İrem bizi görünce hazır ola geçmişti ''Nereye kayboldunuz '' masaya çantamı koyup garsonun getirdiği içkilerden birini alıp içmeye başladım. Benim yerime Meriç konuşuyordu.
''Eşyasını evde unutmuş rica etti onu aldık geldik .''
''Hayırda o koşuş neydi knk sanki yanğından mal kaçırıyordun pardon kız kaçırıyordun'' bana bakıp gelen içkilerden birini içmeye başladı . Top galiba bendeydi.''Önemliydi işte üf boşverin hadi eğlencemize bakalım '' diyip konuyu dağıttım. Davetliler yavaş yavaş azalıyordu.
Ada masaya gelmişti. ''Selam gençler nasılsınız '' demiş ve fırsattan istifade Meriç'e sokulmuştu.
''Aslında ben sizinle konuşmak istiyorum Çok hata yaptım gerek Asya'ya gerek Merr'e ben sizden 2. Bir şans istiyorum eğer izin verirseniz size değiştiğini kanıtlıyayım'' Meriç'e daha çok sokulmaya çalışıyordu bu benimde sinirlerimi bozuyordu . Bardağımdaki içkiyi sinirle fondipledim.
''Herkes ikinci şansın peşinde kimse 1. Şansı düzeltmeye çalışmıyor '' bu söz İrem'sen gelmişti.
''Ada iç huzurumuzu bozmazsan gel ama bozarsan bozuşuruz '' bu sefer herkes bana döndü . Bende diğer içkimi fondipleyip meriç ve Ada'nın arasına girdim.''Hoşgeldin '' diyip . Telefonumu alıp dışarı çıkacakken Aras'ı gördüm. Yok artık . Aras ilkokul arkadaşımdı çok değişmişti ben bile nasıl tanıdım hala çok garipti
''Aras '' ismini duyunca bana doğru döndü . Telefondakine ''seni sonra ararım '' diyip kapattı.
''Pardon çıkaramadım ''
''Aptal Asya ilkokuldaki '' bunu duyar duymaz bana sarıldı. Uzun süre öyle kaldık.
''Çok değişmişsin tanıyamadım ama sen basıl tanıdın ''
''Bi zahmet tanıyım dimi '' gülümsedim .
''Geç geldim annemler gelmişler hangi salon olduğunu bulamıyorum Meriç'i aradım açmadı '' şaşkınlıkla ona baktım . Ne yani Meriç'i aradım açmadı . Şimdi Elif teyzemi aradım o sırada sen geldin ''''Oha siz kuzenmisiniz '' başıyla onayladı o sırada yanımıza sinirle Meriç geldi .
''Bakıyorumda tanışmışsınız '' aras'la birbirimize bakmıştık çünkü dediğinden hiçbirşey anlamıyordum.
''Meriç ilkokul arkadaşım '' meriç'in yüz ifadesi değişmişti . Mahçup gibi olmuştu.
''Ha siz o yüzden bende '' ayağına bastım. Aras bize bakıp gülümsedi.
''Kuzen siz yoksa '' meriç göğsünü kabartıp . Başıyla onayladı.
''Bak bu benim eski yamuklum ona göre ''
''Aras elimde kalıcan şimdi hadi içeriye '' demiş ve içeriye geçmiştik. Grupça çıkdırıyorduk . Çok aglenceli vakitgeçiriyorduk parti bitişi İrem ile kafayı yemiştik biraz dozunu kaçırdığımız için galiba . Eve gidergitmez uykuya daldım.🌸🌸🌸🌸
İlk iki ders'i bitirip tenefüse çıkmıştık . İrem ile birlikte kantinden tost alıp masaya oturduk. Bugün Meriç gelmemişti. Açıkcası merak etmiyor değildim ama Mert'ede soramıyordum. İrem büyük bir haz ile yemeklere bakarak
''Şuan seninle oturup yemek yemenin verdiği zevki kimse vermiyo '' bu sözün ardından tostun'dan bir ısırık aldı. Hayrınlıkla onun yemek yitiğini izliyordum. yiyip yiyip kilo almayanlardandı.
Kantin okulun arka kısmındaydı yani camdan bakınca otopark gözüküyordu. Kafamı cama doğru çevirdim . Meriç arabadan inmişti. Bi anlık tepkiyle ayağa kalktım. Ama bazı gözler bana dönünce hiçbirşey olmamış gibi yerime oturdum.''Bi sorun mu var kim geldi '' diyip kafasıbı cama uzattı . Meriç'i görmesiyle imali gülüşü bir geldi . Onu duymamak için yemeğine gömüldüm. Meriç kabrinin önünden öylece geçip gitti. Merakıma yenilmeden . İrem'le o tenefüs kantinde takıldık zil çalınca sınıfa çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...