1 hafta kadar olmuştu ameliyatı atlatalı . Artık banyo yapabiliyor ve nerdeyse koşabiliyordum . İrem bize gelmişti. Bavulumu beraber hazırlıyorduk. ''Bu bikiniyi de koyalım bu üstünde çok güzel duruyor ''
''Irem tamam koyalım ama daha pijama bile koymadım ve sen 6 tane bikini koydun ''
''Onuda koyarız canım sen dert etme '' dolaptan pijamalarımı da koyduğunda valizim hazırdı . Fermuarını kapattım . Tam onu kaldıracakken odaya Meriç girdi . ''Ne yapıyorsun sen '' ''Ne yapıyorum anlamadım '' ''Hayır birde soruyor valizi kaldırıp yere koydu. ''Kızım sen beni deli edeceksin bir gün o olacak.''
''Tamam kızma unuttum ''
''Ben unutmadım ama '' dudaklarına küçük bir buse bıraktım. ''Ben çıkayım isterseniz '' diyen İrem'in koluna çimdik attım.
''Hadi gidelim '' evden çıkmadan önce abime uzunca sarıldım . ''Seni çok özleyeceğim '' ''Abart biraz daha abart sanki temelli antalyaya yerleşicez de haberim yok alt tarafı tatil ''
''Olsun seninle kavga etmeyi çok özlüyücem ''
''Emin ol bende . Ben dönene kadar aşık olursunda televizyon bana kalır '' ellerimi gökyüzüne açtı . Ellerime vurdu.
''Abuk sabuk dualar etme ''
''Çarpılıcan Allah ile Kul arasına girmek bu .''
''Bende ne zaman laf sokacak diyordum . 2 dakika duygusallaştıramıyorsun adamı ''
''Üff tama. Be '' yanağını öpüp evden çıktım. Taksiyle havalimanına gidecektik herkes içine yerleşmiş beni bekliyordu. Arka koltuğa Mert'in yanına oturdum. Meriç ve Mert bavullarımızı teslim ediyordu biz de İremle öyle oturmuş bekliyorduk . ''İrem fotoğrafımı çek de insatagrama atayım ''@asyakorkmaz
Rüzgar nereye götürüse oraya . @irem @Meriç @MertMeriç elinde kahve bardağı ile yanımıza geldi . Bardağı bana uzattı . '' Çok centilmensiniz Meriç Bey '' yanağımdan makas alıp yanımdaki koltuğa oturdu . Elini omzuma uzattı ve bacak bacak üstüne attı. Klasik erkek oturuşu işte . ''Ben sıkıldım ne zaman gidicez. ''
''Bize haber verecekler . Baştan söyleyim bak kızım biz nişanlıyız belli başlı kurallar var . 3 tane bunlardan ilki erkek kesmek yok 2. Si kesmek erkek yok 3.sü yok erkek kesmek eğer kesecekseniz eger bizilerini biz ne güne duruyoruz .'' İrem göz devirdi.
''Mert bende mantıklı birşey söyleyeceksin diye bekliyordum ''
''O zaman sizde kavga çıkarmayın biri bize bakarsa ''
''Bakarız '' diyip kahvesinden bir yudum aldı Meriç.
''Yani sonuç olarak bizi beğeniyorlarsa bu bizim suçumuz olmuyo göz zevki oluyor. ''
''Buda bize dövme şansını veriyor. Ayrıca Asya seni kemerime bağlayıp gezerim şansını zorlama '' ağazıma fermuar çekmiş gibi yaptım. Yanımıza yaklaşan hostesle bütün gözler ondaydı . ''Jet hazır Meriç Bey'' jete doğru ilerledik . Ben ve Meriç yanyana oturmuştuk onlarda tam karşımıza oturmuştular . ''Ben cam kenarına geçsem '' ''Geç bakalım '' yer değiştirince herşey tam istediğim gibiydi omzuna başımı koydum . Uçak yavaş yavaş havalanırken gözlerim kapandı .____________
Gözlerimi açtığımda direkt saate baktım yarım saatimiz kalmıştı. Meriç ve İrem uyuyordu . Mert ise dosyalara bakıyordu . Telefonumdan müzik açıp kulaklığım ile onu dinlemeye başladım. ''Sesini kıs biraz omzumda yattığın için benimde kulağıma geliyor'' ''Meriç bak yan tarafta da koltuk var git isteraen oraya yat .''
