''Meriç '' bana gülümsüyordu. Sanırım bunu biliyordu.
Bize geleceğini ve hiçbişey demedi kesin bi planı vardı.
Ama ben bunları yemem. Ona bugünkü olanlarıda ödeticem. Wattsaptan bildiğin dalga geçti o benle .Herkes'in yüzü bana döndü.
''Ben sana telaş içinde söylemeyi unuttum Asya Meriç ve ailesinin geleceğini '' anneme dönerek.
''Önemli değil sadece biraz şaşırdım. Kusura bakmayın '' dedim. Ben yine kendimi rezil etmiş bulunmaktayım bir alkış teşekkürler. Salona geçip oturmuştuk. Annelerimiz bir köşede oturmuş daveti konuşuyorlardı. Babalarımızda iş konuşuyordu diğer tarafta.
Bizde ortadaki koltukta oturmuş telefonlarımızla uğraşıyorduk. Ben gruptakikerle konuşuyordum. Denizi ve arkadaşlarını guruptan çıkartmıştım. Grupta sadece irem ,mert ,ben ve berk kalmıştık.
Okul eziyettir gurubundan mesajlarınız var ... gruptakiler çıldırmışlardı mesaj yardırıyorlardı.
Berk: Beni kardeş olarak almak isteyen varmı .😥
Mert: Nouldu knk annen yine bilgisayarına elmi koydu. Kbbıvucyvjbknp😂
Berk: Sen geç dalganı sırf bizim Meriç ile Asya 'nın ailesinin proje ortaklığı için yaptıkları davette giyecekmiş validem. Elbise bakmak için burda ben harcanıyom. Tuvalet al dedim. Bana gelmiş sanada tuvalet fırçası alırız diyo. Handan teyze gelmiş o tuvalet fırçası değil anca eşşek sıpası olur diyo .
Berk: Lan Asya benden çekeceğin var yarın bedende maç yapıcaz sende varsın şimdiden pratiğe başla yenilirsen üstüne su dökücem .
Kendimi tutmaya çalışarak gülmeye başladım. O sırada Meriç elimden telefonu aldı ve mesajı okudu . Ama tabiki ben gülmeme engel olmadığım için telefonu elinden sonra alabildim.
''İnsanların özel hayat gizliliği var '' bana çarpık bir gülüş attı ve peşindende tahinin pekmezsiz olmayacağı gibi laf attı .
''Haklısın insanların özel hayat gizliliği var ama senin beynin yok .'' Köşeden yastığı alıp onun kafasına attım. Oda bana yastık attı o sırada babam
''Dövüşmeden oynayın '' demesiyle gülmeme engel olamadım. Bugün gereksiz neşeliydim. Kesin nazar çıkacaktı . Kurşun dökmeliyiz ya rabbim.
''Babacım siz burda takılın biz dışarda hıncımızı alırız birbirimizden.'' Dedim ve bahçeye doğru yürümeye başladım. Tabi arkamdan Meriç de geldi.
Bahçedeki sallanan koltuğa oturduk adı her neyse.
''Yanlız kalmak istemen şaşırtıcı çok hızlı ilerlemiyormu sencede bu ilişki .'' Bu sefer onunla uğraşma sırası bendeydi .
''Bizim aramızdaki ilişki sadece kavga olabilir ha yok ben istemem burda takılmayı ama istersen içeriye gidip annelerimizin ne giyeceğini dinleyebilir yada babalarımızın kaç tane bina olacağı hakkındaki konuşmalarını dinleyebilirsin senin tercihin yada burda kalıp bana teşekkür edebilirsin .'' Önümde eğilip ellerini birbirine yapıştırıp.
''Ben sana teşekkür edicem . Bence sen fazla uçuyorsun . '' dedi ve telefonuyla uğraşmaya başladı. Ama ben bu çocuğu öldürürüm.
O sırada telefonu çaldı telefonu açıp bahçenin diğer köşesine gitti. Konuşurken birden çimleri sulayan musluklar açıldı . Meriç hemen telefonunu kapatıp yanıma geldi.
Islanıyorduk ve Meriç'in yüzündeki ifade çok komikti.
''Sen mi açtın kapat şunu ıslandım'' dedi
''Ben açıp niye kendimi ıslatıyım ıslatsam ıslatsam seni ıslatarım.'' Ayla teyze o sırada bizi gördü telaşla vanayı kapattı kesin bizi içerde sandı o yüzden oldu bu . Ama Meriç ıslanmış köpek giydi. Çünkü normaldede köpek neyse.
''Bak ben yapmamışım.'' Ayla teyze elinde iki tane havluyla mahçup bir şekilde geldi .
''Özür dilerim kızım ben sizin burda olduğunuzu bilmiyordum.'' Yüzümü silip ona döndüm.
''Önemli değil ben ona Cem'in kıyafetlerinden veririm sen canını sıkma'' diyip onu teselli ettim. O gidince meriç'e döndüm
''Islak köpek gibisin.'' Yüzü biraz daha düştü.
''Asya havamda değilim. Her tarafım ıslandı.'' Diyip stem etti.''Tamam be sana Cem'in kıyafetlerinden ayarlarım sonrada yemek için ineriz .'' Üst kata odama çıktık.
''Cem kim? Sevgilin mi?'' Bu soruya şaşırmadım.
''Kuzenim bize kalmaya geliyo arada İzmir'den ne oldu çokmu merak ettin . İddayı kaybediceksin ve sen bana aşık olacaksın bak sana şimdiden diyorum.'' Bana gülümsedi.
''Kıyafeti üstüme olurmu o yüzden dedim. Üstüne alınma'' dedi . Umrumdada değil zaten meriç ve ben cidden komik olurdu. O iddalaştığı için bende iddalaştım. Yoksa bu iddaya niye gireyim kazanan zaten bellide neyse.
Dolaptan ona kot pantolon ve t-shirt çıkardım. Arkamı döndüğümde üstündeki t-shirt'ü çıkarmış bi meriç buldum.
''Gerizekalımısın çıkmamı bekleseydin .'' Bana gülümsedi.
''Senin çıkmanı bekleyene kadar hasta olurdum.'' Dedi ben hemen odadan çıktım. Kıyefetlerini ayla abla kuru temizlmeye attı. Odadan o çıkınca bende üstümü değiştirdim ve aşağıya indik.
''Meriç , Asya kıyefetlerinize ne oldu? '' bu soru Meriç'in annesi Elif teyzeden gelmişti.
''Bahçede çim sulaması açıldı ıslandık bende ona Cem'in kıyafetlerinden verdim. Onunkikeride kuru temizlemeye attı ayla abla'' Elif teyze bana gülümsedi.
Bende yemeğe başladım.
''Sizin dans etmenizi çok istiyoruz davette dans edeceksiniz itiraz istemiyorum.'' Yemeğim boğazımda kalmıştı öksürmeye başladım. Ben ve dans etmek hemde meriç yuh . Bi beşik kertmesi çıkmadık .Meriç sırtıma vurdu. Öküz omutgalarım dışarı çıktı dememek için kendimi zor tuttum.Su içtim.
''Afedersiniz bi an çok şaşırdım çünkü ben dans etmem çünkü edemiyorum.'' Meriçle ilk defa aynı fikirdeydik.
''Bende bilmiyorum anne yani ne gerek var şimdi buna'' iç sesim Meriç olmuştu.
''Çocuklar sizden biz vals beklemiyoruz sadece bir dans hem siz gelecekte bu şirketlerin başına geçeceksiniz gelecekteki yöneticiler olacaksınız o yüzden dans edip göz önüne çıkmanız gerekiyor '' Ekrem amca 'dan gelmişti bu söz .
Ben nası dans edeyim bide onunla . Sevmediğin ot burnunun dibinde bitermiş.
❤Eğlenceli bir bölüm oldu . Ben hayal ederek yazdım. Sizde hayal ederek okuyun eminim benim kadar eğlenirsiniz. 👌🏻
Öpüldünüz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Romanzi rosa / ChickLit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...