1.)Kalp kırıklığı💔

593 10 5
                                    

26. BÖLÜME KADAR HERŞEY 5YIL ÖNCE YAŞANMIŞ OLAYLAR

'5yıl Önce

''Deniz '' diyebilmiştim sadece .kaskatı kesilmiştim titriyordum. Nasıl ya nasıl yaşıyordu. Ölmemiş olması beni mutlu ederken bana yalan söylenmisi belkide oyun yaptı kaçmak için . Bi anda ayağa kalktım. Çantasını koyup bana bakmaya devam etti. Tüm sınıfın gözü benim üstümdeydi.

Sıradan çıkacakken kolumu tuttu.
''Yapma nolur herşeyi açıklayacağım Asya lütfen '' ona inanmıyordum. Onun boynuna atlamak çok istemiştim ama olmadı . Olmuyordu.

''Nasıl kaçtığını mı yoksa nasıl ölü taklidi yaptığını mı gerizekalı ben senin yüzünden haftalarca pisikoloji ilacı kullandım. Sana sarılmak istiyorum burda olduğun için ama yalanına tüküreyim senin Deniz sen öldün anladın mı öldün benim bi sevgilim vardı ama o öldü '' çantamı sıradan alıp koşarak okuldan çıktım. Çıkarken Deniz'in ağladığını duyuyordum. Duymak istemiyordum . O öldü Deniz öldü .

Okuldan çıktığımda üstüme yağmur bastırdı. Sırıl sıklam olmuştum. Ama umrumda değildi içimdeki ateşi dindirmeye yetmezdi. Arkamdan İrem 'in sesini duydum.

''Asya Deniz yıkıldı . Anlıyorum seni kızgınsın ama ona sarılmayı çok istediğini söylemiştin ağlarken, neden şimdi'' bu sözleri işitmemle arkamı döndüm.

''Ölmüş birinin arkasından konuşma '' gözlerim bi an bulanıklaştı. Başım dönmüştü sendeleyip yere düşecekken İrem tuttu beni . Çardaklardan birine oturduk. Ama zorla ordan çıkıp koşarak eve gittim.

Annem ve babam şirketteydiler . Evde sadece ben ve boşluk vardı .

Üstümü değiştirip . Pisikolagımı aradım.

''...''
''Hiç iyi değilim ilaca devam etmelimiyim.''

''...''
''Tamam yakın zamanda kliniğimizde görüşürüz '' diyip telefonu kapattım.

Yatağımın içine girip ağlamaya başladım. Ya neden bendim salak yerine konulan hep yıkılan sıkıldım. Canımdan çok sevdiğim kişiyi ölü bilirken bana yalan söyleyip yaşaması.

2gün sonra ...
Okula gitmemiştim .
Yarım saate yakın ağlayıp başıma giren ağrı için ağrı kesici içip uyumuştum. Gözlerimi açtığmda yanımda bana bakan Deniz'i gördüm.

''Asya beni lütfen dinle '' diye ısrar ediyordu.

''Deniz odamdan çık bak kalbini kırmak istemiyorum. ''
yatakta oturur pozisyona geçip saçlarımı geriye atıp bileğimdeki tokayla toplayıp Deniz'e bakıyordum. Gitmeliydi yoksa patlayacaktım.

''Yalan söyledim çünkü üzülmeni istemedim. Çünkü seni seviyorum'' Elimle dur diye işaret yaptım.

''Deniz beni sevseydin yalan söylermiydin . Beni şimdi incitmediğini mi düşünüyorsun. Ben ben... '' demiş devamını getirememiştim. Titremelerim artmıştı.Konuşamıyordum. Deniz bi an şok olmuştu beni hiç öyle görmemişti. Bu sabah titriyordum ama bu kadar olmamıştı.

''İlaç i-laç'' demiştim dolabı gösterek . Deniz hızla dolaptan ilacı alıp bana vermişti. İçmiştim bir kaç dakika sonra düzelmiştim. Ama hala tam anlamıyla rahatlayamamıştım.

''Asya noluyo neden böyle oldu?'' Ayağa kalkıp göz ucuyla aynadana kendime baktım.

''Ben en son 1 hafta önce böyle olmuştu iyileştiğimi söylemişti doktor hayır hayır herşey başa dönemez lütfen olmasın '' yatağımın yanında koltuk vardı ona oturup ağlamaya başladım. Deniz ne yapacağını bilmiyordu. Birini arayıp kapıda konuşyor . Ama ben onu görmek istemiyorum. Göz yaşlarımı silip bonyoda elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıktığımda Deniz de odaya girmişti.

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin