🍦1 Hafta sonra 🍦
Asya'dan
Okula adım atmamla bütün gözler benim üzerimdeydi. Herkes bana bakıp birşeyler fısıldaşıp gülüyordu . İlerlediğimde panonun önünün kalabalık olduğunu fark ettim. Kalabalığı yararak panonun önüne gelmiş bulundum.
Bunlar Deniz'in beni tehdit ettiği an çekilmişti. Evlilik teklifi ettiği an . Posterin altında. Evleniyorlar Mı ?
Yanıma Deniz geldi ve kolunu omzuma attı .''Bunu hemen burdan kaldır .'' Gidecekken kolumdan tuttu ve belimden kavrayıp beni kendine yaklaştırdı .
''Meriç'i düşün . '' sinirle gülümseyip yanağına tokatı geçirdim.
''Senden nefret ediyorum '' Herkesin içinde bağırdım. Sınıfıma doğru ilerledim. Pencerenin önünde tek başına oturan Meriç ile karşılaştık. Yanında Ada'nın çantasının olmasıyla adımlarım Irem'in yanına kaydı .
Yanına oturdum.
''Nasılsın dünden sonra ''
''Iyiyim ama önce Müdürle konuşmam Gerek aşağıdaki posterleri gördün mü?''
''Bende sana onu soracaktım. Ciddi mi bu ''
''Malesef . Meriç'e zarar vermekle tehdit ediyor . ''
''İyi işte ne güzel benim yapacağım işi o yapar ''
'Kafam allak bullak zaten '' birden ayaklanan Irem 'e odaklandım. Meriç'in yanına gitti.
''Sen nasıl bir insansın yaa? Biz sana 'Kardeş' dedik . Sen nağaptın. Egee bi kız senin yüzünden -''
''Yeter! İrem '' diyerek kolunu tuttum.
''Sen ölebilirsin ve buda kızlarla takılır .'' diyip Ada'nın çantasını yere itti. Hışımla sınıftan çıktı.
''Ölebilirsin derken ne demek istedi" arkamı dönüp gidecekken kolumu tuttu .
''Ne demek istedi?"
''Bu seni ilgilendirmez "Kalbim çıkacak gibiydi. Ruhumu söküp almışlardı. Beni herkes yarı yolda bıraktı. Kim bana yardım edebilirdi ki . Kalbim bile beni yarı yolda bırakmıştı. Mal mülk hiç bir şey istemiyorum. Sadece mutlu bir yaşam . Ne annemin diktiği o milyonlarca liralık kıyafetleri nede babamın kazandığı milyon dolarlık ihaleleri sadece biraz huzur . Ama nerde , fani vücudum nasıl kalpsiz yaşayamayacaksa . Bende onsuz yaşayamayacaktım. Ama alışacaktım. Alışmalıydım. Herşey oyun
Sadece küçük masum bir oyunmuş
Elimi tutuşu
Gözlerime bakışı
Sadece bir oyun
Ne kadar basit söylemesi
Ne kadar kolay gitmesi
Peki beklemesi
Ondan bahsetmedilermi
Ben bahsedeyim
O benim, sadece elinden beklemek yada pes etmek gelen şimdi ne yapıcağım? Boş duvarlara bakıp yaş mı tutmalı .
Yoksa intikam için meşaleyi alevlendirmeli mi
Galiba hiçbiri . Yanlızca Burdan gitmeli
Sadece kendime odaklanıp kimseye acı çektirmeden gitmek istiyorum. Nereye mi?
Belki sonsuzluğa belkide korkaklık yapmayıp ameliyathaneye .🌴Son Tenefüs🌴
Kızlardan; İrem ve ben erkeklerden; Berk ve Mert ile çardakta oturuyorduk. Derste Meriç ve Ada'yı gülüşürken görmüştüm. Hiç bir duygu yok artık ne aşk ne keder nede biraz yaşama sevinci. Ama alışıcağım kimseye yenişmeden bunu başarıcam. ''Deniz işini ne yapıcaksın ? " bu ses Berk'den gelmişti. "Bilmiyorum "
Herks'in gözü pörtlemişti . "Kabul etmeyi mi düşünüyorsun " Mert bunu sorarken bile kabul ettirmeyeceğini ima ediyordu. ''Meriç'e zarar vericek . Bakın Deniz'i tanımıyorsunuz o yaparım derse yapar . Daha önceden beni kıskandığı için herifin birinin kolunu kırdırtmıştı. Ama onun yerine çalışanlarından biri ceza almıştı . " Deniz kafasına koyan itin teki olduğu için ondan Her şeyi bekliyordum. "Ailen ne der bu işe " diye sordu Mert . "Babam zaten emindi bizim evleneceğimizden annem tereddüt eder yada kabul etmez . Eger Deniz gözünü boyarsa izin veriri ."
"Üniversite sınavından önce mi sonra " " Bilmiyorum ama Üniversite için burda kalmayı düşünmüyorum. ''
''Son sınava gireceğiz hafi sınıfa gidelim de kurtulalım ''🍭Okul Çıkışı🍭
Annem beni okuldan almaya gelmişti. Arabaya doğru ilerlerken yanımdan Meriç geçmişti . Göz göze geldiğimizde yanına Ada gelmişti ve gözleri Ada'ya kaymıştı . Hışımla arabaya bindim. '' Meriç 'le sorun mu var '' ''Ayrıldık , anne bu arada Deniz bana evlenme teklifi etti .'' Annem şaşkınlıkla ani fren yaptı . ''Sen ne dedin'' "Bilmiyorum kafam çok karışık " " Sen bileceğin iş o ama sana güzel bir haberim var ameliyat tarihini aldım Üniversite sınavından sonraki hafta . " Aman ne mutluluk verdirici bir haber . Apar topar eve gittik . Tam odama çıkacakken annem konuşmak için beni salona çağırdı . Üstünü değiştirip geleceğimi söyleyip . Odama çıktım. Dayanık olan odamda yerdeki yatak çarşafımı bir tekme atıp çantamı açılan yere bıraktım. Dolabımdan en rahat kıyafetlerimi giyip aşağıya indim. Tekli koltuklardan birine oturdum. İçeriye babam girdi .''Hoşgeldin babacım '' dedim yerimden kalkmadan . Kaşları çatılmıştı.
''Bir kaç gündür durgunsun kızım bir sorun mu var ''
Annem araya girip ''Deniz Asya'ya evlilik teklifi etmiş .''
''Peki sen ne dedin '' "Bilmiyorum cevap vermedim ama bunu uzatmasak bu konuyu konuşmak istemiyorum.'' İkisinde yüz ifadeleri değişti . ''Deniz'le evlenmeni istediğimiz düşünmüyorsun herhalde ''
''Bende çok aradayım ama '' ''ama ne demek bu oyuncak mı '' ayağa kalkıp cami açtım . Biraz soluklandım çünkü stresten ter basmıştı . ''Bakın size anlatamadığım bazı şeyler var ama yakında anlatıcam şimdilik bana izin verin '' dedim ve mutfağa gidip su içtim . Ayla Teyze yanıma geldi. Sırtımı sıvazlamaya başladı. ''Ailen senin için endişeleniyor kızım çok da tepki verme bence ''dedi güler yüzüyle. ''Haklısın ama bu hastalık falan derken kafama allak bullak oldu. Yemek hazır olunca bana haber ver olurmu '' başıyla onayladı bende odama çıkıp . Üstüme kısa kırmızı bir elbise giyip ayağıma bantlı krem rengi ayakkabılarımı
Giyip saçlarımı maşa yaptım ve yoğun bir makyaj yaptım . Deniz'in intikamını almak için harika bir planım vardı . Krem rengi el çantama yüzük kutusunu attım.
