Jin:
اون تخم جن به چه جراتی دستاشو دور کمرم حلقه کرده؟ و این لبخند ژکوند جنتلمنانه ی مضخرف روی صورتش چه گوهی میخوره؟ با اون چال گونه های بی نمکش!
سعی کردم لحنم کم تر شبیه غر زدن باشه.
@ این دقیقا چه کوفتیه کیم نامجون؟
^ هیونگ داشتی زمین میخوردی!
@ دفعه ی بعد لازم نکرده مثل دخترا کمرمو بگیری ترجیح میدم ضربه مغزی شم تا اینطور خوار و خفیف!
^ خب باشه هیونگ الانم دیر نشده.
دستاشو از دور کمرم باز کرد.
@ صبر کن نامجون شی داری چکار میکنی؟!!!!
سعی کردم یه چیزی رو قبل از افتادن بچسبم که موفقم شدم. هولی شت پیرهن نامجون بود! نمیخوام بگم کدومشون بیشتر درد داشت. ضربه ی وحشتناکی که به سرم از طرف زمین وارد شد و یا درد افتادن یه نامجون صد و هشتاد و سه سانتی روم!
@اییییییی... تخم جن داری چکار میکنی؟!؟؟!؟! پاشووووو!!!!
^ دارم به جین هیونگ توی فرود قهرمانانه ش کمک میکنم. فکر کنم این پوزیشنو بیشتر دوست داری هیونگ!
در حالیکه یکی از بازوهاشو تکیه گاه قرار داده بود و صاف توی صورتم زل زده بود اینو گفت!
@ تو یه تخم جن منحرفی!
^اشتباه نکن هیونگ من نه تخم جنم نه منحرف... میگن آدم باید توی زندگی از فرصتاش استفاده کنه دارم استفاده میکنم!
@ کی میتونه تصور کنه کیم نامجونی که اینقدر پیش همه جنتلمن و باهوش بنظر میاد همچین خل مشنگ احمقی باشه؟
خب خب اعتراف میکنم کم کم نه تنها وزنشو بلکه فشار عضور برآمده شو روی خودم حس میکردم و این یعنی ته ته چندش!
^ هیونگ خب میگی چکار کنم؟ بعضیا خوششون نمیاد از کیم نامجون کمک بخوان منم کمکشون نمی کنم.
@ تو بهتره اول به خودت کمک کنی که توی شلوارت نترکی... بهت یه وان آب سرد پیشنهاد میکنم پسره ی .... هوفففف.... فرزندم... گلم... نمیخوای کونتو تکون بدی و از روی هیونگت پاشی؟
^ ریلی؟ جین هیونگ الان ازم کمک خواست؟ الان باید به پیشنهادت فکر کنم؟
تف به اون چشات که اینقد سگ دارن. نفساش مستقیم توی صورتم بود و باد داغش توی گوشام.
ترفند های جین:
چگونه یک خرس هفتاد کیلویی را از روی ولد واید هندسام جابجا کنیم؟
1.به زور... که اینجا بدلیل قوی بودن خرس امکان پذیر نیست.
2.قلقک... دستام به طرز فاکی ای گیرن.
YOU ARE READING
wall breaker
Fanfictionجئون جونگ کوک پسری که خانواده ش رهاش کردن و توی یه روستا بزرگ شده و بعد بعنوان برده به پادشاه فروخته میشه... و دقیقا کدوم پادشاه وقتی چوسان روی دست شاهزاده ی خوناشام ارباب کیم میچرخه... کسی که همه از شنیدن اسمش وحشت دارن! و درست وقتیکه کیم تهیونگ می...