🌿 TANITIM 🌿

66.3K 1.5K 81
                                    



Hafsa'nın ailesi yıllardır Fatih'lerin ihtişamlı villasında çalışıyordu. Annesi ev işleri ve yemekle ilgilenirken, babası Fatih'in babasına yardımcı oluyordu. Süregelen bu zamanda çalışan olmaktan çok, aile dostu olmuşlardı birbirlerine. İki aile de bunu böyle kabul etmişti...

Fatih ise çocukluğundan beri yanıbaşında olan Hafsa'yı; kız kardeşi yerine koyup kollamıştı hep.
Önceleri, ona 'ağabey' desin diye az baskı da yapmamıştı. Lakin inatçı kıza bir türlü söyletmeyi başaramamıştı.
O zamanlar henüz hislerinin farkında değildi Hafsa. Sadece gıcıklığına reddetmişti adamı.
Şimdilerde ise ona böylesine aşıkken, ölse diyemezdi. Zaten artık söylese bile Fatih'de garipserdi.

Aralarında beş yaş olmasına rağmen hep çok sıkı dostlukları olmuştu onların. Kimi zaman kavga etmiş, kimi zaman dertleşmişlerdi.
Fatih'e olan ilgisinin, ona beslediği yoğun hislerden dolayı olduğunu ilk kez lisedeyken farketti Hafsa.
Ancak Fatih'in ona o gözle bakmayacağını düşündüğünden; yıllarca içinde yaşadı sevdasını. En ufak bir belli edişinde eskisi gibi olamayacaklarını bilip kendisini susturdu.
Peki henüz yirmi birinde olan bu umutsuz aşık nereye kadar susabilecekti?
Sahiden sandığı kadar imkansız mıydı hayalleri?

Sonsuza kadar aile dostu mu kalacaklardı, yoksa alınlarına yazı mı olacaklardı?

~MÜMTENİ~
Çekinmek demekti.
Nitekim çekindi Hafsa;
Önce Rabbinden, sonra bilmeden gönlünü sahiplenen Fatih'ten...

MÜMTENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin