51.)☀️Güneş☀️

43 3 0
                                    

1 Yıl Sonra...
''Efendim İrem ''
''...''
''Şimdi daha iyiyim. Doktor gördüğüm tedaviden ötürü son toksinleri atıyor vücudun dedi . Zatrn Meriçte bilmiyor sakın söyleme şimdi beni ordan oraya hastanelere savurur. ''
''...''
''Olur tamam o zaman görüşürüz.''
''...'' telefonumu kapatıp . Haşlanan yumurtaları tabaklara koydum ve onları Masaya götürdüm. Herşey hazırdı. Tek eksik hala uyuyan Meriç'ti. Üst kata onu uyandırmaya çıktım. Oda baya dağınıktı yatağın karşısında televizyon vardı . Akşam film keyfi yapmıştık. Masnın üstünde çiğ köfte, cips,kola ve mısır vardı. Alnına kocaman bir öpücük bıraktım. Gözlerini yavaşça açtı. ''Günaydın güzellik '' ''Günaydın kahvaltı hazır ve aşağıda seni bekliyor.''
''Tamam sevgilim. Benim bugün sabahtan işim yok istersen seni şirkete bırakabilirim ordan geçerim ''
''Ben bugün İrem'le buluşucam ''
''Niye?''
''Arkadaşım değil mi buluşamaz mıyım ?'' Tam öpecekken geri çekildim. ''Önce ayıl sonra '' oflayıp kendini banyoya attı. Bende dayanamadım komidindeki çiğköfteyi ve biraz kalmış olan cipsi o banyodan çıkana kadar bitirdim. Çiğköfteden tam son ısırığımı alacakken . Midem adeta dışarı çıkmak istiyordu. Meriç kapıyı açıp çıktığı an tam anlamıyla mükemmel zamanlamaydı. Onu itip bütün yediklerime elveda demiştim. ''Güzelim noluyo iyimsisin?'' Konuşacak durumda değildim ve Meriç inatla kapıyı tıklatıyordu. ''Sevgilimmm '' ''Asya crvap ver bak korkuyorum '' midemle barış antlaşması imzalamayı başarmıştım. ''İyiyim sorun yok sen kahvaltıya in ben geliyorum'' ''Olmaz seni bekliyorum.'' ''Sevgilim geliyorum hadi lütfen '' Meriç'i zorakide olsun kahvaltıya yollamıştım. Telefondan merdiven altı doktor olan diplomasını Hz. Goggle'dan alan teyzeler gibi belirtileri araştırmaya başlamıştım. Sürekli sürekli kusma ne kadar toksin olabilirdi ki . Hamilelik yazısını görmemle elim ayağıma dolandı. Birkaç aramada da üşütme yazıyor du . Ama aklım hala acaba diyordu. Dolaptan çok önceden almış olduğum testi yaptım. ''Lütfen tek çizgi lütfen '' testi ters çevirdim . Zaman dolduğunda korkuyla baktım.
''Hassiktir '' korkuyla onu yere fırlattım. Kapı tıklandı .
''Sevgilim birşey mi oldu çığlık attında .''
''Yok birşey sadece yüzümde sivilce çıkmış .''
''Tek derdimiz bu olsun hadi ben iniyorum sende ben masayı bitirmeden çabuk gel ''
''Tamammm''

Ben buna hazır değildim . Ben bunu planlamamıştım . En az 1 sene daha 2 kişiyle sürecekti bu evlilik . Çok korkuyordum . Mutluydum tabiki ama bu kadar çabuk beklemiyordum . Yerden testi alıp çantama attım. Elimi yüzümü yıkadım ve banyodan çıktım . Tam odadan çıkacakken boy aynasında yansımam gözüme çarptı elim istemsizce karnıma gitti. ''Meraba birtanem'' ''Asyaaaaaa'' ''Geliyorum '' hızla aşağıya indim. Sıra Meriç'e çaktırmamaktı çünkü ona sürpriz yapmak istiyordum . Gerçekten de masanın çoğunu yemişti. ''İyi misin neden çıkardın''
''Çiğköfte yedim ya sabah sabah ondandır. ''
''Eh bee güzelim sabah sabah o yağlı şey yenir mi ?''
''Haklısın napıyım canım istedi'' pot mu kırdım. Meriç benim telaşım karşısında. Anlamayan bakışlarını sürdürdü. ''Neyse ben çıkıyorum seni seviyorum'' dudaklarıma bir buse kondurdu. Ahh Meriç'e senden çok iyi bir baba olacak ve bundan eminim . Bende hazırlanıp hızla evden çıktım . Cafede İrem'le buluştum . ''Nasıl oldun daha iyimisin?''
''İrem çok garip birşey oldu ''
''Halinden ve şaşkınlığından belli oluyor . '' çantamdan testi çıkartıp önüne koydum. Benim korkan şaşkınlığımın aksine onunki gülen şaşkınlık olmuştu . Hemen bana sarıldı. ''Yaaaa teyze oluyorum '' ''Meriç biliyor mu ?'' ''Hayır bu akşam söyleyicem ama önce doktora gidip şunu bir kesinleştirelim.''

______

Doktor herşeyin yolunda olduğunu söylemişti. Mağzadan beyaz bir emzik , kutu ve beyaz balonlar almıştım salonları onlarla doldurmuştum . Kutunun içine emziği ve test çubuğunu ve üstünde

''Selam babacığım 9 Ay sonra görüşmek üzere ''
Notuyla yazılı kağıdıda koydum. Kutuyu masaya yerleştirdim . Üstüme bembeyaz bir elbise giydim. Meriç eve girdiği an bir duraksadı.
''Evlilik yıl dönümü değil ilk sevgili olduğumuz tarih değil. Yok ben kesin unuttum. Valla neydi aklıma gelmiyo . Affet kesin çok pis haşlıyıcan beni dimi''
''Hayır aptal salona gir ve ok işaretlerini takip et o zaman bugünün ne günü olduğunu anlayacaksın '' meriç ok işaretlerini takip edip kutuya ulaştı. Kapağını açıp notu okumasıyla bana araba farı görümüş tavşan gibi baktı. ''Dur dur sen ciddi misin?'' ''Evettt '' ''o zaman sen sabah çiğköfte'' ''evet şapşik ''
Meriç tam anlamıyla idrak etttiğinde bana sarıldı.
''Teşekkür ederim '' gazını alamayıp bahçeye çıkıp
''Babaaaaa oluyorummmmmm'' diye bağırdı. Onun bu hali beni güldürmeye yetmişti.

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin