Meriç söyledikleri hala aklımdaydı . Gece uyku tutmamış balkonda çikolatalı süt içiyordum. ''Banada var mı süt '' poşetten alıp sütü uzattım. İrem'le Mert meğersem akşam yemeğe çıkmışlar . Bende saf gibi Meriç'e inanmıştım. ''Nasıl geçti akşamınız hiç konuşamadık '' bana sırıttı . Mearklıyım tabi öyle köskös oturamam ben . ''Güzeldi yemek yedik bana kolye almış öyleydi yani güzeldi ''
''Özür dilerim bugün bende doğru dürüst kutlayamadım Meriç sağolsun '' elini koluma koydu .
''Üzülme bence seninkide güzeldi hem benim yanımda olman benim için çok daha önemli ''
''Ne güzel dimi hepimiz çok eğleniyoruz. '' gözlerimin dolduğunu anlayıp balkondan aşağıya baktım .
''Niye ağlıyorsun '' burnumu çektim . Kahretsin her ağladığımda burnum akıyordu İrem de hep anlıyordu.
''Ağlamıyorum sadece ...'' evet mazeretin ney loading ...
''Bana yalan söyleme bari çünkü yemem ''
''Berk '' gözyaşlarım akmaya başladı. İrem bana sarıldı.
''Ne yapıcam ben ''
''Yavaş yavaş alışacaksın hayat devam ediyor başka yapabileceğimiz birşey yok ne sen ağlayarak onu ne geri getirebilirsin ne de Meriç'i suçlayarak onu tekrar görebilirsin . Ayrıca biz buraya kafa dağıtalım diye geldik ama sen kendini dağıtıyorsun ''
''Eşek sıpasını çok özledim ''
''Bende ''________
''Kumsala inelim '' meriç göz devirdi .
''Ne yapıcan acaba kımsalda , valla biz Mert'le maç izliyeceğiz '' iremle ikimiz sinirle aynı anda
''Ne maçı!? ''
''Fenerbahçe -Beşiktaş bunu alırsak küme atlıyıcaz ''
''İyi siz maçınızı izleyin bizde kendi planmızı yaparız '' masadan sinirle kalktık. Odadan eşyalarımızı alıp kumsala indik . Şortumu çıkartıp Mayom ile denize girdim . Peşimden İrem de geldi . Denizde birsürü insan vardı . Otel'in kasıntı zenginliğinden daha samimi olduğu kesindi . 1-2 saat sonra üstüme elbise gibi olan pareomu geçirip plajdaki bara ilerledim peşimden de İrem geldi . Bar dediğime bakmayın tost falan da yapıyordu abi . ''2 karışık tost ve ayran abi '' klasik para verme kavgamıza tutuşmuşken yanımdaki bar taburesine oturan çocukla gözgöze geldik . Rezil olduk iyi mi . Parayı zorla veren ireme başımla teşekkür ettim . Tostlarımızı yerken aklıma Meriç geldi. Baya baya Maç için gelmemişti . İrem bakalım evlenince ne yapacaktı . ''Sence maç bitmiş midir?''
''Bitmiştir 2 saat oluyo bunlar ne yapıyor acaba tostları yiyelimde yanlarına gideriz ''
''Vaayyy tost haa severiz '' iremle aramıza girip kolunu masaya dayadı Meriç öküzü .
''Pardon çıkaramadım kimdiniz ''
''Sevgilin''
''Öyle birini tanımıyorum şimdi siktirip gider misiniz?''
Yan taburede oturan çocuk ayaklandı .
''Arkadaşım gider misin kızlar rahatsız oluyo demekki '' Mert tam atılıyordu ki Mert onu koluyla durdurdu. Meriç'in sinirden kollarındaki damarlar görünüyordu . Şimdi sıçtık işte .
''Kızlar haa '' çocuğa vurmasıyla dudaklarımdan bir çığlık döküldü . Çocuğun burnu kanıyordu. Sinirle bir tanede Meriç'e o vurdu araya girmemizle anca sakinlemişlerdi. Çocuk giderken yine söyleniyordu.
''Senin sonunu getiricem ''
''Elinden geleni ardına koyma piç kurusu ''
''Hayatını mahvedicem piçin önde gideni '' Meriç tam gidiyorken onu durdurdum . ''Yapma lütfen tatilimizi bok etmeyelim '' sinirle bana baktı.
''Bir daha biriyle konuşursan yada onun gibi birşey olursa burdan ceset çıkar birde kalbini kırdığım bir kız. Hem sen neden önüne gelen herkesle konuşuyorsun ''
''Benim ne suçum var sen yavşayacak gibi geldin '' kaşındaki patlak için can kurtaran yardımcı oldu . İrem eşyalarımızı odaya götürmüştü. Gerçekten de harika bir tatildi .___________
''Meriç sence beni seviyor mu gerçekten '' bana 'malmısın' bakışını attı ve parfümünü sıktı . Meriç ve Mert özür niyetine araba kiralamıştı şehirde biraz turlayacak denize karşı kahvaltı yapacaktık. ''Yine kafanı ne bulandırdı ''
''Birşey bulandırmadı dün sahilde beni suçladı ondan sonrada ne mesaj attı ne aradı işte bi seni Mert aradı dışarı çıkalım diye '' ''Birşey yoktur canını sıkma '' kapı çalıyordu ben hazırdım. İremde çantasına telefonunu falan koyuyordu. Kapıyı ben açtım. Karşımda öküz beyler duruyordu . Gözlerinin içine bakarak ''İrem misafirlerin var '' ''kimmiş '' diye bağırdı içerden
''İki adet öküz böyle bir sipariş vermiş miydik ?'' İrem kafasını anlamamış olacakki kapıya doğru uzattı .
''Asya iyi haşladın çocukları '' nişanlısına sarıldı . Göz devirdim . Meriç'e baktığımda bana bakıyordu .
''Özür dilerim ''
''Siz de bir sinek vızırtısı duyuyor musunuz . Tüh yanımda böcek öldürücü sprey getirmemişim ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Romanzi rosa / ChickLit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...