5 yıl önce düğün günü
Çok güzel olmuştum.
''Meriç beni gördüğünde ne tepki verecek çok merak ediyorum ''
''Yaaaa sen şimdi evleniyor musun benim knkm evleniyor mu ?''
''Tamam be ağlama sakın sümüklü ''
''Bugünlük laf sokmalarına susucam ama yarın öyle bir toleransınız yok gelin hanım ''
''Tamamdır beybisi, ha irem çiçeğimi versene Meriç gelince tam anlamıyla hazır olmalıydım .'' Çiçeğimi bana verdiğinde son kez kendime baktım .
''Meriç'in 5 dk öncesinde gelmesi gerekmiyor muydu?'' Tam o anda odaya Mert girdi yüzünde bir telaş hakimdi.
''Hah Mert bende tam sana soracaktım Meriç nerde kaldı ya ?'' İrem bu soruyu sorduğunda Mert oluk oluk terliyordu. Gözleri nedensiz yere kıpkırmızıydı.
''İrem bir dakika bakar mısın '' İrem peşinden çıktığında. Son bir kez rujumu tazelemeye karar verdim. İrem şaşkınlıkla bağırdı . Ki taa içeriye geldi sesi.
''Ne demek Meriç yok '' birden rujum taştı. Meriç nası yoktu . Yok artık o bana böyle birşey yapmazdı değil mi . Beni öylece ortada bırakmazdı değilmi . Hızla kapıyı açtım .
''Meriç gitti mi ?'' İkiside telaşla bana baktı . Anlaşılan gitmişti . Hızla içeriye girdim . Deri ceketimi üstüme geçirdim . Kafamdaki duvağı ve tacı bir köşeye fırlatıp attım. Telefonumu , motorumun anahtarını ve eşyalarımı aldım. Gelinliğim düzdü o yüzden rahatça motor kullanabilirdim .
''Asya bekle böyle gidmezsin ''
''Pezevenk ... piç kurusu... Allah belanı versin Meriç ... '' bir yandan ağlıyor diğer yandan sövüyordum . Arkamı döndüğümde aynada kendimi gördüm . Bütün göz makyajım akmıştı. Gözlerimin altı hep siyah rimel olmuştu. Mert'e döndüm.
''O piç ve pezevenk olan arkadaşına söyle bu göz yaşlarının hesabını çok fena ondan alıcam.''
''Onu birdaha asla görmek istemiyorum '' hıçkırıklarım arttığı için bedenimde güç kalmamıştı. Yere oturdum ve yatağın yanı başında ağlamaya devam ettim.
''Senden nefret ediyoru Meriç allah belanı versin '' haykırışlarım bir anda kesildi ve gözlerim kapandı. Onları duyuyordum ama göremiyor yada hareket edemiyordum .
''Asya uyan asya ''Günümüz
Bir damla göz yaşı düştü beyaz çarşafın üstüne . O düğün günü asla aklımdan çıkmıyordu.
''Seni deli gibi seviyorum meriç ama -''
''Ama ne ? ''
''Ben o günü unutamıyorum ''
''Birlikte unuturuz neden bunu atlatamayalım ki eger biz birlikte olursak neden olmasın ''
''Meriç Ceren ne olacak ha o kızın duyguları ''
''Tek derdimiz keşke Ceren olsa.'' Bana uzunca sarıldı. Ama karşılık veremiyordum içim içimi yiyordu. En sonunda kollarımı ona sardım . Birden Meriç'in telefonu çaldı.
''Efendim Ceren'' diyip hızla odadan çıktı.
Bende Anıl'ı aramalıydım . Artık hiç birşey yapmayacaktım . Meriç'i seviyordum . Çünkü biz elmanın iki yarısıydık . İçeriye geldiğinde yüzünde olumlu bir yüz vardı.
''Ceren benden ayrıldı ben birşey yapmadım ''
''Meriç bak benden hemen eskisi gibi olmamızı bekleme benim bunları önce sindirmem gerekiyor. Bana biraz zaman verirsen.''
''Tamam bütün zamanlar senin olsun . Ama yeterki sen üzülme sana birşey olmasın . Benim şimdi gitmem gerek akşam çıkışta seni beni alırım .''
''Gelme abim gelsin ''
''Peki ama yarın bu ameliyat işini konuşucaz. ''
''Meriç lütfen şu an bunu konuşmak istemiyorum.''
Başıyla onaylayıp odadan çekip gitti . Odama 10 dk sonra abim ,Mert ve İrem girdi.
''Asya iyimisin birşeyin var mı ?''
''İyiyim abi sakin ol normal bir atak ''
''Meriç haber verdi seni o getirmiş onada teşekkür etmedik ayıp oldu ben bi onu arayım hemen geliyorum .'' Diyip dışarı çıktı.
''Herşeyi öğrendim Meriç'in neden düğünü günü gittiğini . Biz galiba yeniden başlamaya karar verdik.'' İkiside çok sevinmişti. Ben de seviniyordum ama o gün ne aklımdan ne kalbimden gidiyordu . Berk'in ölmesi affetmem çok zor olacaktı.🏥🏥🏥🏥
Hastaneden çıkınca direkt eve gelmiştik. Üzerime pijamalarımı giydim. Verilen ilaçları içip tam odamdan çıkacekken karşımda Meriç'i buldum.
''Merhaba Asya ''
''Merhaba Meriç ''
''Nasıl oldun daha iyi misin ''
''İyiyim şu anlık bir sıkıntım yok'' onun gözlerine bakamıyordum. Birden beni duvarla arasına almıştı.
