18.)Zorla💧

84 4 0
                                    

Odamda oturmuş öyle boş boş aynaya bakıyordum. Telefonum hopörlerde İrem ile konuşuyordum.

''Benim hala aklım almıyor . Neden yapar ki böyle bir şey gerçi erkek değiller mi hep aynılar ama buna ona fena ödeyelim bence . Zaten benim tanıdığım Asya durmaz .'' Aynadan kendime baktım. Arkamda dağılmış çalışma masası elimde limonata şişesi .

''Durucaz '' uzun süre ses gelmedi .

''Sen ciddi misin ''

''Yoruldum herkesten herşeyden. Şu an tek düşündüğüm bir an önce uyuyup sabah kalktığımda bunların hiç birinin yaşanmamış olması. ''

''Sende haklısın o zaman ben seni tutmayım uyu sen .''

''Aslında sahilde buluşalım mı biraz kafa dayatmaya ihtiyacım var . ''

Bilinmeyen (Tahminleri yorumlara alalım)
''Alo ben üstüme düşen görevi yaptım . Artık sıra sende ''

''Harika ''

Asya
Elinde bir ağrı torbayla gelen İrem'i gördüm . Anlaşılan piknik yapacaktık .

''Yardım etsen kanka '' elindeki sepeti aldım. Örtüyü yeşil çimlerin üstüne koca çınar ağacının altına serdim.

Yiyecekleri çıkardık.

''Bunlara hiç gerek yoktu.''

''Bırakta şimdi yapayım. Gerçi daha o pisliğe yapacakların var . Ha bu arada al bakalım'' sepetten çikolata dolusu kutu çıkardı ve bana uzattı

''Al buda depresyon kiti '' kutuyu alıp çikolataları yemeye başladım.

''Bu arada Meriç'le sakın muhattap olma '' bana göz devirdi.

''Tmm bakarız '' gözleri birden arkama yöneldi . Ve gözlerim kapandı .

''Hiç oyun oynayacak havamda değilim Berk '' birden etraf tekrar aydınlandı ve karşımda Deniz'i buldum.

''Senin burda ne işin var ''

''Sevdiğim kızı görmeye geldim .'' Göz devirdim. Papatyadan yapılmış tacı saçlarımın üstüne koydu .

''Sen ne kadar yüzsüzsün . Anlamıyormusun sen benim için o iskelede kaldın . Şimdi git Deniz '' ayağa kalkan Deniz benide peşinden sürükledi . Kırmızı üstü açık spor arabasının kenarlarına uçan balonlar koydurmuştu. Cebinden Yüzük kutusu çıkardı ve yere diz çöktü .

''Benimle evlenir misin?'' Arkamı dönüp gidecekken kolumu tuttu ve kulağımı ağazına yaklaştırdı .

''Meriç'e zarar veririm . Bunu istemezsin değilmi ''

''Bunu yapamazsın . '' kolumu sıkıyordu .

''İnan bana bu hiç zor olmaz '' ayağa kalktı ve kutuyu elime bıraktı .

''Karar senin sevgilim .'' Dedi ve arabasıyla gaza basıp gitti . Ardından şu şekilde bir bağırma kalmıştı.

''ALLAH BELANI VERSİN DENİZ '' çığlıklarımı kalbime giren bir sizi araladı . Burnumdan kan gelmesiyle herşey bir anda karardı.

Meriç'ten

''Kardeşim sana kötü bir haberim var .'' elimdeki viski bardağını fondipleyip duvara fırlattım.

''Ne oldu? Yoksa ''

''Asya'yı hastaneye kaldırmışlar '' telaşla ayaklandım .
Benim yüzümden mi olmuştu . Kendine zarar mi vermişti .

''Ben gelemem sen beni bilgilendirirsin ''

''Sakin kapatma . Oğlum sen onun sevgilisi değilmisin ?"

''Artık değil " telefonu hışımla kapattım.

Mert'ten
Meriç ve Asya eğer ayrıldılarsa bu kız kendine zarar vermiş olmasın. Apar topar evden çıktım. Hastaneye gitmek için yola koyuldum.

Arabamı park edip danışmadan hangi bölümde kaldığını öğrenmek amacıyla oraya yöneldim.

''Asya Korkmaz nerde ''

''3. Kat 5 numaralı oda '' koşarak oraya ilerledim. Herkes burdaydı. Deniz bile burdaydı. Berk bana yaklaştı .

''Meriç nerde ?''

''Anlaşılan ayrılmışlar '' kot ceketini alıp hışımla hastaneden çıktı . Bende peşinden .

İrem'den
Meriç'i öldürmek istiyorum. Yada Deniz'i ikiside aynı kumaş değil mi . Koridorun başındaki Denize zehirli bakışlarımı attım. Doktor'un çıkmasıyla ayaklandık.

''Şu an durumu iyi Ailesi sizlermisiniz'' anne ve babasına sorarak .

''Odamda konuşmamız gerekiyor .''

5 dakika sonra Asya'nın annesinin ''Benim kızım hasta değil '' diyerek bağırması kulağıma dolmuştu. Asya hasta mıydı.

Kısa olduğunun farkındayım.
Ancak
Bunu karşın uzun bir bölüm atacağım.
👉Burdan bu sene (2020) LGS'ye girenlere sesleniyorum .
Sınavınız nasıl geçti ? Haydi yorumlara.
⭐ basarsanız çok mutlu olurum.
Öpüldünüz💋



Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin