Sevgi aşk . Bazen tüm bunlar hırsa öfke ve intikama dönüşebiliyordu. Asya ve Cem toplantı odasına gidip projeyi anlatan Meriç'i dinliyorlardı . Cem ''Benim için proje okey '' ''Ben aynı şeyi düşünmüyorum '' Meriç Asya'nın yüzüne 'Anlamadım ' der gibi bakmış ve şok olmuştu . ''Artık böyle evlerden bukmadınız mı biraz yeşillik ekleyin bişey yapın bu ne böyle beton ağaçlandırma yapın daha sonra imza atıcam . Kolay gelsin '' diyip masadan kalktı ve odadan çıktı . İlayda ona çizimleri odasına giderken gösteriyordu .
''Tamam o zaman bu çizimleri firmaya mail ile at . Benim zaten bi işim kalmadı ben çıkıyorum ''
''Yanlız Asya hanım Ceren Hanım ile görüşmenizi bu gün için ayarlamıştım oda olur demişti . '' Aaya sinirle yumdu gözlerini açtı ağazına. ''Offff İlayda neyse tamam sen işinin başına dön '' odasından gözlüğünü ve çantasını alıp Cerenin yanına yani Meriç'in odasına girdi. ''Aaa Asya bizde tam sende bahsediyorduk dimi Aşkım '' aşkım demişti . Ben şimdi senin o geçen zenondan kalma ayakkabılarını koparıp agazına tıkarım , dememek için kendini zor tutmuştu. O meriçe aşık falan değildi . O mutlu olmadıysa oda olmayacaktı .
''Ne konuşuyordunuz benim hakkımda ''
''Projeyi ağaçlandırma fikri çok iyi olmuş bence ama Meriç projenin eski halini daha iyi olacağını savunuyor ''
''Meriç Beye kaldıysak unarım ağaçlandırma işlemini yapıyorsunuzdur yoksa imza falan atmam '' Meriç'ib sinirlenmişti . Damarları görünüyordu. Asya onu zorluyordu . Aşık olduğu kadın onun zafıydı . Ama şu anda Asya'nın ondan intikam alacağının bilincindeydi.
''Yapıyoruz Asya Hanım ''
''Haa Ceren hani şu gelinlik işi varya onu kınuşmak için benim evime gidelim mi ? Şirketin havası beni biraz boğdu da '' meriç şaşkınlıkla
''Ne gelinliği '' aşık olduğu kadın nişanlısına gelinlik mi dikicekti. Bunu düşünmesi bile onu sinirlendiriyordu .
''Aşkım hazır olsun diye dedim . Zaten benim tarzımı biliyorsun hiç değişmez '' Meriç sadece göz kırpmıştı onlarda hızla şirketten çıkmışlardı. Asya 'nın arabasıyla eve gittiler .
''Evime hoşgeldin ''
''Hoşbuldum''
''istediğin gibi geç ben bize içecek birşeyler hazırlayacağım .'' Ceren koltuklardan birine oturdu. Tam da Asya'nın kadrajındaydı . Telefonun şifresini öğrendi ve sıradaki plan iöecek hazırlamaktı. Kahve yapmış ve Cerenin kahvesine 1 damla uyku ilacı katıp karıştırdı. Bu ilaç onu yarım saat uyutacak dozajdaydı.
Kahveleride alıp salona girdi .
''Teşekkğr ederim tatlım ''
''Eee siz Meriç'le nasıl tanıştınız ''
''Sahilde düğününden kaçmış öyle oturup küfürler savururken tanıştık.'' Asya'nın içtiği kahve boğazında kalmıştı.
''Öhö öhööö ''
''Iyi misin? ''
''Iyiyim''
Ceren kahvesini bitirir bitirmez uyuya kalmıştı . Asya hemen telefonunu alıp Meriç ile whattsap konuşmalarını okumaya başladı.Aşkım: Beni bekleme bu akşamki yemeği iptal etmek zorundayız işim uzun sürer.
Ceren: üzüldüm halbuki seni özlemiştim
Aşkım: Biliyorum güzelim bende seni özledim . Ama bunu telafi edicem merak etme .
Ceren: Seni seviyorum
Aşkım: Bende seni seviyorum
Ceren: İyi çalışmalar aşkım
Aşkım: Sağol güzelimAsya'nın sanki kalbi acıyordu. Telefonu hemen kapattı ve aldığı yere koydu. Hızla banyoya girdi . Elini yüzünü yıkadı . Nefes alışverişini kontrol altına aldı. Yaklaşık yarım saat boyunca öylece banyoda oturup ağladı . Birden kapı çaldı .
''Asya orda mısın?'' Ceren uyanmıştı . Asya hemen toparlandı . Sanki tuvalete yeni girmiş izlenimi vermek için sifonu çekmeyi de ihmal etmedi . Ceren uykulu gözlerle ona baktı .
''Uyuya kalmışım anlamadım neden böyle oldu ''
''Sorun değil bende uyandırmak istemedim başlayalım mı ''
''Olur '' ikiside salona geçip gelinlik üstüne konuşmaya başladılar .''Aslında Meriç'in daha çok balık modelleri sevdiğini duymuştum. ''
5yıl önce
''Aşkım bu nasıl ' 'çok güzel sevgilim' asya elinde balık bir gelinlik tutuyordu. Meriç dudaklarına küçük bir buse kondurdu . Galiba en sevdiğim model bu oldu neydi bunun adı levrek falan mı . Asya Meriçin koluna ufak bir yumrukla vurdu. 'Bunun adı Balık bi kere ' ne fark ediyo istersem hamsi derim . Hepsi balık değil mi . 'Ben bu işi kaptım bence' 'Ya ya ne demezsin ' ' Ben en çok balık modeli beğendim ama ' birden abiye deneyen İrem çıktı ortaya . Asya'nın üstünde gelinlikle Meriç'le konuştuğunu görünce apar topar onu dışarı ittirdi. 'İrem ben sevgilimi ne zaman görücem acaba düğün bahanesiyle 2 haftadır görmüyorum onu ' 'Düğün gününe kadar olmaz ayrıca gelinliği erken görmek uğursuzluktur .' İrem sinirle içeri giriyorken Meriç arkadan 'Hamsi ya da Balık modeli alın favorim o benim' İrem sinirle ayakkabısını çıkartıp tam Meriç'e atacakken Meriç çoktan tabanları yaglamıştı ''Şimdiki zaman
Asyanın gözünün önünde bu filim karesi sanki tekrardan yaşanmıştı . 'Meriç bunu yapmış olamazsın sen mutlu olmayacaksın ' 'Kendine gel kızım Asya sakin ol sen onun mutluluğuna gölge düşüreceksin sen onun eceli olacaksın toparlan '
''Asya iyi misin?''
''Heh '' Asya birden irkildi . Kim bilir ne kadar zaman geçmişti öyle boş boş vazoya dalgın dalgın bakar halde.
''İyiyim gelinliği düşünüyordum galiba buldum ne yapacağım bayılacaksın hemen getiriyorum '' üst kata çıkıp çalışma odasından kilitli çekmecesini açtı . Meriç onu terk ettiğinde sinirle yüzlerce kendi gelinliğini ve meriç'in portresini çizmişti . Ordan kendi gelinliğinin çizimlerinden bir tanesini aldı . Tabi ki bazı şeyler değişecekti ama genel alt yapısı kendi gelinliği olacaktı . Hızla aşağıya indi ve elibdeki çizimi ona gösterdi.
''Bayıldım bu çok güzel ''
''Bunun özel tasarım olnası için birkaç yerini dsğiştirelim istersen ''
''Biraz daha kabarık olsun onun dışında bayıldım .''
''Peki ya bunu nerden buldun ''
''Hiç öyle defterlerimin arasında vardı.''
''Asya sana birşey sorabilir miyim?''
''Tabii '' Asya etrafı toparlarken birden duyduğu şeyle şaşkına döndü.
''Sevgilin var mı ? ''
''Neden sordun ki ?''
''Bu kadar başarılı bir kadın aynı zamanda da güzelsin sevgilin vardır diye düşünmüştüm kusura bakma aşkı karşı olabilirsin buna saygım var ''
''Aşka karşı değilim . Sadece hayatım da daha önce hiç yemediğim kadar büyük bir kazık yedim . Üstelik bu yüzünden biri ölü gibi birşey . Ben o yediğim kazıkla annemi sildim . Herşeyimi kaybettim . Daha önce kimseyle aşk düşünmedim ''
''Özür dilerim aman boşver senin gibi başarılı bir kadını kendi kaybetti '' halbuki hiçbirşeyin farkında değildi Ceren . Ama öğrense ne yapacaktı ki sanki olanları değiştirebilecek miydi? Ya da nişanlısının başka bir kadına yaptığını ona yapmayacağının garantisini verebilecek miydi? Hiç sanmam1saat Sonra...
İrem arıyor...
''Balböceğim nasılsın ?''
''Bilmem '' sümüklü peçetesini çöpe fırlatıp burnunu çekti .
''Oyy çen sümüklü mü oldun ''
''İremmmm ''
''Tamam be ne kızıyosun hem ben sana ne diyicem ?''
''Ne diycen?''
''Yarın Mert beni babamdan istemeye gelecek yarınlık işe gitmesen olur mu alışveriş yapıcam kuaföre gidicem de ''
''Tabii ki Gelin hanım . Bu arada benim Meriç'e çok güzel bir sürprizim var .'' Baştan sona herşeyi anlattı . İrem tabi şok geçirdi.
''Kızım sen neymişsin kahvenin içine uyku ilacı atmak ne, iyice Yasak elamadaki şahikaya döndün benden söylemesi ''
''Meriç böyle şahikaya kurban olsun hem ben daha ısınıyorumdum.''
''Neyse gelin Hanım abim geldi daha yemek yapıcam kapat ''
''Sen yemek yapar mıydın Asyaaaa?''
''Tabi ki hayır yemeksepetinden sipariş edicem''''Ooo ne kaynatıyorsunuz kızlar bakalım ''
''Hiçççç hadi git sen yemek söyle ''
''Anlaşıldı ben kaçtım ?'' Peşinden ekledi.
''Sushi yer misin?''
''Olurr ''''Neyse İremcağazım öptüm seni hadi bb ''
''Bb Asyaa''Çok eğlenceli bir bölüm oldu .
Bolca intikam en sevdiğim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...