36.)Hain Oyun👊🏻

47 3 0
                                    

''O neydi öyle o kız senin kızın mı ? Bana cevap ver ''
''Sana hiçbirşey söylemek zorunda değilim.''
''Öyle mi ?''
''Öyle ''
''Ben neyim burda eşek başı mı? ''
''Sen nişanlısın Meriç şunu aklına sok . Eger benim tarafımdan baksan biraz olaylara herşey çok daha iyi olacak . ''
''Ben ben bilmiyorum '' diyip masadaki bütün dosyaları sinirle dağıttı .
''Biliyormusun benim yerime koyacak bir kız bulup ona yüzük takacak kadar cesaretliysen bu kuruntu seni delirtsin acaba bu onun kızı mı. Geber Meriç ''
Kapıyı çarpıp odadan çıkıp Anıl'ın odasına gitti.
''Asya hoşgeldin kahve ''
''Olur sade olsun ama ''
''Alo Nevin bize iki sade kahve '' telefonu kapatıp. Minettar olduğu kadına baktı.
''Ee ne yapıyoruz planımız nedir? Ama önce bana en başınsan anlatman lazım Lise yıllarından başla mesela'' Asya herşeyi kusursuz bir şekilde anlatmıştı. Arada kahvelerinden yudumluyorlardı . Olaylara bakış açışı git gide artıyordu Anıl'ın.
''Pekala bu durımda biz ne yapacağız yani ne yapmayı planlarsın ''
''Sahte bir nişan düşündüm ''
''Anlamadım ?''
''Bence gayet açık oldu . Sadece nişanlıymışız gibi yapıcaz . Onu sinirlendiricem ve kendime çekicem . Kendisi yine bayrağı önce indiren olacak tabi bunu ceren görmezse olmaz . Haa bu arada Ceren'in grlinliğini ben tasarlıyorum . Bil bakalım hangi gelinliği dikiyorum.''
''Kendi gelinliğim deme bana ''
''Aynen öyle Meriç onu mağzada görmüştü zaten gelinlik bakarken. Bu arada ben bunı en yakın arkadaşıma söylücem sende abime söyleyebilirsin . Sonra seninde boğazına yapışmasın ''
''Merak etme söylerim ''
''Yani kabul ettin ''
''Evet ''
''Bu arada Meriç'e Melisa'nın senin kızın olduğunu söylemedim benim. Kızım olduğunu sanıyor gibi birşey biraz düşünüp kafası karışsın istedim .''
''Senden korkulur ''
''Biliyorum ama o ayağını denk almalıydı . ''
''Yüzük işini öğle arasında halletmeye ne dersin?''
''Olur '' Asya hızla İrem'in odasına gitti.
''Oo avukat hanımlarda burdaymış . ''
''Hoşgeldin kuzum bende şu belgelere bakıyordum otursana ''
''Yok kuzum sana hemen herşeyi anlatıp gideceğim''
Herşeyi bütün planları İrem'e anlattı. Tabi kız kalakalmıştı.
''Çok saçma bu sakın yapma bunu ''
''Niye o yaparken iyi ama '' İrem hızla masadan kalktı ve Asya'nın karşısındaki koltuğa oturdu .
''Sen bu değilsin de o yüzden. 5 yıldır eski Asya değilsin ve ben o hayat enerjisi ile dolu kızı istiyorum ''
''Üzgünüm canım elimizdeki mal bu . Stoklar yenilendi de . Ben artık buyum sende kabul etsen iyi olur '' sinirle koltuğunda kalkıp odasına geldi . Gelinliği yavaş yavaş bitiriyordu . Ama daha da önemlisi Yarın defilesi vardı. ''Alo İlayda şu gelinliği gözümün önünden hemen kaldır. Sineme ver o bitirsin bitene kadar da . Sakın bir daha bu odaya getirmeyin.''
''Peki Asya Hanım '' odasından hemen eşyalarını alıp çıktı . Arabaya bindiğinde tekrar telefon açtı.
''Alo sana gelebilir miyim moralim çok bozuk''
''...''
Asya arabanın gazını kökleyip hızla onun yanına gitti . Zil çaldığında karşısında Burak vardı .
''Selam Güzelim '' Asya hızla onun dudaklarına yapıştı .
''Bende seni özledim '' içeriye girdiğinde bir kız vardı .
''Asya açıkkayabilirim ''
''Açıklama benimde sana karşı çok dürüst olduğum söylenemez. Bir bardak su içip gidicem . '' Hızla mutfaga ilerledi. Suyu içtikten sonra bardağı yere attı. Kapı pervazında bekleyen Burak ne olduğunu anlayamadan bütün camı çerçeviyi , kap kacağı kırmıştı .
''Asya yeter artık ''
''Sen benim neler çektiğimi bile bile bunu bana yaptın ya artık benden kork şimdi hayatımdan siktirip gitmen için bir telefon açıcam ve sen içerdeki kızı beceremeden bütün kasan boşalacak. Bu arada Rica ederim '' hızla ordan çıktı ve kasayı boşalttırdı . Etrafında kimse kalmamıştı o sadece yapayanlızdı. Ama o buna alışıktı . Anıl'a mesaj attı yüzük işini kemdi halledecekti . Ordan hemen bir kuyumcuya gitti.
''Hoşgeldiniz nasıl yardımcı olalım size?''
''Ben yüzük alacaktım ''
''Peki nasıl bir şey olsun sedef döşemeli koleksiyonumuz var ''
''Ben tektaşlardan bahsetmiştim ama ''
''Kendinize mi ''
''Pardon bi sorun mu var tektaşımı kendim alamaz mıyım?''
''Birşey demedim ben alın buyrun bakın '' çekmeceden yüzükleri çıkarttı.

