Ambulans sesleri kulaklarda ışıkları ise dolmuş gözlerdeydi. Meriç Asya ile hastanenin yolunu tutarken Mert ve İrem de peşlerinden takip ediyordu onu . Meriç içinden kendine küfür ediyor ve ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözlerle ona bakıyordu . Kıyafetleri kan olmuştu . İrem'in korkuları ise daha başkaydı . O ölemezdi ölmemeliydi .
Meriç kendini paralamıştı . Ameliyathaneye gireli 4 saat olmuştu o ise 3. Sigara paketini içiyordu . Sigarasından son bir nefes çekip yere attı ve onu ezdi . Kendini suçluyordu . Onunla çok kötü konuşmuştu.
Meriç'ten
''Çok kötü konuştum onunla gidemez daha '' mert beni bir taraftan teselli ediyorudu.
''Abi güçlü dur ''
''Bunu diyorken bile ağlıyorsun ben nasıl güçlü durayım '' aynı sahneyi 5 yıl önce yaşadım hayır şimdi değil hayır zamanı değil . İrem panikle yanımıza geldi ağlıyordu. ''Asyaa doktor geldi '' hıçkırıkları arttı . Ne olduğunu anlamamıştım hızla ameliyathanenin önüne gittim . Abisini Anıl teselli ediyordu . Anneannesi 'ne sakinleştirici yapmışlardı. Doktor yanıma geldi . ''Hiçkimse şuan iyi değil size açıklayayım Asya'nın kalbi ameliyat olması lazımdı olmadı . Geçirdiği kaza kolay atlatılabilecekken o şuan yoğun bakımda her an herşey olabilir kendinizi herşeye hazırlayın ''''Şaka dimi bu Mert şaka yapıyor de '' o ana kadar hiç bu kadar ağladığımı hatırlamıyordum. ' Erkek adam ağlamaz ' bu sözü söyleyen kişiyi si... bal gibi de ağlardı . Ağlıyordum eğer o uyanmazsa ağlamaya devam da edecektim . Onunla daha 5 yılın acısını çıkartacaktık . Onunla yarım kalan düğünümüzü yapacaktım. Belki kızımız olacaktı . Belki de oğlumuz gece ağladığında sıra sende diye beni dürtekleyip yataktan düşürecekti . Daha çocuğumuza vereceğimiz isim konusunda tartışacaktık. O bana trip atacaktı bende onunla barışmak için çikolata ayı balon alacaktım . Bunların hepsini yapacaktık onunla . "Uyansana be güzelim dışarda seni bekleyen bu adam çok perişan yoğun bakımın camından ona öylece bakıyordum . Camın üstüne elimi koydum . Öyle uzaktan sevdim onu gözlerimle. Uyan güzelim uyanki bu adam delirip çok saçma şeyler yapmasın . Uyanki seninle kavga edeyim . Bana maço olduğumu söyle . Benimle kavga et ama hemen barış. Uyan be güzelim "
Gözümden bir damla daha yaş düşmüştü . Mert omzuma elini koydu . ''Gel iki dakika birşeyler ye yoksa açlıktan bayılacaksın ''
''En azından bunları görmek zorunda kalmazdım ''
''Oğlum 'iyi günde kötü günde' bu laf niye dendi az dişini sık bak bende birşeyler yemedim hadi gel ''
''Olmaz ben yokken uyanırsa ve görmezse kızar ''
''Meriç hadi abi bak uyanırsa hemen geliriz söz '' ordan yavaşça uzaklaştım onu orda bıraktım .Cem'den
Meriç ve Mert dışarı çıkarken bende öylece oturmuş bekliyordum . Kardeşimi bu hale getiren meriç'i gebertmek istiyordum ama yorgunluktan halsizlikten ve korkudan kolumu bile kıpırdatamıyordum . Kapıdan gelenleri görünce ayaklandım . Hesap soracağım başkalarıda vardı nihayetinde . Annem ağlıyordu . ''Ne işiniz var burda'' ''O ne biçim bir söz Cem benim kızım yatıyor içerde '' Asya'nın camının önüne gidecekken babamı durdurdum .
''Daha yeni mi aklınıza geldi bir kızınız olduğu. O kaç aydır neler çekti neler hissetti bundan bile haberiniz yok . Her seferinde ben neden sevilmedim diye omzumda ağladı o kız . Şimdi buraya hiç birşey olmamış gibi gelip 'o benim kızım' diyemezsin yok öyle yağma '' babam tam elini kaldırdığı sırada annem onu tuttu.
''Bu burda bitmedi '' diyip gitti peşinden de annem gitti.
Yine gözlerim dolmuştu . Hakkatten neler çekmişti kardeşim neler hissetmişti neler yaşamıştı . Gerekirse bütün hayatımı ona adardım ama bir daha 'ben neden sevilmedim ' diye ağlamasına izin vermezdim vermeyecektim de.__________
Meriç'ten
Bir kaç saat sessiz bir şekilde Asya'yı izledik . Nefes alamamaya başladığımda kravatımı gevşettim . İşe yaramadağını fark edince kendimi dışarıya attım. Hastanenin bahçesindeki banklardan birine oturdum . Sabah olmak üzereydi. Bahçede benim dışımda kimse yoktu. Ceketimin cebinden sigara paketimi çıkarttım. Bu kaçıncı kutumdu bilmiyordum. 3 'ten sonra saymayı bırakmıştım . İçinden bir tane aldım ellerim titreyerek onu çakmağımla tutuşturdum . Derin bir nefes çektim. Aklıma gelen anılar ile gözlerimi kapattım. Beni öpüşü ilk iddaya girişimiz iddayı benim kaybedişim . Sevgili olmamız . Onunla eğlenmemiz. Okulun bahçesinde onu ilk görmem. Motordayken onu erkek sanıp bayım demem . Kız olduğunu fark edince kalp atışlarımın kulaklarımda çınlaması . Beni parkta stalklamaları hepsi dün gibi aklım ve kalbimdeydi . Herşeyiyle öyle güzel öyle özeldiki ...
Gözlerimi açtım ve sigaramdan bir nefes daha çektim . Yanıma gelen Cem'i görünce şaşırdım . Beni öldürmeye geliyordu herhalde . Yanıma oturdu ve oda cebinden sigarasını çıkarttı . İkimizde konuşmuyor sadece susuyorduk ta ki o konuşana dek .
''Araba nasıl çarptı ona ?''
''Benim yüzümden '' bana şaşkınca baktı yumruklarını sıktığını gördüm.
''Tutma vur kılımı bie kıpırdatmam ''
''Seni dövmeyeceğim ama anlatacaksın ne olduğunu ''
''Şirkette Ceren intihara kalktı . Asya onun kahvesine uylu ilacı atmış mesajlara bakmak için bunun gibi birsürü şey söyledi . Kız bileğini kesince bende panikledim akşam gece 3 te bir barda öylece içiyordu onunla konuşmak istemiştim sadece ama bende sinirliydim onu suçladım '' yutkundum elimle alnımı ovdum ve gözyaşlarımı sildim.
''Bana patladı yaşadığı zorlukları anlattı o kadar haklıydı ki herşeyi benim yüzümden yapmıştı. Sarhoştu arabasının yanına giderken çarptı '' Cem omzuma dokundu .
''Kardeşim sana sinirliyim hatta seni dövmek dahi istiyorum ama yeri ve zamanı değil '' ayağa kalkip siğarasından son bir nefes çekti. İzmaritini yere atıp ezdi.
''Toparlanınca içeri gel '' dedi ve gitti . Abisi bile acımıştı bana .
İçeri girdiğimde İrem Mert'in omuzunda uyuya kalmıştı .''Mert benim küçük bir işim var ''
''Ne işin var oğlum '' arkamadan soru sormasına rağmen arkama bile bakmadan arabama binip doğruca dağ evine gittim. Asya ile berbaer uyuduğumuz yatağın üstüne oturdum uyuduğu yastığı içime çektim kokusu hala duruyordu . Güzel gözleri dudakları saçları herşeyiyle benimdi. Çekmediki ilaç kutusunu aldım içinden 7 tane ilaç çıkarttım . Tam ağazıma atacakken telefon çaldı arayan Mert di . ''Meriç sakın yapma ''Güzel bir bölüm oldu.
Yorum + Vote =Yazar Mutlu ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...