''Sen nerden biliyorsun oğlum ''
''Asya'ya yazdığın mektubu bulduk sakın öyle bir aptallık yapma yoksa seni Asya kendi elleriyle gebertir .''
''Oğlum Asya da ölüyor bende daha neyin zorlaması bu kapat ''
''Asya gözünü açtı '' bunun gerçek olmasına o kadar inanmak istiyordum ki . ''Mert sırf ben yapmayım diye yapıyorsan oraya gelir önce seni öldürür sonra cehenneme giderim ''
''Oğlum bunun şakası mı olur valla gözlerini açtı sesler geliyor mu '' herkes 'asya uyandı ' diye bağırıyordu sevinç çığlıklarını duyuyordum . Hemen arabaya atlayıp hastaneye geldim . Yoğun bakım penceresinden bana el salladı . Bende ona dolmuş gözlerle el salladım . Ağazında hala maske vardı . 'Güzelim uyandın sonunda bu adam çok büyük bir hata yapacaktı az daha geç uyansaydın . Ama sende çok beklettin be güzelim 'Mıtluluktan dökülmüştü bu sefer bu göz yaşları. Hemşire serumuna ilaç enjekte ettikten sonra Doktor onun kontrollerini yaptı ve yanımıza geldi.
''Asya'nın durumu iyi ama kalbi çok zayıf ya şimdi ameliyat olacak yada 1 hafta sonra nakil sırasına girecek çünkü kalp ölüyor ''
''O zaman hemen ameliyat olsun''
''Yanlız , bu ameliyatın belli başlı riskkeri var bunun bilincinde karar verin ''
''Yaşama şansı yüzde kaç '' bunu soran İrem di.
''%50'' Herkes yıkılmıştı. Kazayı atlatmış ama buna yenilecekti .
''Bakın eğer Asya Hanım bu ameliyatı 4 yada 5 yıl önce yaptırsaydı bu yüzdelik %90'ları zorluyordu. Ama kendisi ameliyattan hep korkttu ve istemedi şimdi de tıbbi olarak bj kararı sizler vereceksiniz yanlız çok zamanınız yok bana bu akşam hemen haber vermelisiniz . Asya'yı şimdi tekrar uyuttuk kalbi daha fazla zorlanmasın diye .'' Doktor yanımızdan giderken Sevgdiğim kadına baktım. O güçlü kadın şimdi savunmasız bir şekilde öylece yatıyordu. Pembe olan dudakları şimdi mosmor ve kurumuş . Ten rengi bembeyaz olmuş güzelim kumral saçları dağınık bir şekildeydi. ''Ameliyat olmalı zamanı yok ''
''Meriç haklı beyler ''
''Cem sen ne dersin ''
''Ameliyat olacak hemde şimdi ben doktorla konuşurum'' diyip yanımızdan gitti Cem. Anneannesi zar zor yanımıza geldi .___________
Saat 1'i gösteriyordu . Güneş tepedeydi ve Asya ameliyata gireli 3 saat oluyordu .
''Doktor bize 2.30 saat dememişmiydi niye bu kadar uzadı '' koridorda stresten bir oyana bir buyana gidip duruyordum . ''Meriç otur biraz sakinleş ben güveniyorum onda bi kere keçi inadı var baksana taa Fransadan geldi ve seni tekrar kendine aşık etti '' burukça gülümsedim. Doktor içeriden çıktı.
''Ameliyat gayet iyi geçti. Bir süre stresten işlerden uzak dursun bir tatile çıkın aktivite yapın bundan sonraki süreç daha da önemli '' ''tamam teşekkürler doktor Hanım'' Asya'yı önce yoğun bakıma almışlar sonrada odaya almışlardı . Odaya girdiğimde yanında Cem ve Anneannesi vardı . ''Cem biz çıkalım sizde sorununuzu halledin '' dedi Perihan Hanım . Onlar odadan çıkarken sandalyeyi yanına çektim . Kafasını cama doğru çevirdi.
''Küsmüyüz?''
''Sence ''
''Sarhoşlar hatırlamaz sanıyordum ''
''Demekki hatırlayabiliyormuşuz ''Asya'dan
''Seninle konuşmak istemiyorum''
''Biliyorum fazla üstüne geldim o gece söylediğin herşey de haklıydın affet beni . Bak 2 gündür nefes alamıyorum hatta '' göz altları mosmor olmuş gözleri ağlamaktan kızarmış saçları dağılmış gerçekten de perişan olmuştu .
''Tamam affedeyirorum ve özür dilerim'' bana öylesine sarıldıki yarım acıdı diyemedim . Anlaşılan çok korkutmuştum . Benden ayrıldığında dudaklarıma derin bir öpücük bıraktı . Dudaklarımız ayrıldığında alnını alnıma dayadı . Gözlerimi açtım. ''Beni çok korkuttun be güzelim '' küçük bir öpücük daha bıraktı . Sigara içmişti yanağımda olan elleri siğara kokuyordu.''Tatile gidiyoruz ''
''Meriç tamam haziran ayındayız ama defilem var ayrıca işler ''
''Doktor özellikle rica etti stresten uzak duracaksın '' aslında bu bana da iyi olucaktı. İçeriye İrem ve Mert de girdi.
