20.)Boşluk ⚰

62 4 0
                                    

1.Sınav haftası bitmişti . Çok şükür . Sabah erken kalkmıştım. Hafta sonu olduğu  için üzerime spor kıyafetlerimi giydim kulağıma kulaklığın takip sahili yoluna yürüş için çıktım.  Birden telefonuma bir bildirim geldi.

Okulun ifşa sayfası bizim panodaki fotografımızı koymuştu.

Elime geçen bir bilgiye göre evlenecekleri haberi doğruymuş Asya dün akşam teklifi kabul etmiş.

_adademirxx: Zaten belliydi .
Melisxx_:Meriç'le dahada yakışıyorlardı.  Meriç'i harcadı fah... +500begeni .

Kızın biri bana fahişe diyordu . Ama ben bunu öldürürüm .
Meriç aranıyor ...

''Sabah sabah niye aradın '' uykulu sesiyle bana cevap vermişti belliki onu uyandırmıştım. ''Senin yüzünden adım başka şeylere çıktı . Okulun ifşa sayfasına bakarsan görürsün . Beni terk ettiğini yorumlara eklersin artık .'' Dedim ve sinirle telefonu kapattım. Haketmişti.  Telefonumu cebime atıp koşmaya başladım.  Ama kalbim buna izin vermiyordu . Sadece canımı yakıyordu . Plaja indim . İskeleye doğru ilerledim ve ayaklarımı aşağıya sallayıp  olduğum yere oturdum . Herşey burda başlamıştı . Belki herşey farklı olacaktı ama olmamıştı. Şuan burdaydım ve parmağımda Deniz'in yüzüğü takılıydı. Galiba en acısıda buydu .

Meriç

Asya'nın aramasından sonra apar topar ifşa sayfasına girdim . Okuduklarımla ne yapacağımı şaşırmıştım. Üstümü değiştirip Asya'nın yanına gitmek için hazırlandım . Hızla arabaya bindim .

Sevgilim aranıyor ... (Hala değiştirememiştim ) 💔
''Nerdesin ?  ''
''Herşeyin başladığı iskelede yani sahildeki iskelede ''
''Sakın ordan bir yere ayrılma .''  Gaza köklenip yanına gitmek için yola koyuldum . Her an daha çok yaklaşıyordum ama ne diyecektim . Korkuyordum bunu gerçekten yaptığını onun agazından duymaktan . Başkasının yüzüğünü parmağına takmasından . İkisinide öldüreceğim bana bu komployu kuramların ikisinide öldüreceğim.

Arabayı bir yere park ettim . Koşar adımlarla iskeleye ilerledim . Asya'nın saçları rüzgarla ahenk içinde dans ediyordu . Ayak seslerinden olsa gerek arkasına döndü .
''Neden geldin ? ''
''Okuduklarım doğrumuydu.'' Gözlerim parmağına kaydı . Yüzük vardı siktir. Yüzle baktığımı fark etmesiyle elini kapattı .
''E-evet '' omuzlarından tuttum.
''Bunu istemediğini ikimizde biliyoruz . ''
''Yapamam anla beni Meriç ''
''Bu durumun neresini anlayabilirim ''
''Ben senin sevgilin değilim '' bunun üstüne birşey diyemezdim çünkü haklıydı .
Anlamıyordum.  Ama bunu onlara ödetecektim.  Artık birlikte iş birliği yaptıklarını biliyordum . Artık birşeyler yapmalıydım.

Yeni bölüm bu hafta içi gelecek.
Kısa oldu ama tercih dönemindeydim.
Ama bombaaaaa gibi bir bölümle geliyorum.

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin