-Berk beni şu an gerçekten çok mutlu ettin . O yüzden sana kızamıyorum sebebini sonra anlatırım . Yardım ederim ama şimdi kapa birini aramam gerekiyor öptüm.
-Öptüm derken
güldü sonra telefonu kapattı. Hemen Meriç'i aradım. Ama şu telesekreterin ağazından bal damlıyordu adeta. Ulaşılamıyordu.
5 dakika sonra geri dönmüştü.
''Duştaydım duymadım ''
''As bayrakları as benden hoşlanmıyor başkasından hoşlanıyor ondan kıskandırmak için bana yakın davranmış kendi ağazıyla dedi . Bana karşı duygularında değişmediyse eğer '' o sırada arkadan bir kız sesi geldi.''Meriç bu tişört bana büyük geldi kemerin varmı elbise yaparım .'' Kaskatı kesilmiştim.
''Meriç o kız kim ''
''Açıklamam izin ver göründüğü gibi değil ''
''Ne göründüğü gibi değil lan duşa niye girdin allah senin belanı versin sen nasıl ya başlamadan bitirdin sağol '' diyip telefonu kapattım. Sinirden köşede duran bardaktan su içmek için elime aldığımda elimden kaymış ve kırılmıştı. Kendimi balkona attım.nefes almak için zar zor kendimi toparlayabilmiştim salondan şarap şişesini bitirmiştim. kafam bozulmuştu . Bu arada Meriç 'den aramalar ve mesajlar peşpeşe gelmişti. Şarap beni kesmemişti . Üstümü giyip kimseye sezdirmeden şehir merkezindeki favori barlarımdan olan Vip Bara gittim. Bu saatlerde daha kalabalıktı. Barmen'in önündeki koltuklardan birine oturdum ama yanımdaki kişilerin tanıdık olduğunu fark etmemiştim.Mert ve Berk
''Kanka sanat merhaba ne oldu dağılmışsın '' Mert'e döndüm.
''Madem sordunuz söyleyim ikimizde iddiayı kaybettik sonra sevgili olduk ama 1 gün oldu daha neyse bu beni Berk'ten kıskanmış şimdide aldattı '' barmene işaret ile viski istedim.''Ohaaa yavaş , Meriç birini aldatmaz onu çocukluğundan beri tanıyorum hiç böyle bir olayı olmadı yanlış anlamış olabilirmisin '' ona göz devirdim. Gelen içkimi fondipleyip konuşmaya başladım
''Aradım açmadı 5 dakka sonra aradı duştan çıktım dedi sonrada arkadan kızı sesi geldi neresi açıklanabilir bunun ya '' Berk ve Mert birbirlerine baktılar .
''Dur tahmin adayım evde içtin kesmedi buraya geldin '' başımla onaylayıp yeni gelen içkimi dikip yenisini söyledim. Mert birini arayarak kapıya çıktı.
''Şuna şöyle meriç'i ariyorsa ebesini bellerim ''
''Çok geç artık eniştemiz işin aslını öğrenmeliyiz ''
Ona vurmak için yeltendim ama kolumu boşa sallamış oldum. Çünkü sarhoş olmuştum. İlk defa bu kadar kötüydüm. İçeriye Bark ve Meriç birlikte girmiştiler. Meriç kolumdan tutup beni çekişti ama gelmiyordu . Sinirle barmene parayı bırakıp beni kucakladı ama Meriç'in poposuna bakıyordum . Bu dahada sinirlerimi bozuyordu .''Bırak! beni indir yoksa fena olur ''
''Madem sevgili olduğumuzu biliyorlar bu ilişki bitemez cebimden motorun anahtarını Berk'e verdi .''Bırakırsın sorarlarsa Meriç açıklıyacak dersin '' dedi ve ordan çıktık. Beni arabaya bindirip biryere götürdü . Bir kaç dakika sonra midem bulanmaya başladı.
''Meriç sağa çek kusucam '' dememle sağa çekti ve ben çıkarttım içimdekileri. Arabadan su şişesi elinde geldi.
''Deşermiydi benim için '' diyip şişenin kapağını açıp uzattı. Elindeki su şişesinden suyu içtikten sonra tekrar yola koyulacaktık ki sormadan edemedim.
''Nereye gidiyoruz '' bu halım hoşuna gitmiş olacak ki eskisi gibi gülümsedi hiçbirşey olmamış gibi beni aldatmamış gibi.
''Gidince her şeyi anlatıcam ama sabredeceksin. ''
Bir dakika sonra bir otele geldik ama bunun iyi bir fikir olacağını açıkcası düşünmüyorum. Odaya girdiğimde her taraf süslenmişti . Balonlar falan vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
ChickLit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...