Siedziałam z Milesem w kawiarni, z reszta jak zawsze.
-Jakoś dziwnie z całego naszego roku przyjaźni nie wiem skąd jesteś właśnie tutaj, może opowiesz mi coś? - Zapytał Miles
-No faktycznie, no to tak... Alexie i Jane znałam praktycznie od zawsze. Jestem siostrą Finna Wolfharda, jak z reszta już wiesz, Jane jest siostrą Jacka Grazera a Al jest siostrą Jaedena Lieberhera. Jane poznałam w przedszkolu a Al w 1 klasie. Jakoś tak się złożyło że wszyscy mieszkaliśmy blisko siebie.Nie chce mi się opowiadać o moim dzieciństwie, było fajne, normalne no i to na tyle. Może kiedyś opowiem ci więcej szczegółów ale tak ogólnie to dzieciństwo jak dzieciństwo.
Wszystko zaczęło się kilka lat temu, jak miałam 12 lat (Finn miał 13) zaczął grać w tych wszystkich filmach, serialach, poznał tyle ludzi ze ło cie panie. Nie miałam z nimi styczności, głównie dlatego ze jak miałam 16 lat (rok temu) wyjechałam do USA uczyć się bo było mi korzystniej. Jakoś nie lece w aktorskie kulki jak moj brat, chciałam się kształcić raczej tak „poważniej". Później wrocilam do VC i wyprowadziłam się razem z Finnem i dziewczynami do NY. W taki oto sposób właśnie jestem tutaj, mieszkam z dziewczynami, Finn niedaleko z reszta tak samo jak Jack, Jaeden i cała reszta którą poznasz wkrótce.
Moją historię zacznę od przyjazdu tutaj...