''Söylemedim say '' diyip kafasını kafamın üstüne koydu . Ben tabi kıyamadığım için sesini birazcık kıstım . İnişe geçtiğimiz için kemerlerimizi takmıştık. İndiğimizde bizi bir araba karşıladı . ''Meriç Bey buyrun otelimiz tahsis etti bu aracı bende sizi otele götüreceğim '' arabaya binip otele gittik. İçeri girdiğinde meriç sırıttı. Etrafa bakındım ama kızda bulamadım ''neye sırıtıyorsun '' ''otelin tasarımı bana ait de ondan '' şimdi otel güzeldi hakkını yiyemiyeceğim. ''Meriç Bey hoşgeldiniz otelimizi beğendiniz umarım . Sizi burda ağırlamak büyük bir şereftir. Odalarınızı hazırlattım .'' ''Teşekkürler ahmet bey '' biz lobide beklerken Meriç odaların kartlarını aldı . İrem ve ben beraber mert ve onlarda beraber kalacaktı . Odalarımız yanyana ve manzaralıydı. Hem denizi hem de havuzları görüyorduk . Odada çift kişilik iki tane yatak vardı . Ben camın yanındakini seçtim . ''İrem ben duşa giricem sonra ineriz yemeğe ''
Başıyla onayladı . Banyomu yapıp üzerimi değiştirdim içime bikinimi giyip üstünede şort tulum geçirdim.İrem banyoya girmişti . Bende oda servisi olarak ona pasta getirmek için sipariş vermiştim. Canım arkadaşımın doğum günüydü. Kapıyı açtım ama karşımda pasta yerine Meriç duruyordu . Kapıya tek elini yaslamış ve bana doğru eğilmişti. ''Meriç '' ''Asya ''
''Meriç '' ''Asya '' göz devirdim . ''Meriç kışını çek '' arkasına baktığında pastayı fark etti . Kenara çekildi . Pastayı getiren kız bize güldü . O gidince odaya girdik . ''Kızım iki dakika romantik olucam elaleme bari rezil etme bizi ''
''Meriç''
''Efendim güzelim '' tripli ve atarlıydı . Yanağına br öpücük bıraktım. ''Hararetini alır '' tam birşry söyleyecekken banyodan İrem çıktı Meriç'i görmesiyle çığlık attı. Giyinikti allahtan ama odada erkek görmek pek alışkın değildi . ''Doğum günün kutlu olsun ''
''Bunun burda ne işi var ''
''Ayıp oluyo İrem. Ben senin kocanın kardeşi sayılırım.''
''Tamam Meriç Kes . Dışarı çık hem sen niye burdasın biz size dedik ki aşağıda bekleyin ''
''Kızım sizde amma uzun sürede hazırlanıyorsunuz . Sıkıldım napayım sevgilimi görmeye geldim . '' irem bu hallerimize göz devirirken . Pastayı üfledi ardından da Meriç'i odadan kovdu. Neriç adeta lise yıllarındaki çocuksu Meriç olmuştu. Tabi bizimde aşağı kalır yanımız yoktu .________
''Havuza gidelim hadi ''
''Olmaz '' günbatımında yüzmek hep hayalimdi. Yapma Meriç hayallerimi yıkma...
''Niye ?'' Sigarasından son bir nefes çekip yere attı ve ezdi.
''Erkekler var ''
''Nevar canım hem biz kadınların olduğu yere gidicez ''
''Bi erkek falan dikizler şimdi onunla uğraşamam ''
''Offfff , peki paşazade sizin fikriniz ne '' sinirle İrem'in yanına gidecektim ki onlar çoktan gitmiştiler . Ee tabi en azından onlar bizim gibi saçma konularda tartışmıyordu. Belimi saran kollar ile irkildim başını omzuma koydu. ''Korkma güzelim benim havuza gidebiliriz '' şaka yapıyordu dimi kesin ikizler burcuydu .
''Pardon ?''
''Doğru duydun . Hadi gidelim biri bakarsa onu mahfederim ama ''
''Bu onun sorunu '' sevinçle havuza gittik . Kimse yoktu koskoca havuzda. ''Meriç '' ''hıı '' ''niye kimse yok burda''
''Belki küçük birşeyler yapmış olabilirim '' omzuna vurdum.
''İrem gilide çağır ''
''Onlar odaya çıktılar '' tipim araba farı görmüş tavşana döndü . Beni duvarla arasına aldığında
''Çüşşşş '' Meriç bu halime gülerken .
''Evlenmeden olmaz annesi öldürür '' ondan kurtulmayı başarmıştım koşarak gidiyorken beni belimden kavradı . Ama dengemizi kaybedip havuzu boyladık. ''Öhö öhö '' burnuma su kaçmıştı . ''Öküz müsün?''
''Bilerek yapmadım ki ''
''İyi oldu ama '' bana çapkınca bakarken gözlerimi ondan kaçırdım. Yanıma geldi gün batımını izlerken güneşin önüne durdu.
''Niye iyi oldu '' gözlerimi kaçırdım. Ne diyecektim utanıyorum mu . Adamlar mercimeği fırına verdi ben daha bikiniyle durmaktan... allahım ne diyorum ben tövbe tövbe . Allahım sen konuyu biliyorsun affet.
''Meriç üff darlama beni ''yalandan kaşlarını çattı.
''Utandın mı sen benden ''
''Meriç !? '' gözlerimi pörtlettim . Dudaklarıma bir buse bıraktı. ''Sen ne zaman rahat edersen o zaman ama ben kot şortla yüzemiyicem güzelim .'' Havuzdan çıktı ve devam etti '' soyunma odasına gidiyorum . Ben yokken yaramazlık yapma '' göz devirdim . ''Bon yokkon yoromozlok yopmo '' ''Seni duyuyorum '' gülümsedim . Kendimi suya bıraktım . Uzay boşluğunda olsam bu kadar kendimi bırakabilirdim .
Gözlerimi ufukta birleştirdim . Güneş batıyordu tıpkı gülmek gibi Gülmek bir güneştir. İnsanın yüzünden hüzün ve keder kışını defeder. Bizimde tıpkı bir gün söneceğimiz gibi .''Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı .
''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam ''
''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü katkısız hemde. Usul usul yanıma yanaştı .''Beni tekrar aydınlattığın için bana tekrar seninle karışabilme şansı verdiğin için en önemlisi geceme GÜNEŞ olup hayatımı aydınlattığın için teşekkür ederim Kadınım ''
😍Çok eglenceli duygusal bir bölüm oldu😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...