...İki genç adam da yan yana olan sandalyelerde oturuyorken, Yiğit olayın tüm ciddiyetini kaybedip gür bir kahkaha attı. Gülüşlerinin arasında da elini sertçe Fatih'in omzuna geçirmişti.
"Ulan!"
Bir kahkaha daha konuşmasını kestiğinde, sakinleşmek için bekledi. Fatih ise gözlerine kadar ulaşmış bir sinirle izliyordu yanındaki gereksiz herifi.
Yiğit gülüşlerinin arasından devam etti. Zira kahkahalarının kesileceği falan yoktu. Beklemekte nafileydi.
"Ulan böyle bir olay sadece senin başına gelebilirdi! Helal olsun! Yine şaşırtmadın beni!"
Fatih kendisiyle alay eden adamın hiddetle yakasından tuttu. Öfkesinden alev alev yanıyordu! Zaten yeterince deliye dönmemiş gibi, bir de bu adamın sözlerini hiç çekemeyecekti.
"Yemin ederim elimde kalırsın! Kapa çeneni!"
Yiğit yakasını tutan adamdan bir çırpıda kurtuldu. Ama hâla gülmeye devam ediyordu. Ne yapsındı canım?
Bu olaya gülünmeyip de ne yapılırdı?"Tamam tamam kızma. Şuradan bir çıkalım da, yine kavuşursun sevdiğine... Merak etme."
Fatih hışımla ayaklandı yerinden. Ortada kızgın bir boğa gibi volta atmaya başlamadan hemen önce de, ağız dolusu bir küfür etmişti kendisiyle alay eden herife...
***
Hafsa annelerinin yardımı ile önce elini yüzünü yıkamış; ardından üzerindekinden kurtulup, rahat pijamalarını giyinmişti. Yaşadığı korku ve stresin etkisi ile epey mecalsiz kalmıştı bedeni.
Öyle ki; kolunu dahi kaldıracak hali bulamıyordu kendisinde...İki annesinin de ortasında oturuyordu şimdi. Ellerini birbirine bağlamış, yaşadıklarını sindirmeye çalışıyordu.
Korkmuştu.
Çok korkmuştu..."Tamaaam! Ağlama artık. Sonuçta ikiniz de iyisiniz.."
Gülsüm annesinin söylediklerinden sonra anladı ağladığını. Usulca elini kaldırıp yanağını ıslatan yaşları sildi.
Burnunu içli bir şekilde çekerken de üzgünce araladı dudaklarını."Fatih'i öyle görünce... O sinirle elinden bir kaza çıkacak diye çok korktum anne."
Zar zor konuştuğunda annesi sarıldı bu kez. Ne kadar hissettirmemeye çalışsalar da, onlar da epey korkmuştu.
"Düşünme bunları. Hadi git de dinlen biraz. Yorgunsun zaten."
Genç kız kadınları başıyla onaylayıp kalktı yerinden. Oturacak hali bile yoktu gerçekten. İsteksizce odasına giderken de hâla olanları düşünüyordu...
Odasına girdikten sonra yavaşça kapattı kapısını. Ardından beklemeden bedenini yatağa bıraktı. Bir süre öylece duvarları izledi.
Bu gece... yine bu odadaydı işte.
Gözünün önüne Fatih'in o son bakışı geldiğinde, birden gülmeye başladı.
Deliriyordu herhalde!
Gülmekte neyin nesiydi canım?
Oysa ki hakkı vardı genç kızın. Hangi çift ilk gecelerinde böyle bir şey yaşardı?Eveet! Çok kısa sürede bir kesitle geldim ben! 😁
Esra ve Yiğit'te olduğu gibi, Hafsa ve Fatih için de gelecek bölümlerden bir kısım paylaşmak istedim.
Bende haksızlık yok! İki çiftime de aynı muamele. 😂Eee?
Sizce bunların başına ne geldi?
Ne geldi de Fatih kudurdu ve Hafsa böylesine korktu? 🤭Aklınıza gelen ihtimalleri benimle paylaşın emi?
Zira merakla bekliyor olacağım. 🤩Son olarak!
Çok eğleneceğuk canlar! 😂💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜMTENİ
RomanceBirlikte büyüdü onlar... Fakat büyüdükçe değişti birinin hisleri. Arkadaşlık değildi bu içindeki, sevdi Hafsa. İçin için, gizli gizli sevdi Fatih'i. Kimi zaman diline kadar taştı aşkı, ama her seferinde zorlukla yuttu. Zira konuşsa Fatih yüzüne b...