''Meriç'' Göz ucuyla Asya'yı bir güzel süzdükten sonra.
''Meriç hoşgeldin gelsene içeriye '' Asya kapıdan çekilde ve Meriç içeriye girdi. Meriç ve Cem üst kata çıkarken Asya öylece bakakaldı.
''Sen şimdi görürsün '' hızla masadaki yüzüğü parmağına taktı . İşlerinin bittiğini fark ettiğinde Merdivenin başına geçti elinde kahve bardağı ile bekliyordu . Bir yandanda içiyordu. Meriç yüzüğü fark etmiş olsa gerek yüzü düşmüştü.
Hızla arabasına bindi.
''Demek evleniyorsun Asya Hanım sana öyle bir sürpriz yapıcam ki aklını alıcam . ''
''Aloo cemil sana bazı video ve fotoğraflar atıcam onları kurmanı istiyorum '' 'benimle oyun oynamak mı sana ben şimdi gösteririm bu her ne pahasına olursa olsun'-----------
''Abi ben bulamadım sen seç .'' O sırada kapı çaldı. Pizzalar gelmişti. Parasını ödeyip içeriye getirdi.
''Pizzalar geldi''
''Getir getir çok acıktım ''
''Sen bide bana sor '' ikisi birlikte hem film izleyip hemde yemek yiyorlardı . İçeriye Perihan Hanım girdi.
''Bu ne böyle her yer sosis sucuk kokuyor ''
''Yanlışın var sos yoktu anneanne''
''Her neyse açın şu camları '' camları açtıktan sonra her yeri toparlamışlardı.
''Siz ikiniz neden evdesiniz şirket battı da haberimiz mi yok ''
''Asya'nın biraz morali bozulmuştu da ondan'' elindeki yüzüğü fark eden Peri hemen elini çekip yüzüğe gerçekten baktı. Ve koltuğa bayıldı.
''Anneanne anneanne açsana gözünü ''
''Kolanya getir kolanya ''
''Kolanya nerde . Dolaba bak ''
''Dolap ne alaka ''
''Soğuk soğuk iyi oluyor '' Asya eline kolanya dökmüş ve anneannesine koklattırıyordu. Peri yavaş yavaş gözlerini açtığında derin bir nefes bırakmışlardı. İkiside çok korkmuştu . Ama komiklerinede gitmişti.
''Ne gülüyorsun be ''
''Asıl sen niye gülüyorsun '' ikiside kahkahaya boğulurken . Peri iyice kendine gelmişti.
''Çocuklar bu yüzük ne sakın bana Meriç'le tekrar evlenicem deme ''
''Hayır Peri aksine onu gıcık etmek için Anıl ile küçük bir oyun oynuyacağız.''
''Peki ama bu Meriç'i daha da rahat bir konuma sokarsa ve gidip o kızla evlenirse ''
''Öyle bir şey olmayacak çünkü ...bilmiyorum neyse bu günlük bu kadar oturma yeter kendime geldim. Biraz gideyimde Defile için son kez bir taslakların üstünden geçeyim . İyi geceler size ''
''İyi geceler kuzum '' Asya sunumların üstünden son bir kez geçti .
-----------------Sabah☀️
Asya hazırlandı. Abisi'nin arabası ile şirkete gitmek için arabaya bindiler. ''Hoşgeldiniz Asya Hanım ,Cem Bey'' hızla içeriye girdiler. Anıl'ı gördüğünde gidip ona sarıldı. Herkes onlara bakıyordu . Kulağına fısıldamaya başladı
''Meriç bugün parmağımdaki yüzüğü gördü yani oyuna başladık ''
''Sen nası istersen '' diyip elini tuttu ve birlikte asansöre bindiler Asansörde Meriç de vardı. Sinirden onlar asansörden inince elindeki su şişesini patlatmıştı.
''Aloo Cemil videoyu sunuma koyun '' Sunum odasına giden Asya projeyi sunmak için sahneye çıktı.