''Daha ne kadar kaçacaksın benden seni özledim ''
''Bende seni çok özledim '' dudaklarına küçük bir buse bıraktım. Çarpıkca gülümsedi . Bu sefer o daha derince bir öpücük bırakmış oldu. Ona doya doya sarıldım. İkimizde tüm 5 yılımızı birbirimize anlatarak geçirmiştik birbirimize. Onu çok özlemiştim . Gülüşünü bakışını karizmasını öpüşünü sarılışını kokusunu . ''Demek benden intikam almak için geldin ''
''Evet '' utanarak söylemiştim. Eli ile çenemden yavaşça yere bakan gözlerimi gözleri ile hizaladı.
''Benden utanma güzelim saçma bir yanlış anlaşılmaydı hepsi ayrıca artık beraberiz ve bizi kimse ayıramaz ''
''Haklısın Meriç'' ona son kez sarıldım. Kalbimdeki tüm
Buzlar yavaşça eriyordu
''Peki alabildin mi bari intikamını''
''Aslında tam değil çünkü gerçekler duyguları bastıramadı sevgilim'' eliyle çıkmamış sakallarını sıvazladı ve düşünüyormuş gibi ''Hımm'' diye sesler çıkarttı. ''O zaman yarın akşam saat 8'de seni alıcam ve bir yere götürücem .''
''Nasıl nereye şık mı doğal mı?''
''Ama sen böyle sorular sormaya devam edersen bu sürpriz olmaz ki ?'' Kıkırdadam .
''Hiç değişmemişsin gülüşün , kokun , şirkete ilk geldiğinde çok şaşırmıştım. Bu Asya olamaz demiştim. Farklı giyiniyordun . Farklı konuşuyordun ve çok öfkeliydin. Ama sadece bir şey değişmemişti o zamanlar gülüşün. Aslında sen hiç değişmemişsin '' kafamı gögsüne yasladım ve ona sarıldım. Oda saçlarımla oynuyordu.
''Bazen güçlü görünmek zorunda kalırız insanlar bizim yaralarımızı görmesin diye. O kıyafetlerin bizi koruyacağını saklayacağını sanmak zorunda bırakılırız. ''
''Ilk o odaya girdiğinde bana nefretle baktığında o kadar çaresiz kalmıştım ki . Hele o gün o kızın sana anne demesi . Sahi o kız gerçekten senin kızın mı ?'' Kafamı kaldırıp gözlerine baktım. Gülmemi tutmaya çalıştım ama ağazımdan kaçtı ve gülmeme engel olamadım Meriç 'ben komik bişey mi dedim acaba' diye baktı bana
''Anıl'ın kızo annesi ölmüş kızı üzgünde ona küçük bir oyun oynadık o kadar ayrıca ben daha çok gencim anne olmak için '' kaşlarının havaya kaldırdı.
''Niye şurda bir tane Asya bir tanede Meriç olsa kötü mü olur ?''
''Bence sana 1 tane Asya yeter . Hem çok istiyorsan git Ceren çok ister '' yine sinirlenmiştim . Meriç saçlarıma küçük bir öpücük bıraktı.
''Trip atmalarında değişmemiş. Ayrıca burda ne güzel sohbet ediyoruz . Ceren'i nerden buldun sen yine ''
''Unutulacak gibi değilde o yüzden ''
''Tamam yeter bu kadar kıskançlık benim işe gitmem gerek '' ona şaşkınca baktım.
''Kim ben mi kıskandım yok daha neler . Hem Ceren senin nişanlın değil miydi ?Doğruyu söylemekte mi suç''
''Sevgilim buna doğruyu söylemek denmez,kıskanmak denir '' ona ölümcül bakışlarımı yolladım.
''Hem bu kadar çok istiyorsan neden olmasın hemen yaparız bir tane '' gögsüne yumruğumu geçirdim.
''Tamam be ne kızıyorsun o zaman ben bi Cerene söyleyim olmadı -''
''Meriçççç'' ikazda bulunuyordum . O beni çok net anlamıştı. EEliyleagazına fermuar çekti .
''Tamam sustum'' beraber aşağıya indik . Kapının kenarına yaslandım kollarımı bağdaş yapıp onun gidişini izledim . Giderken kornaya basmayıda ihmal etmemişti. Abim elinde iki tane kahve bardağı ile çıktı. Kapıyı kapattım. Uzattığı bardaklardan birini alıp önce o mükkemmel ötesi kahve kokusunu burnuma çektim ki burnum bayram etsin diye . ''Eee Meriç'le sev oldunuz mu ?''
''O ne biçim bir sorma en son sev. Kelimesini orta okulda kullanmıştım. Anlaşılan birileri hala ergenlikten çıkamamış. ''
''Amağan sanada soeu sorulmuyor '' hızla salondaki koltuğa oturdu. Kahve bardağını sehpaya koyup omuzlarına masaj yaptım ve yanağına bir öpücük bıraktım.
''Tamam abişko olduk hatta yarın akşam bir sürprizi vae mış onunla beraber gidicem. ''
''Hımm peki git ama seni üzerse haber verde furayım onu '' eliyle silah işareti yaptı.
''Ah siz erkekler hiç mi büyümezsiniz''Bu bölümde baya eğlendim
Sizde eğlenirsiniz umarım
Yorum+Vote=Yazar mutlu❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...