6.)Eşek Sıpası Berk🐎

96 6 2
                                    

Beden kıyafetlerimi giyip yanıma küçük bir çanta alıp içine su matarsı havlu vb. Şeyler koyup evden çıktım. Yürüyerek okula gittim. Spor salonuna gittim. Çantamı dolaba koydum . Bizimkiler kamelyada oturmuşlar . Hemen yanlarına gittim.

''Günaydın '' dedim . Onlarda aynı tepkiyi verdi.

İremin omzuna kafamı koydum. Gözlerimi kapattım.

''O fotoğraf ney canım kankam.'' İrem'e baktım. İremde herşeyi anlattı. O sırada yanımıza Meriç malı geldi.

''Grubumuza yeni birini alırmısınız'' bu soru biraz şaşırtıcıydı.

''Yakın arkadaşlarımdan biri gelicek '' Berk'in agazı açık kalmıştı.

''Ada deme bana sakın '' sırıttı. Başıyla onayladı. O sırada otoparka bir araba girdi. 5 dk sonra kız göründü. Ful hd siyah giyinmişti fiziğide güzeldi kara kaşlı kara gözlü bir şeydi.

Meriç'e döndüm ve bana bakarken yakaladım. Neyi planlıyordu bu çocuk.

Ada'nın yanına gitti ve ona sarıldı kızda ona karşılık vermişti. Sonra yanımıza geldiler.

Herkesle selamlaştı en son ben kalmıştım. Bana doğru döndü elini uzattı.

''Ada''
''Bende Asya memnun oldum'' daha sonra ellerimiz ayrıldı. Berk bana döndü.

''Maça başlayalım mı ''

''Hadi başlayalım Berk bey .'' İrem'e döndüm.

''Kanka suyu hazırla Berk bugün duş alıcak''

Futbol maçımız başlamıştı. Futbolu bilme sebebim Cem di en çok onunla görüşüyorduk çocukken. Bu yüzden baya iyiydim.

Berk'e çalım üstüne çalım attım. Berk nefes nefese kalmıştı. Bende kalenin önünde durmuştum o ise hala saha ortasında oturuyordu.

''At hadi at '' dedi kaleyi gösterek . Topu yavaşça boş kaleye ittim. İrem elinde su ile geldi . Bana uzattı.

''Kimin eşşek sıpası bu acaba. '' dedim. Suyu döktüm. Islanmıştı ama bugün zaten tüm dersler bedendi. Havada sıcaktı kururdu yani üstü.

''Canimisin kızım pat diye döktün '' elimi uzattım. Benide yere çekti ve cebinden küçük su şişesi çıkarttı.

''Son duanı et Asya '' ellerimi yüzümü korudum.

''İyide bu kurallarda yoktu '' dememle kafamdan aşağı suyu yemiştim.

Berk ve kahkahaları ve ensesine şaplak atmam . Mükemmel birleşme. Berk'i öldürmeliydim galiba .

''Berk sana napıyım canım arkadaşım.'' Mert araya girmişti.

''Sakin olun lütfen ve hemen üstünüzü değiştirin '' ona gülümsedim. Mert'in üstüne su fırlatmam bir oldu.

''Hava sıcak serinle diye bak bu kıyağımıda unutma.''

Üstümüzü kuruttuk ve Berk bana dondurma aldı. Özür dileme manasına.Dondurmalarımızı yedik ve Beden hocası bizi çağırdığı için bahçede toplandık.

''Elimdeki listede eşleşmeler var şimdi maç yapıcaz ikili maç '' hoca isimleri okumaya başladı.

''Meriç-Asya onların karşısına Ada - Berk '' meriç ve ben mi napalım yapcak bişey yoktu.

Voleybol topunu aldık ve başladık. Meriçle onları yeniyorduk. Topa tam manşet vuracakken önüme geçip kendisi vurmuştu . Bende dengemi kaybedip yeri boyladım.

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin