İlk dersi bitirmiştik. Sıradan kalkacağım sırada Meriç kolumu tuttu.
''Konuşucaz '' hiç modu yerinde değildi. Gerçi bende farksız değildim. Göz devirdim.
''Ne hakkında '' kolumu onun elinden kurtarıp gögsümde birleştirdim.Bahçeye indik ve bir çardağa oturduk.
''Dün niye gittin?'' İmalı bir gülümseme attım.
''Sence ben oturup elbise hakkında konuşabilecek birimiyim ?'' Düşünüyormuş gibi yaptı.
''Hayır ama bekleseydin Ada ile ilgili olanları anlatmanı istiyecektim.'' Dedi ve o sırada yanımıza Ada geldi .
''Ne anlatacakmış Asya benim hakkımda'' bana ve Meriç'e baktı.
''Ada önemli değil zaten '' dedi . Ada'da zaten kovulmuş hissine kapılıp gitti . Ama hala ensemde olduğunu biliyordum. Bu kızdan kurtulmalıydım bir açığını bulmalıydım . Yoksa bu saçma sapan şeyler anlatıp arkadaşlarımın huzurunu bozabilirdi. En önemlisi benimde .''Asya bak gerçekten anlat şunu '' ayağa kalktım. Sinirlerim bozulmuştu. .
''Anlatsam bana inanıcakmısın o kadar senelik arkadaşın mı ben mi ? Meriç cevabını bildiğim soruları sormam bu benim tarzım değil . Bu benim kendi sorunum ben hallederim. Ama bi süre -'' oda ayağa kalktı ve sözümü kesti.''Ada'nın ne yaptığını öğrenicem o zaman senle görüşücez'' diyip gitti. Kafama elimle bi tane geçirdim o sırada Berk ve Mert geldiler. Mert bi kolumu Berk bi kolumu tuttular.
''Noluyo Asya '' bu sefer Mert sormuştu .
''Ada'ya mı güveniyorsunuz bana mı ?'' Birbirlerine bakıştılar .
''Sana '' dedi ikiside .
''Ada'nın ciğerini bilirim ben noulduki''
''O zaman Meriç'i sevdiğinide biliyorsundur. '' Mert başıyla onayladı . Berk şok olmuştu ama.''Beni tehdit ediyo gerizekalı Meriç'ten uzak durmam konusunda Meriçte bunu öğrenmeye çalışıyo . Sorun sizinle aramı bozması.'' Berk güldü.
''Nasıl bozacakmış bende bişey var sandım.''
''Var zaten mal bizim hakkımızda hepimiz hakkında gereksiz bilgiye sahip . Yani şöyle diyim Deniz olayına kadar biliyo gerisini siz düşünün.'' İkiside şok. Berk hemen ayaklandı Mert onu tuttu.''Bu kız malmı nerden öğrenmiş '' Mert 'te benim cümlemi tamamladı.
''Bütün okula bunu yayıp Denize mahçup olmaktan korkuyorsun ve Ada'da bunu biliyor'' başımla onayladım. Berk bana sarıldı.
''O kızı doğduğuna pişman edicem insanların zayıf noktalarını kullanmak alsın meriç'ini tepe tepe kullansın.'' Berk bunu söyleyince Mert öksürdü.
''Tamam biraz fazla oldu ama bu yanına kalmıyacak biz bi yolunu buluruz'' başımla onayladım.Matamatik dersine girmiştik. Ben meriç'e aşık bile değildim sırf bi çocuk yüzünden yanamazdım.
Düşüncelerimin arasına hoca girdi.''Asya bu soruyu sen çöz '' tahtaya baktım dün çözdüğüm soruların benzeriydi. Tahtaya çıktım . Soruyu çözdüm .
''Bi sorun mu var ?''
''Yok hocam biraz yorgunum o yüzden .'' Gülümsedi bana bende yerime geçtim.Ada parmak kaldırdı.
''Hocam yanlış çarpmış'' dedi imayla.
''Körmüsün kızım 6.7 =42 yazıyo '' tekrar baktı mahçup olmuştu . Ama sinirimi ondan çıkarmayı o kadar çok istiyorumki.Okul çıkışı
Merdivenlerden ağır adımlarla inerken. İrem koluma girdi.
''Berk anlattı Ada olaylarını şimdi Meriçle konuşuyorlar.'' Bi an durdum.''Şimdi sıçtım.''
Koşarak aşağıya indim ama Meriçle konuşma halindelerde . Meriç bana bi bakış atmıştı . Bu bakış kesin 'niye bana söylemedin' bakışıydı . Yanlarına gittim.'' Maç hakkında konuşuyorduk Galatasaray-Fenerbahçe maç gecesi yapıcaz Ada hariç herkes geliyo sende gelecekmisin '' içimden bi oh be geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
ChickLit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...