''Baldız çok korkuttun '' Mert'e baldız dediği içib gülerken İrem'e sarıldım . ''Tatile gidiyoruz '' dedi İrem sevinçle ''Ooo sizede balayı oldu ama baştan derim ben İrem'le kalıcam '' Mert ve Meriç kaşlarını kaldırdılar aynı anda ''Bak sen şu işe bende nişanlımla uyurum diyordum '' İrem Mert'in koluna çimdik atarken . Meriç hala bana bakıyordu . 'Ne bakıyorsun ' dercesine baktım .''Bende aynı şeyi düşünmüştüm Mert biliyor musun '' dedi gözlerini benden hiç ayırmayarak .''Siz erkeklerin neden kafası hep bel altı çalışıyor acaba '' Meriç sırıttı . ''Neyse ben çok açım ve hamburger yemek istiyorum '' içeriye giren Anıl'ı gördüm . ''Hoşgeldin Anıl '' ''Hoşbulduk şey iatersne ben dışarıda bekleyebilrim '' ''İyi olur '' dedi Meriç bir anda kolumla onu dürtekledim. ''Saçmalama gel yabancı yok '' elinde hamburger poşetiyle gelince ağazımın suyu akmıştı. Önüme koydu . ''Özlemişsinidir ayrıca açsın diye düşünmüştim ''
''Yaaa çok iyi oldu bende tam hamburger istiyordum teşekkürler ''
''Afiyet olsun ''
''Nasılsın ağrın birşeyin var mı ''
''Arada sızlıyor ama verdikleri ağrı kesiciden olsun çok ağrı yapmıyor ''
''Neyse seni gördüm iyisin ee hastane ziyaretinin kısası makbülmüş ben gideyim tekrar geçmiş olsun '' ''sağol '' odadan çıktığında Hemen hamburgere giriştim . Güzelce yemeğimi yedim . Meriç bana bakıyordu. ''Niye öyle bakıyorsun ketçap mı var ''
''Hayır seni çok özledim o yüzden hiçbir anını kaçırmak istemiyorum . İçeriye abim ve yanında galiba doktor olan birisi girdi . ''Asya bu doktor hanım bir psikiyatr siz tatile gitmeden önce seninle bir konuşmasını istedim '' ''İyide ben hasta değilim ki ''
''Hasta değilsin zaten sadece sohbet etmek istedim .'' Başımla onayladım herkes odadan çıktı . Yanımdaki
''Öncelikle geçmiş olsun . Peki nasılsın ''
''İyiyim teşekkürler ''
''Burda konuşulanlar burda kalır önce bunu söyleyim sonra sorumu sorayım İçerdekiler kimdi ? ''
''Meriç benim yatağın solundaki sandalyede oturan erkek arkadaşım irem en yakın arkadaşım yanındaki nişanlısı oda yakın arkadaşım biz hepimiz liseden arkadaşız ''
''Liseden arkadaşlar ha benim de var ama bu kadar sıkı fıkı değillerdir . Abin birkaç şeyler anlattı sevilmediğin hakkında düğün günü vesayre . ''
''5 yıl önce biz evlenicektik ama onun babası ölmüş bende beni terk ettiğini sandım ve hiçkimseyi dinlemeden fransaya gittim. Hayallerim mimarlıkken birden moda tasarımcısı oşdum kendi marakamı kurdum. Bir gucci kadar ünlü değil ama dünyanın çoğu yerinde mağzalarımız var . Biz tabi irem gille hiç bağı koparmadık hep konuştuk ben buraya intikam almak için gelmiştim . Sonra en yakın arkadaşım Berk'in oda benim çocukluk arkadaşım . Meriç beni terk edince peşinden gitmiş ama kaza geçirmiş komaya girdiğini ve 5 yıldır komada olduğunu öğreniyorum . Berk ölüyor. Meriç nişanlı ben nişanlısına ...''
''Anlıyorum baya çalkantılı şeyler olmuş peki annen baban onlardan biraz bahseder misin seni daha yakından tanımak istediğim için ''
''Annem çok güzel bir kadındır aynı zamanda zeki , güçlü ve de hırslıdır. Bende ona benziyorum yani öyle diyorlar babam yeri geldiğinde gaddar yeri geldiğinde sıcakkanlı .''
''Babanı gaddar yapan nedir?''
''Babam bana zorla istemediğim bir çok şey yaptırdı . Bunların en başında Şirketi üstüme geçirdi . ''
''Annen buna ne diyordu peki ?''
''Annem mi ?'' Acı ile gülümsedim .
''O hep sustu . Beni fransadayken 1 kez bile aramadı . Neymiş efendim seni o halde görmek istemedim . Bende inandım . Ama hepsini hayatımdan çıkardım. Bir daha onları görmek istemiyorum . Mümkünse onlar hakkında da konuşmayalım ''
''Peki Asya 'cım bu güzel sohbet için teşekkür ederim ben bir abinle görüşeyim tekrar geçmiş olsun '' doktor dışarı çıkarken bende rahat bir nefes aldım . İçeriye gelen İrem'e camı işaret ettim. Bunalmıştım.Meriç'ten
''Asya çok yıpranmış kırılmış sevgisiz hissediyor . Yanlız kalmış özelliklede anne ve babanıza çok sinirli Cem Bey . Önceleri Meriç Beye belki daha bile fazla sinirliymiş ama şimdi seviyor . Bu zamanlarda kimse onu yanlız bırakmasın . Bu tatil işi de iyi olmuş başka bir şeye ihtiyaç duyarsanız numaramı biliyorsunuz iyi günler '' doktor haklıydı . Kolay şeyler yaşamamıştı . İçeriye girdim . Beni gördüğünde gülümsemeye başladı .
Tatil'e gidiyorlar bakalım orda neler olacak .
Yorum +Vote=Yazar Mutlu ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Genç Kız Edebiyatı(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...