11.)Az Zaman 🔮

76 6 0
                                    

Davet gününe 1 gün kala ...

''Ama en güzeli sizin telefonlarla yakalanma anınızdaki yüz ifadeniz '' diyip güldü İrem. Karşıya geçip okulun bahçesinden girişimizi yapmıştık . Ada tek başına çardakta oturuyordu. Düşünceliydi ama bizi görmesiyle bu düşüncelerinden kurtulmuş gibi oldu. Bize yaklaştı. Ama karşıdan gelen Berk'i görmesiyle tekrar oturdu.

''Hadi nerde kaldınız projeyi getirdin mi Asya '' heycanı o kadar komiktiki .

''Çantamda slayt hem sunumu ben yapıcam sana ne oluyorki ?'' Diyip sırıttım.

''Merak ettim allah allah soranda kabahat zatan '' diyip yüzünü astı yalandan.

''Kıyamıyorum şapşik ya '' diyip sarıldım. Daha sonra sınıfa gidip yerleştik. Meriç bugün erkenciydi yerleşmişti. Beni görünce yana kaydı. Bende oturdum. Çantamdan flash diskimi çıkarttım. Heycanla hocayı beklemeye başladım. Kısa süre sonra hoca geldi.

''Hocam slayt projesi vardı '' demiştim. Hocada eliyle beni tahtaya davet etmişti. Biyoloji çok severim kendilerini. Projemi anlatmaya başladım . Herkes pür dikkat beni dinliyordu. Bende konuyu öğretmen edasıyla anlatıyordum. Projeyi bitirdiğimde .

''Çok güzel olmuş Asya proje notunu e -okul 'a gireceğim ama yüksek bekleyebilirsin'' diyip gülümsedi . Bende yerime geçtim.

Meriç kulağıma eğilerek.
Güzel olmuş öğretmenim, dedi . Onu görmezden gelip derse odaklandım.

Tenefüste İrem ile çardakta oturmak için aşağıya indik.

''Ne konuştunuz ?'' Dedim ona merakla . Oda utanmısçasına yere bakarak sırıtıyordu. Bu hiç iyiye alamet değildi.

''İtiraf ettim sonra oda itiraf etti . '' ay ben şok yok artık bu kadar çabuk nasıl yani. Onuzlarından tutup sallamaya başladım.

-Sevgili mi oldunuz yani
-Tam değil aslında ama galiba bilmiyorum tek bildiğim bu bana ağır geldi ondan kaçıyorum.

O sırada beyler yanımıza geldiler . Ama zil çalmıştı o yüzden okula doğru ilerliyorduk. Aynı zamanda yanımızda Berk'in iğrenç espirilerine gülüyorduk.

Tolga kafama basket topunu atmıştı ben ne olduğunu anlamamıştım. Sadece acı ile kafamı tuttum. Dünyam dönmüştü . Biraz sendeledim ama toparlandım gibi İrem'den tutundum o sırada Meriç bağırdı.

''Körmüsün tolga kızın kafasına niye topu atıyorsun ?'' Diye tolgaya saydırıyordu . Bi ara birbirlerinin üstüne yürüdüler . Mert ayrıdı . Sonrası zaten tam bi saçmalıktı. Proje sırası bu ders İrem'deydi o yüzden revire benim yanımda Meriç gelmişti.
Hemşire kafama buz torbası verdi . Elime buz torbasını alıp kafama koydum.

''Tolga'nın üstüne yürümrk nerden çıktı. Bilerek mi attı topu sanki '' oflayarak bana döndü.

''Basket topu bu insan bi özür diler yardım eder o nağaptı . Güldü ama pişman değilim . Bugün sana yarın başkasına '' diyip kendini savundu . Hemşire kafama tekrar baktı.

''Tamam Asya sınıfa gidebilirsiniz '' diyip masanın üstünden revir kağıdını verdi . Sınıfa çıktı hocaya kağıdı verip yerimize oturduk. Ada kaldığı yerden slaytına devam etti. Slaytı yaparken sürkli bizim sıraya bakarak yapması en can sıkıcı olaydı.
Günüm sıradan geçerken davet gününün yaklaşması dahada stresli bi hal alıyordu.
Okul çıkışı İrem'le kafeye gidip davet hakkında konuşmaya karar vermiştik.

''Kanka Ada da davete gelecekmiş haberin olsun '' göz devirdim . Kıza karşı bir kinim oluşmuştu. Sorunlarımdan bir diğeride Deniz 'di davete annem davet etmiş ne kadar yapma desemde dinlememişti.

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin