16. )Kaza❗

86 5 0
                                    

''Biraz su iç kendine gelirsin '' suyu uzatan Berkdi kafa salladım. Hiçbirşey istemiyordum. Sadece sadece onu istiyordum. Ya tekrar onun yüzünü göremezsem bunu her düşündüğümde gözlerim doluyordu . Ama annemler yanımda oldukları için kendime hakim olmaya çalışıyorum. Evdeki çıktığından sonra apar topar hastaneye gelmiştik.

Annemler bana doğru geldiler .
''Hadi kızım bizde gidelim ''
''Ben burdayım hatta ikna edebilirseniz Elif teyzeleride alın biz burdayız'' annem başıyla onayladı . Birkaç dakika sonra hastaneden Elif teyze gil ile çıktılar . Hastanede sadece ben ,İrem,Berk ve Mert vardık .

''Nasıl oldu '' dedim titrek ve ağlamaklı sesimle .

''Galiba Kavga etmişlerdi ailesiyle. Bide senle tartışmış .Sonra içmeye gittik baya içti yani sana geliyordu . Seninle konuşmak için ben gitme sarhoşsun dedim ama dinletemedim. '' saçlarımı geriye attım Mert'in omzuna yattım. O sırada ameliyathaneye koşarak iki tane hemşire girdi . Ayaklandık.

''Bişey oldu '' yere çöktüm .
Onu kaybedemem olmaz onsuz olmaz .
O benim yeni tanıdığım ama uzun zamandır tanımıl gibi gün gün aşık öldüğüm adamdı . Onu kaybetmek bu düşünceyle göz yaşlarım artmıştı. Yaslamış öldüğüm duvara elimi vuruyordum. Kendime güya ceza çaktırıyordum. İrem beni kaldırdı ve oturttu. Göz yaşlarımı sildi . Su verdi . Ama boğazım düğüm kalbim her an patlayacak gibiydi.

''Benim yüzümden içti . '' söze başlamamla bütün kafaların bana dönmüş öldüğünü hissettim.

''Eğer biz sevgili olmasaydık ailesiylede tartışma olmazdı allah kahretsin '' hıçkırıklarım artmıştı ardından doktor çıktı .

Hepimiz ayaklandık. Bense zar zor ayaktaydım.
''Meriç Aras'ın yakınları sizlermisiniz'' Berk başıyla onayladı . Boğazım düğümlenmişti. Duyacağım herşey ya beni iyi yapacaktı yada daha beter. O ince çizgi olurya . Ben tam ordaydım.

''Öncelikle ameliyat başarılı ve çok zor geçti kalbi durdu. İç kanaması fazlaydı . Eğer bu geceyi atlatırsa durumun kritikliği azalmış olacak ve odaya alacağız ''
Yutkundum. İçime bir taş oturmuş sanki.

''Ama bu geceyi çıkaramayadabilir yani herşeye hazırlıklı olmalısınız '' demiş ve gitmiş . Ayaklarım beni artık taşımıyordu. Berk bana sarıldı . Göğsüne vurarak ağlamaya başladım.

''Biri beni uyandırsın lüten katlanamıyorum ''

Zeynep (Meriç'in ablası)

Apar topar evden çıkıp taksiye bindim . Kardeşim ölüyormuş . Bunu en son öğrenmiştim. Ya ben onu son kez göremeden ölürse diye içimi bu soru kemiriyordu .

Hastaneye gelip . 3 . Kata çıktım . Ama koridorda Asya'yı öyle görmemle birşey olduğunu anlamıştım . Berk onu zor zapt ediyordu . Oda ağlıyordu . İstemsizce gözlerim doldu . Yanlarına gittiğimde. Mert'e sordum.

''Nesi var '' dedim. Bana geri dönen kıskaca bir boşluktu.

''Doktor herşeye hazırlıklı olun dedi '' sesi sonlara doğru kısılmıştı . Benimse cnım içerdeydi .

''Peki annemler ''

''Söyledik evde sakinleştirici yapmışlar '' dedi İrem.

Koltuklardan birine oturup beklemeye başladık. Öyle uzunca sonsuza kadar gibi geldi

Asya
Gözlerime giren ışıkla gözlerimi araladım. Bir odada kolumda serumla baş ucumda serumu çıkartan hemşireleydim. Köşedeki koltuklara herkes kıvrılmıştı.
Serum kolumdan çıkınca sessizce odadan çıktım. Yoğun bakım camının önüne gittim. Elimi cama koydum. Meriç orda çaresizce yatıyordu .
Bedenini benim kollarım sarması gerekirken birsürü makina sarmıştı.
Hemşireye doğru ilerledim.

''Yanına girebilirmiyim lütfen son kez ona yakından bakmak istiyorum ''
''Olmaz ''
''Son kez görmek istiyorum lütfen '' kadın gözümün içine baktı ve oflayıp beni hazırlama odasına götürdü.
Hazırlanıp içeriye girdim. Meriç'in yanındaki sandalyeye oturdum. Elini tuttum.

