''Asya nerdesin ? '' İrem telaşla Asyayı araıyordu . En sonunda onu bulmuştu .
''Nereye kayboldun '' elini koluna götürdü . Buz gibiydi. Sadece öyle donuk bir şekilde bakıyordu . Onu sarstı ve kendine gelmesini sağladı .
''heh ne oldu İrem''
''Sen ilaçlarını aldın mı bugün ''
''Hayır''
''Ilaç içmeyi neden istiyorsun . Bak çözümü var ''
''Ben tekrar o ameliyat masasına yatmam bunun için ancak mucize gerekir. '' Asya hızla vestiyerden çantasını aldı . İçindeki ilacı ararken birden şişe yere düştü . Onu aldığında karşısında ona bakan Meriç'i gördü . Ona 'ne bakıyorsun' der gibi bakıp ses çıkarmadan bunu ağız hareketleriylede dedi.
Sinirle mutfağa gitti. Masadan telefonunu aldı . Su doldurduğu bardaktan suyu 2 yudumda içti ve İlaydayı aradı .
''Alo İlayda İstanbul da yapacak olduğum defilenin tarihine kadar istanbulda herhangi bir işim var mı ?''
''Hayır da Asya Hanım birşey mi oldu ?''
''Güzel ,benim için Paris'e bir uçak bileti alır mısın ? Alınca mesaj at saatini ve gününü ''
''Peki '' telefonu kapattı .
'Sakin ol Asya bitti . Artık bir daha onu görmeyeceksin'
''Asya hazır mısın? Çıkıyoruz da ''
''Tamam geliyorum Mert.''
Tezgaha bardağı koyup çantasını alıp aşağıya Mert gil ile indi . Onlar İrem ile birlikte gidiyorlardı . Mert ve İrem bizim şirketin avukatları oldukları için şirketin büyük bir kısmı da burdaydı .
''Merhaba Asya Hanım ''
''Merhaba Dilara '' arabamın kilidini açıp iyice yerleştim.
''Asya sakin ol gidiceksin burdan zaten bu en başından beri bir hataydı.'' Kendini teselli etmeye çalışıyordu. Ama dayanamıyordu Meriç öylece duracak ve suçunu kabul edecekti . Ama o kalbine yenik düştü . İntikamını unutup ondan gerçekleri dinlemek istemişti. Tekrar eskisi gibi olabileceklerini sanmış ama yanılmıştı . Yol boyunca kendini suçlamıştı . Arabayı baleye teslim edip klüpe girdi . Tüm gözler ondaydı. İrem herkes gelince şampanya patlatmıştı. Ondan 2 bardak içmişti .
Kafası yarı açık yarı kapalı gibiydi. Her ne kadar istemesede ayakları onu Meriçe götürdü yanında kimse yoktu .
''Selam ''
'Niye geldin ''
''Hah başladık şimdi ''
''Neye başladım ''
''Kendini haklı çıkarmaya ''
''Ben ne alakası var ''
''Tabi tabi '' biten ikinci bardağı orda bırakıp bar kısmına ilerledi Asya.
''Bir tane viski alabilir miyim ?'' 2 tane içki içti .
Viskisi gelen Asya o an nasıl olduğunu bile bilemez haldeydi. Yanına Meriç oturdu ve oda viski söyledi ikiside viskilerini yudumlarken Asya birden kalan hepsini kafaya dikti .
''Bir tane daha ''
Önüne viskisi geldiğinde bu sefer onu Tek attı . Barmen Meriç'e döndü .
''Abla'nın bu 4. Oluyo '' Meriç birden şok olmuşcasına Asya baktı. Gerçi kendisininde 4 bardak içmişti ama bünysi alışıktı . Ama yinede onunda biraz biraz sarhoş olduğu belliydi .
''Daha fazla içme ''
''Ben alışığım koçum sen kendine bak '' o kadar sarhoş olmuştu ki Asya ne dediği bile zar zor anlaşılıyordu .
Birden eve gitmek için ayaga kalkan Asya'nın başı döndü ve tam düşerken onu tutan Meriç'e sinirle kaşlarını çattı .
''Bana sakın dokunma ben iyiyim ''
''Emin çok iyisindir . '' kolunu tuttu .
''Bırak napıyorsun '' bağırmasıyla tüm gözler ondaydı .
''Asya seni eve götüreyim ''
''İstemez '' ona bakanlara dönüp
''Madem bu kadar ilgi çektik size bir olay daha patlatayım bu adam var ya bu Meriç Aras tam bir pi-'' meriç hemen eliyle ağazını kapattı onu dışarıya çıkardı .
''Asya napıyorsun sen ''
''Bana bak Meriç ben nıye burdayım biliyor musun?''
''Senden intikam almak için ama gidiyorum kurtuldun benden artık size bi çeyrek takarım''
''Asya öyle deme ''
''Sen malmısın Meriç ben sarhoş olabilirim ama balkondaki Meriç'i hala unutmadım''
''Evet malım hemde en büyüğünden mutlu oldun mu ?''
''Bilmem belkide olmadım''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...