Deniz aranıyor...
''Beni aradığın günleri de mi görecektim sevgilim.''
''Eskisi gibi olmaya karar verdim ve sana cevabını vermek için sizin eve geleceğim. ''
''Ben evden ayrılalı uzun zaman oldu. Sana kendi evimin konumunu atayım sen buraya gel .''
''Tamamdır '' diyip telefonu kapattım. Ekrandaki Deniz yazısına 'Gerizekalı ' diyip sinsice güldüm. Odamdan çıkmamala kapıda Ayla teyze ile karşılaştım. ''Çıkıyormusun '' ''Yok yemek yiyip öyle çıkıcam bu arada babamın arabasını hazırlasınlar ''. ''Peki bundan Hakan Beyin haberi var mı ?'' Dedi tedirgince . '' Ben izin alırım sen hazırlat '' diyip asilce merdivenlerden indim. Annem sevinçle beni karşıladı. ''Bu ne güzellik biz biraz önce bu hanımla mı tartışmıştık . '' ''Anne yapma Deniz ile evlenicem. '' Babam dalga geçer gibi gülümsedi. ''Biraz önce olumsuzun şimdi ne oldu. ''
''O benim için çok farklı o yüzden baba lütfen bana bu konuda engel olma '' ''Peki sen nasıl istersen '' intikam sevinciyle masaya oturdum. Hızlıca yemeğimi yedim ve babamdan arabanın anahtarını alıp evden çıktım. Çantamı yandaki koltuğa koydum. Kalbimde bir sızı hissettim ve çantamdan ilacımı alıp yanımda duran açılmamış pet şişesindiki su ile birlikte yuttum. Toparlanıp konumdaki eve doğru sürdüm. Arkadan çalan şarkı ile durumum baya uyumluydu .Yanana orman olmuş yanlız kalpler unutulurmuş .
Söner nefes veriri gibi aşk
Yanar orman olmuş yanlız kalpler unutulurmuş
Aşk intikam kokan çiçek ...Kapının önüne geldiğimde cesaretimi toplayıp arabadan indim ve zile bastım. Korku ,Heycan ama hepsini bastıran intikam bana yön veriyordu .
Korkmamalıydım. Korkmayacaktım. Kapı açılmıştı ve karşımda Deniz üstünde beyaz gömleği altında ise pantolonu çok şık görünüyordu. Beni baştan aşağıya süzdü .''Merhaba Deniz içeri davet etmeyecek mısın beni ? ''
''Tabi bi an öyle geç '' baka kalmıştı bu yüzden zaten cinsiyetimi kullanmıştım ve hazırlanmıştım.Evi iki katlı ne çok küçük nede çok büyük olan bir evdi . Bir erkeğin evine göre topluydu. Koltuğa oturdum . Denizde bana şarap doldurdu . Şarabını yudumlarken konuşmaya başladı.
''Kararın nedir ?''
''Öncelikle Meriç bu konuda etken değil . Çünkü onunla sırf seni kıskandırmak için sevgiliydim. Teklifini önceden reddetme sebebim naza çekmekti . Tıpkı eski günlerdeki gibi '' şarap bardaklarımızı tokuşturup bir yudum daha aldık. Çantamdan yüzük kutusunu çıkardım.''Ve bunu senin takman için getirdim. '' sevinçten gözleri ışıldamıştı. Yüzük kutusundan yüzüğü alıp parmağımla taktı . Bir zamanlar hayalini kurduğumuz evlilik planı sahte bir şekilde gerçek oluyordu .
Merhabalar
Ben geldimmm.
Meriç'in Asya'dan ayrılmasını nasıl yorumluyorsunuz .
Sizce Asya'nın bu planı gerçek olacak mı.
Haydi yorumlara yorumunuzu yaparkende ⭐ vermeyi çok görmeyin.
Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...