''Hoşgeldiniz nasıl yardımcı olalım size?''''Ben yüzük alacaktım ''''Peki nasıl bir şey olsun sedef döşemeli koleksiyonumuz var ''''Ben tektaşlardan bahsetmiştim ama ''''Kendinize mi ''''Pardon bi sorun mu var  tektaşımı kendim alamaz mıyım?''''Bi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu olsun. Hızla seçimini yapan Asya hızla eve gitti . Anneannesi şirket işlerinden dolayı Taylanda gitmek zorunda kalmıştı. Evde abisi vardı .
''Hoşgeldin ''
''Ben duş alıcam yemekler elinden öper. ''
''Yoo ben niye yapıyormuşum ''
''Abi lütfen hiç havamda değilim ''
''Ne oldu anlat bana ''
''Herşey boka sardı ''
''Biliyorum Anıl anlattı biraz .'' Çantasındaki tektaşı sinirle yere attı.
''Kendime yüzük aldım adam bile şaşırdı. Burak beni aldattı onun tüm bardaklarını kırdım . Abi ben ölmek istiyorum yaşamam için hiçbir sebep yok bunaldım artık nefes alamıyorum . ''
''Şşşş, bir daha agazından öyle bir şey çıkarsa çok kötü bozuşuruz. Hem aşkta şansın gitmedi diye ölünür mü hiç . Olmadı ikimizde bekar kalırız burda böyle yaşlanırız . ''
Tüm mesele sence aşk mı annem babam İrem Meriç Anıl üfff ''
''Bu arada bu sahte eclilik işini yapmanıza karşıyım .ille de giüçlü kadın imajı vermek için evli olmaya gerek yok ki . ''
''Ben yinede deniyeceğim ''
''Sen bilirsin ama çok uzun sürmesin ''
''Bu arada bugün seninle kalıcam sen bu kafayla ohooo uçarsın . Sen git üstünü değiştir. Pijamalarını giy . Ben toplantıyı iptal edeyim . Üstüme eşefman çekeyim bir de film açarız patlamış mısır pizza kola yaparız ne dersin ''
''Tamam tşekkür ederim ''
''Ne demek bacım ''
Üst kata çıkan Asya üstüne Ayıcıklı pijamasını giyip saçlarını ev topuzu yaptı. Maykajını sildi . Küpelerini bir köşeye attı. Kısacası kendisi olmuştu. Mutlu muydu bilmiyordu . Ama bunu öğrenmek için de çaba sarf etmeliydi . Ama öğrenmek için değil olmak için.
Alt kata indiğinde abisi telefonla konuşuyordu.
''Anlıyorum ama bugün olmaz ''
''...''
''Asya iyi değil o yüzden sonra yapıcaz bu toplantıyı .''
''...''
''Peki üst kattaki toplantı odasında 2 dk ama sadece 2 dk bakabilirim .''
''...'' telefonu kapatıp arkasını döndüğünde merdivenlerde oturmuş onu dinleyen Asya ile göz göze gelmişti.
''Meriç buraya geliyor . Toplantı için ama sadece 2 dk sürecek çizimleri gösterecek sonra gidecek . Sende o zamana kadar pizzaları sipariş et ve filmi seç ben mısırları patlatırım . Sana öyle bi mısır yapacağım ki parmaklarını yiyeceksin ''
''Tamam peki''
''Ben iki dk üstüme eşofmanlarımı giyeyim geliyorum hemen kapıyı ben açarım . Şimdi Meriçle yüz göz olma hele bu kadar tatlı olmuşken '' diyip yanaklarını sıktı.
''Yaaa yapma şunu ''
''Seni sinir etmeye bayılıyorum '' hızla yukarı çıktı. Asya da televizyonu netfilixe bağlıydı ztn ordan güzel bir film seçmek için arayışa koyulurken . Yemek sepetindende pizza söylemişti . Kapı çalmıştı.
''Abiiii kapııı'' hiç ses çıkmamış ve tekrar zile basılmıştı.
''Abiii alooo baksana '' yine ses gelmeyince son çare olarak kapıya gitti. Derin bir nefes alıp kapıyı açtı.

Güzel bir bölüm oldu .
Projelerim bitti .
Ama sınavlar var gerçi mart ayına daha çok var
Sağlıcakla kalın .
Hastalanmayın
Yorum+Begeni =Yazar mutlu 💕

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin