatılamadığını anlamış oldu. Bu dosya ile ilgilenen birileri bir yerde böyle insanlar için çaba sarfetmenin deymeyeceğini düşünmüş olmalı ki bir arpa boyu yol elde edilememişti.
Ali komiser kaşlarını çatarak
-Ne olursa olsun, kise kimseyi öldüremez. Bu ülkede kanunlar var diye klişe laflar sarfederek çıkıştı.
Bir suçluyu açığa çıkarmak isteniliyorsa, biliyordu ki bu meslekte, takımda ki her hangi biri bile olayları, işi olarak görmeyip duygularıyla hareket ederse hiç bir şey elde edilemezdi. Bu çıkışı sayesinde de Yusuf'un da bu düşüncelerden sıyrılmasını umarak masada ki yığına yöneldi.Önünde ki bulunan mimarın dosyasını açarak
-Ölü ingiliz hakkında neler biliyoruz diye sorarak bir kaç dakikadır ortamda ki gergin sessizliği bozan Ali komser oldu.
Yusuf az önce ki işittiği azarı sindirmek için yutkunup, daha net bir ciddiyetle devam etti.
- Kurban ingiliz vadandaşı olan bir mimar. Ülkesinde çalıştığı evlerde ki kadınlara yönelik taciz ve tecavvüzden bir kaç kere yargılanmış. Türkiye'ye ise iki ay önce gelmiş.
Yakın arkadaşlarından birini bulup görüştüm. Türkiye'ye kazancı yüklü olan bir iş için geleceğini söylemiş ama burdayken pek görüşemedikleri için fazla bir ayrıntı bilmiyormuş. Arkadaşına, ailesinin birşeyler bilme ihtimalini sordumğumda ise, kurbanın yıllardır aile bireylerinden hiç biri ile görüşmediğini söyledi.
Yusuf'un konuya hakimiyetinin bu kadar iyi olması, Ali komserin yüzünde kocaman bir gülümsemeye neden olmuş, Yusuf'a yansıyan tebessümü aralarında ki soğukluğu hızla ısıtmaya yetmişti.
Ali komser, açtığı dosyada ki olay yeri resimlerini bir müddet inceledikten sonra sorularına devam etti.
-Yatağa kelepçelenerek öldürülmüş, buda işin içinde kadın parmağı olduğunu göstermez mi? Diye düşüncesini sesli dile getirince Yusuf, soruya cevap verirken biraz kekelese de
- Şey, komserim o iş öyle olmayabilir. Mimarın cesedi gayların sıklıkla takıldığı bir otelde bulundu diyerek düşüncelerini de katarak cevapladı.Ali komiser, yeni yardımcısı ile aldığı görevin ağırlığının farkında olsa da, yeniden olması gerektiği yerde olduğu için memnundu. Onu yıllarca bu meslekten uzak tutup sürgüne yollayanların utanacağını düşünmese de, seri katili bulup yüzlerine bu kadar gecikmenin nedeni sizsiniz bakışı atmak için tüm gücü ile çalışacaktı.
************************************
Hikayemize yeni katılan karekterleri sevdiniz mi?
Sizce Ali komser seri katili yakalayabilecek mi?
Acaba, Ali komserin olaylara bakış açısı mı yoksa Ece'nin yapacağı bir hata mı gerçeği ortaya çıkaracak...Mesajlarınız da fikirlerinizi görmeyi ve oylarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECEL (Ölüm kraliçesi) *TAMAMLANDI*
HorrorO masum saf bir kızdı. Taki etrafında dönüp duran ölüm gelip avuçlarına konana, kanın mahoş kokusu ile uyuşup , ateşin büyüsüne kapılana kadar. Bedeni gördüğü işkencelere rağmen ölümü kabul etmezken, ruhu iblise mesken oldu. Kendi cehenneminden, kül...