Yazardan
Meriç 'in kalp atışları hızlanmış izlediği şeyleri idrak etmeye çalışıyordu. Asya ise merdivenin son basamağında dona kalmış bir şekilde Meriç'in vereceği tepkiyi merak ediyordu. Sinirle bilgisayarı kapattı . Ve onu alıp duvara atıp kırdı . Sinirleri o kadar yıpranmıştı ki . Asya Meriç'in verdiği bu tepki karşısında gözyaşlarını tutamamış olduğu yerde öylece kala kalmıştı . Eliyle ağazını kapattı. Herşeyi bok etmişti ve bunu biliyordu. Meriç eline geçen herşeyi kırıp döküyordu. Hayatını önüne sereceği insan ona güvenmiyordu .
''Gerçekten mi ya bana bu kadar mı güvenmiyorsun ''
''Meriç nolur yapma nolur '' ona sarılmak için uzattığı elini itti.
''Ben o kadar çalışıp dindiğin kariyerini sırf aşk uğruna mahfedecek bir adam mıyım? Evet uzaktan olurdu zor olurdu ama en azından aramızda güven olurdu '' sinirle eline geçen vazoyu yere fırlattı . Asya korku ile yerinden sıçradı. Yaptığı şeyin ne kadar büyük sonuçları olduğunu anlamıştı. Ne yani onu kaybetmiş miydi.
''Meriç dur lütfen ''
''Durayım öyle mi korktun mu KORKTUN MU'' diye bağırdı ve diğer bir vazoyuda kırdı . Bir türlü sinirini atamıyordu ve en son bu siniri sözlerine yansımıştı.
''Özür dilerim Meriç sadece ''
''SADECE NEEEEE '' Asya akan göz yaşını sildi
''Çünkü veda etmeyi sevmiyorum çünkü öyle olunca seni tekrar kaybediyorum ''
''Ay canım sen üzülüyor musun ? Lan sen beni adam yerine koyup söylemedin. Sen bana hiç mi güvenmedin. Yok ben seni gözümde çok bütümüşüm.''
''Öyle demem Meriç '' gözyaşlarını silmekten hırkasının köşesi sırılsıklam olmuştu.
''Ne diyim ha. Bana söv , beni yerden yere vur , beni başkasının yanında boz ama bana güven ve sen bunu yapmadın'' bu seferde ortada duran sehpayı takla attırdı. ''Allahın hepinizin belasını versin . Keşke hiç gelmeseydin . Bana bunu yapmayacaktın . Lan ben seninle evlilik hayali kuraken sen bana güvenmedin''
''Haspama bak veda etmeyi sevmiyormuş . Kendini bu kadar önemseme '' bu son sözü çok ağır olmuştu. Ama Asya bunu zaten bekliyordu.
''Evden çık git . Yoksa kendimi tutamayacağım daha kötü şeyler ''
''Meriç lütfen özür dile-''
''Asya git ''
''Meriç''
''Defol '' Meriç kendini bahçeye attı . Asya ise evden çıkıp kendini yollara attı. Asya böyle olacağını bilemezdi. Ama bu tepkiyi bekliyordu. 'Keşke gelmeseydim o zaman o üzülmezdi'''Hakkettin bunu aptal kafa aptal '' kafasını vurup iç sesini susturmaya çalıştı . Ama ne o susuyordu nede kalbi.
Meriç eline aldığı şişeyle olanları hazmetmeye çalışıyordu . Bardaktan boşalırcasına yağan yağmur bile onu içeriye girmeye zorlayamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Romanzi rosa / ChickLit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...