''Evet günaydın , geldiğiniz için teşekkürler .bu projede daha çok ağaçlandırma önemli olacak özellikle bu betonlaşmanın artmasıyla oksijen agaç bitki çiçek böcek daha çok revaçta . İzninizle şimdi projenin slaytına bir bakalım.'' Asya El işareti ile videoyu koymasını işaret etti Cemil'e ama gelen video projenin değil Asya ve Meriç'in lisedeki gizlice çekilmiş olan öpüşme videolarıydı. Asya neye uğradığını şaşırdı. Herkes onlara bakıyordu. Asya yanaklarının kızardığını hissetti. Bunu ona yapmışmıydı . Hızla ordan çıktı ve Meriç'in odasına girdi . Meriç arkasından gelmişti tam açıklamasını yapacakken Asya ona tokatı patlatmıştı .
''Sen nasıl böyle birşey yaparsın yaa sen nasıl bana bunu yaparsın hiç mi düşünmedin bu rezaleti şimdi ben abime ne diyicem şirkettekilerin yüzüne nasıl bakıcam. Bütün sorun bu yüzük mü öyle mi al o zaman '' sinirle yüzüğü yüzüne fırlattı . Yüzünden seken yüzük yerde döne döne durdu.
''Meriç ben artık istemiyorum . Hayatım boka sardı ve artık tek bir hata daha istemiyorum . ''
''Asya anlamıyorsun ''
''Neyi lan Malmısın nesin sen nişanlısın şimdi hayatımdan siktirip çık yoksa ben seni çıkartmasını bilicem ''
''Ben seni terk etmedim o nikah masasında babamın öldüğü gündü tam yanına geliyordum ki babamın öldüğünü öğrendim ama babama yetişmek zorundaydım''
''Meriç artık yoruldum. Tamam bu oldu okey ama bana yaşattığın acıların bir mazereti olabilir mi bu ?''o an asya'nın gögsüne sırtından gelen bir sızı girdi. Nefesi yavaş yavaş ve kesik kesik geliyordu.
''M-Me-riç '' ne olduğunu anlayamamıştı ama hızla onu kucağına alıp hastaneye götürmek için arabasına bindirdi . Onlar arabaya giderken herkes Asya'ya bakıyordu . Hızla hastaneye gitmişlerdi .Meriç'den
Asya'yı acil müdahile odasına almışlardı. Yarım saat sonra içeriden bir doktor çıktı . Hızla ayağa kalktım . Telaş için ''Durumu nasıl ''
''Şimdi iyi ama bu ataklar şu aralar artmaya başladı acilen ameliyat olması lazım . Yoksa kalp yetmezliği yaşayacak . Umarım ikna edebilirsiniz . Şimdi odaya aldık . Gidebilirsiniz yanına'' hızla onun yanına gittim.Asya'dan
Yine kalbim sıkışmıştı ve yine burdaydım . Ameliyat mı hayır olmayacağım. Sanki çok mükkemmel bir hayayım varda ameliyat olucam. Artık iş işten geçti dönüşü yoktu.
İçeriye Meriç girdiğinde kafamı diğer tarafa çevirdim.
Meriç elimi tuttu.
''Özür dilerim Allah benim belamı versin . Özür silerim affet'' ağlıyor muydu . Yoksa ben mi yanlış duymuştum. Kafamı hızla ona çevirdim . Evet ağlıyordu.
''Meriç açık açık konuşalım mı artık sıkıldım .''
''Tamam konuşalım .''
''Bak ben -''
''Herşeyi biliyorum bilmediğim tek bir şey var eger onuda öğrenirsem herşey daha farklı olacak ''
''Ne öğrenmek istiyorsun '' yatakta oturur pozisyona geçtim .
''Beni seviyor musun Asya Korkmaz?''Arkadaşlar bu hafta 2 bölüm atıcam ztn tatildeyiz
Umarım beğenirsiniz .
❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Literatura Feminina(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...