İlk dersi atlatmıştım ve edebiyatçının ödev vermesi üzerine zilin çalması bir olmuştu . Bir öğretmen bu kadar çok ödev vermezdi 4 sayfalık bir ödev .
Hallediriz tarzındaydım. Bizim tayfanın yanına gittim. Merçi zaten çoktan bizimkilerle kaynaşmıştı.''Oooo eskilerde tesüf etmişler buyrun matmazel'' diyip önümde eğilen Berk'in ensesine bir tane geçirmemle herkesin gülmesi bir oldu.
Berk ensesini tutarak bana baktı.
''Eski haline dönmene gerçekten çok sevindim.'' Diyip gülümsedi. Bende sevinmiştim tabiki.
''O zaman bu akşam gideceğimiz yer belli '' diyip sırıtmaya başlamıştı İrem . Mert'e döndüm.
''Motorcu kızdamı bizim grupta'' bu soru Meriç'ten gelmişti. Tüm tayfa ona bakıyordu.
''Adım Asya '' demiştim o sırada sınıfa diğer sınıftan bi kız girdi.
''Asya müdür seni çağrıyor '' başımla onaylayıp müdürün odasına kapıyı tıklatıp girdim.
''Beni çağarmışsınız '' eliyle otur işareti yaptı.
''Asya biraz önce baban aradı Deniz konusunda yapmamı istediğin birşey varmı ?'' Bu soru çok işime grlmişti. Denizin en nefret ettiği kişiler B şubesindeydi.
''Aslında var onu B şubesine almanızı istiyorum '' başıyla müdür onayladı . Deniz'i B şubesine almıştı.
🐚🐚🐚🐚
Odadan çıkıp koridorda emin adımlar atıp yürüyordum.
Son ders bitmiş herkes okuldan çıkmak için hazırlanıyordu. Bizimkilere beni aşağıda beklemelerini söylemiştim çünkü küçük bir işim vardı.Ders'e bittiğinde bir öğrenci Deniz'e kağıt verdi. Kâğıdı okumasıyla Deniz bana bakıyordu.
Hızla yanıma geldi bende ayağa kalktım.
''Bunu sen yaptın değilmi Asya '' sinirliydi.''Deniz bunu ben değil sen yaptın benim intikam alacağımı biliyordun ve daha yeni başlıyoruz'' diyip gülerek sınıftan çıkıp aşağıya bizimkilerin yanına gittim.
''Ne yaptın Asya'' onlara karşı gülümsedim.
''Sınıf nüfüsünü azaltıyorum Deniz artık B sınıfında'' diyip gülümseyerek otoğparka gittik.
''Senden korkulur '' demişti . İrem
''Haklısın ama daha bu başlangıç '' demiştim. Kaskımı taktım ve motoru çalıştırıp .
''Hadi ben kaçtım'' diyip hızla anayola girdim. Bu gün sahilden gidecektim. Deniz benim için artık bir hiçti sadece okuldaki bir arkadaş hatta belkide arkadaş bile değildi
Eve girdiğimde. Yine ev sessizdi. Telefonuma birden bildirim geldi.
_xmeriç_x size istek gönderdi. İnstagram bu gün coşmuştu birsürü erkekten istek vardı . Çoğunu kabul ettim. Ama ardan x_meriç_x hesabı dikkatimi çekmişti profiline girdiğimde yeni çocuk olduğunu fark etmem bir oldu.
İsteği kabul ettim. Fotoğraflarına baktım aslında yakışıklıydı ama fazla gereksiz gibiydi. İlk günden zaten yanıma oturmuştu. Allahtan yarın beden vardı .
Aşağıdan kapı açılma sesi geldi . Kafamı odadan çıkarttım . Etrafa baktım , merdivenlerde babamı görümüştüm. Biraz dalgındı , odadan çıkıp çalışma odaına yanına gittim.
Kapıyı tıklattım. Ses gelmeyince girdim.
''Nasılsın babacım'' demiş peşinden kapıyı kapattım ve masanın önündeki koltuklardan birine oturdum.
''Fena sayılmaz kızım sen nasılsın ?'' Demiş ve dosyaları karıştırmaya başlamıştı.
''Bu günkü jestin için teşekkürler Deniz olayında yani '' bana gülümsedi . Ama kafası doluydu bunu fark etmiştim.
''Bir sorun mu var baba gerçekten'' bu soruyu duyduğunda . ''Buldum '' diye sevinmiştim.
''Neyi buldum'' dedim ve bende ayaklandım.
''Belgeyi projenin kaybettiğimi sanmıştım bak işte şimdi keyfim yerinde '' demiş ve kağıdı başka dosyaya koyup karşımdaki koltuğa oturdu.
''Kimse benim kızımı üzemez ve unutma her insan hata yapar ama sen Asya'sın benim kızımsın başkalarının koyduğu kurallara göre değil kendi koyduğun kurallara göre oynarsın bunu ben sende gördüm.'' Diyip koltuktan kalktı ve masasına geçip işlerini yapmaya devam etti.
''Teşekkür ederim babamcım bana güç verdin.'' Dedim ve hızla odama gittim. Test kitabımı açıp biraz test çözdüm ortalama 100 -150 arası. Daha sonra instagramda biraz takıldım. Odaya annem girdi.
''Sen bugün Deniz'in sınıfını mı değiştirdin ?'' Diye çıkıştı telefonumu köşeye attım.
''Nağapsaydım hem babamda yardım etti bana .'' Annem sabır çekip elleriyle önüne gelen saçlarını geriye atıp . Çalışma masamdaki sandalyeyi yatağamıma doğru çevirip oturdu.
''Bak kızım annesi beni aradı Deniz'in ne yaptığını sordu. Senin neden onun sınıfını değiştirdiğini'' demişti. Yataktan kalkıp . Telefonumla Deniz'in annesini aradım .
''Asya merhaba kızım bende seninle konuşacaktım neden böyle birşey yaptın Deniz sana ne yaptı.''
''Bakın ben artık Deniz'i kapattım. O sayfayı yırtıp attım. Ama oğlunuzun sayfalarında hiç ben olmadım . O beni sevmemiş . Nağapsaydım bana söyleyin onu yapayım . Bakın sizde bir pisikologsunuz beni anlayacağınızı umuyorum . Deniz'ede söyleyin sizede söylüyorum eski defterleri açmayın çünkü tam hayata bağlandım diyorum yine bir tarafım kırılıyor . Beni oynatanla bana ihanet edenle bana yalan söyleyenle işim olmaz İyi geceler '' diyip telefonumu kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
ChickLit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...