''Daha önce sana dedim mi bilmiyorum ama Seni seviyorum meriç . Bana dedilerki sen ölecekmişsin herşeye hazırlanmalıymışız . O zaman ben niye burdayım meriç . Beni bırakacakmısın. Sevgilim
Son kez demek çok zor ama bırakma beni lütfen Seni seviyorum. '' dedim ve dudağına küçük bir buse bıraktım. Odadan çıktım. Dayanamıyordum. Uyansın istiyordum. Odaya gidip . Bunun rüya olmasını dileyerek gözlerimi kapadım.

_______
''Asya uyan Meriç '' dedi ve sustu . Gözlerimi açtım.

''Yoksa '' koşarak odadan çıktım bir yandanda Ağlıyordum. Ama Meriç gözünü açmış bana baktı ve gülümsedi . Hemşireler onu odaya aldılar . Hemen odasına girdim. Bana bakıp sırıtıyordu . Bi anda gülmeye başladı .

''Salakmısın ne gülüyorsun ''

''Hayır ona değil öldüğümü sanıp karaları bağlama gülüyorum '' omzuna vurmak istedim ama kendimi tuttum.

''Hayırlı olsun Meriç Aras nur topu gibi bir tribiniz oldu.'' Bunu derken köşedeki sandalyeyi yatağın yan tarafındaki cama çevirip ellerini göğsünde birleştirip oturum .

Meriç
Kim bilir ne kadar yıpranmıştı . Benim için bu uyuyup uynmak gibiydi . Ama gözlerinde o korkuyu görmüştüm. Bi anda kafasını bana çevirdi.

''Bu arada bir daha yanlız içmek yok ''

''Allah allah o niyeymiş ''

''Öleceksek beraber olmalı değil mi '' dedi . Bilmiş bilmiş

''Bu arada ceza indirimi aldın Meriç bugün trip atmıycam '' göz devirdim . İflasın sıkılmıştım artık .

''Bana artık Meriç demesen ''

''Ne diyeyim Birader gardaş '' yüzümün azaldığını görünce kahkaha atmıştı. Bu gülüşü görebilmek için herşeyim veririm. Odaya bi anda annemler girdiler . Ama onlarla mesafeli olmak istiyordum. Onlar sevdiğim kızın arkasından iş çevirmişlerdi . Beni ondan ayıracaklardı. Hala aklım almıyordu neden ne istiyorlardı ondan.

''Meriç nasılsın iyimisin rahat mısın bak kıyafet getirdim. Akşam izleriz diyede filim '' annemler bunları sayarken benim tek bir cevabım vardı.

''Akşam yanımda Asya kalsın istiyorum'' dememle tüm gözler Asyaya dönmüştü.

''Kalmakmı istiyorsun '' dedi annem

''Eğer siz isterseniz sizde kalabilirsiniz '' ah benim saf sevgilim . Bir bilsen bizimkilerin sana kurdukları oyunları .

''Asya kalacak dedim '' konuyu süper şekilde kapatmıştım.

Annemler ve diğer herkes (Asya dışında) gitmişti. Yanlız ikimiz kalmıştık .

Asya
Koltukta uzanmış televizyon izliyordum. Meriç de uyuya kalmıştı. Meriç'in telefonu kimisinin üstünde titriyordu . Birisi mesaj atmıştı.

Hande: Meriç çok pişmanım . Lütfen tekrar bi konuşalım .
Hande:Annen söyledi hastanedeymişsin . Yanına geliyorum .

Mesajları okumakla kafamda az çok birşeyler şekillenmişti ama en son böyle yaptığımda sıkıntı olmuştu . Bu yüzden sabah Meriç'e soracaktım yada o kızın buraya gelmesini belirterek onunla konuşacaktım. Ama çoktan kararımı vermiştim. Kızla konuşacaktım. Yattığım yerden yavaşça kalktım. Spor ayakkabılarımı giyip kapıya çıkmak için ayaklandım. Tam kapıyı açıyordumki Meriç'in sesi kulağıma doldu

''Nereye sevgilim '' ona baktım. Samimiyetle gülümsedim.

''Hava alıp gelicem biraz birşey almamı istermisin ''

''Hayır sen gel yeter '' dedi ve gözlerini kapatıp uyumaya devam etti . Bende odadan çıktım. Kapıda hemşireyi gördüm ona doğru ilerledim.

''Meriç'in serumu bittide haberiniz olsun diye söyleyim dedim '' başıyla onaylayıp köşeden serum alıp odaya doğru ilerledi . O sırada koridorda süslü esmer bir kız göründü. Kısa bir etek üstündeyse ben düğüne gidiyorum diyen saten askılı bir üst vardı . Odaya girmesine birkaç adım kala kolunu tuttum.

''Handeydi değilmi '' kaşlarını kaldırdı . Ellerini göğsünde birleştirip bana imayla baktı .

Helooo
Nasıl gidiyor
Yorumlarını nelerdir
Seviliyorunuz ...

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin