45.)🍫Çikolata🍫

25 2 0
                                    

''Asya biraz yardımcı olursan ''
''Sen bana ağır mı demek istiyorsun '' ofladı . Ama kafam baya güzeldi . Öyle böyle değil . Merdivenleri çıkıyorduk . Odamın kapısını açtım .
''İndir beni '' çırpınışlarım sonucum beni yere bırakmıştı yalpalaya yalpalaya kendimi yatağa attım.
''Hadisene '' yatağın boş olan tarafını işaret ettim.
''Ne hadi Asya yat uyu ''
''Masal yok mu masal''
''Olmaz mı'' dedi . Gülerek yanıma uzandı kafasını koluyla destekledi . Bir yandan saçımla oynuyor diğer yandan anlatıyordu .
''Bir prens varmış böyle kaslı mı kaslı güçlü mü güçlüymüş . ''
''Bir de egoist '' Meriç göz devirdi.
''Egoist ne alaka . Neyse birde prenses varmış çok güzelmiş''
''Prens kaslı güçlü prenses neden sadece güzel hem prens egoist bir kere ''
''Güzelim bu hikayeyi neden kendinle bagdaştırıyorsun''
''Neyse Asya devam ediyorum . İşte bu prens prensese aşık olmuş ...''

_____

Meriç'ten

''Sonrada çocukları ile mutluluk içinde yaşamışlar''
Asya'nın alnına öpücük koymak için eğildiğimde çoktan uyumuş olduğunu farkettim. Ah deli kız beni ne hale getirdin .

______

Asya'dan

Burnuma değen şey ile gözlerimi araladım. Meriç burdaydı . Dağınık saçları bütün yastığı kaplarken onu izlemeye koyuldum ama birden kapının açılması ile irkilmem bir oldu . Abim burdaydı ne dakar meriçle arkadaş olsalarda eskiden şimdi araları pek sıkıfıkı değildi. ''Bunun burda ne işi var ?'' Meriç gözlerini araladı . Oflayarak ayaklandı saçlarını düzeltti. ''Akşam gidicektim uyuya kalmışım ''ceketini koltuktan alıp ıdadan çıktı . Abime boğaz jesme hreketi yaptım. ''Seni bitirdim '' koşarak meriç'e yetişmeye çalıştım. ''Meriç'' durdu . Dışarısı çok güzeldi .
''Abimin kusuruna bakma biliyorsun işte ''
''Sorun değil haklı sonuçta kız abisi olmak zor . Neyse benim toplantım var sonra konuşuruz zaten '' Yanağıma küçük bir öpücük bırakıp gitti. Sinirle içeriye girdim . ''Abiii'' Merdivenlerden aşağıya işe gitmek için hazır bir şekilde indi.
''Ne oldu niye bağrıyorsun ''
''Meriçle barışmanı istiyorum ''
''Ben onunla küs değilim sadece hazetmiyorum diyelim ''
''Meriç'le aranızda yalanlardan dolayı saçma bir kavga çıkmış olabilir ama artık sende onunla aranı iyi tut. O benim geleceğim ve geçmişim'' gözdevirdi.
''Gideceğini biliyor mu ?'' Geri adım attım . Bilmiyordu söyleyemezdim . Uzak ilişki mi bizim doğamıza aykırıydı .
''Ha- hayır '' omzuma elini koydu.
''Sana ilk ve son nasihatim. Eger bi insan sana güveniyorsa ister ayda ol ister kutupta senin ve geleceğin için geri adım atar . '' Ona güveniyordum ama çevresi etraftakilerin bakışları galiba çevreye güvenmiyordum . Ona söyleyemezdim ona veda edemezdim . 2 ay boyunca yanında olamayacağımı belki bu süre dahada uzayabilir daha da kısalabilirdi . Vedalar hiç hoşuma gitmiyordu. Bir kaç gün içinde gidecektim söyleyemezdim. Onsuz nasıl olacağımı bilmiyorken onun nasıl olacağını tahmin bile edemiyordum. Daha yeni kavuşmuştuk ve yine veda .
Ama fark ettirmemeliydim. Abim tam kapıdan çıkacakken durdu ve
''Meriçle aram bozuk değil sadece bir kız abisiyim.'' . Hızla odama çıktım . Üzerime şık bir kıyafet giydim ve makyaj yaptım . Kamerayı açtım .
''Sevgilim , Sen bu videoyu izlerken ben çoktan uçak koltuğunda ağlıyor olacağım. Vedaları sevmediğimi bilirsin o yüzden yapamazdım. 2 Ay sonra görüşücez ve herşey mükemmel olcak seni seviyorum . Ve lütfen bana kızma Aşkım'' kamerayı kapattım flasaha yükledim . Çantamı alıp evden çıktım . Arabamla hızla şirkete gittim.

''Günaydın Asya hanım jeti hazırladılar 2 gün sonra için ''''Bu konu hakkında yanımızda biri varken tek bir kelime daha edersen bozuşuruz ilayda '' tam gidecekken boynundaki kolyesi gözüme ilişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Günaydın Asya hanım jeti hazırladılar 2 gün sonra için ''
''Bu konu hakkında yanımızda biri varken tek bir kelime daha edersen bozuşuruz ilayda '' tam gidecekken boynundaki kolyesi gözüme ilişti .
''Yeni mi ''
''Şey evet ''
''Güzelmiş kim aldı ''
''Boşverin Asya Hanım ''
''Abim aldı dimi . Vay be bizim kerataya bak ''
''Şey aslı-'' hızla abimin odasına girdim . Yanındaki kişiye yapılacakları anlatıyordu anlaşılan . Bizi görünce ''Tamam çıkabilirsin dediklerimi unutma '' ''Asya hanım aslı-''
''İlayda utanma burda bizbizeyiz '' abimin omuzlarını sıktım. ''Helal be büyümüş de kereta kolye almış '' abim bana anlamayan bakışlarını yöneltti.
''Ne kolyesi Asya . Ben kimseye kolye falan almadım.''
"Ee İlayda'ya kolyeyi sen almadın mı ?'' İlaydaya baktım eliyle yüzünü kapatmıştı. Evet herşey bok olmuştu. ''Asya Hanım bende size 2 saattir bunu anlatmaya çalışıyorum kolyeyi Cem Bey almadı ''
''Haa pardon oldu iyi günler '' diyip tam kaçacakken abim kolumdan tuttu. ''Herşeyi bok ettiğinin farkındamısın?'' ''Ben senin küçük yaramaz kız kardeşininim acı bana '' ağzında bazı küfürleri geveledi ve İlayda'ya döndü . ''Kim aldı kolyeyi ''
''Babam'ın hediyesi '' abim bana döndü ve aynen şu bakışı attı . 'Bak gmrdün mü babası almış bir daha abuksubuk yerde beni rezil etme ' bunu onda çok net gördüm ve inadına ''İlayda benim birkaç dosyam vardı Abime göstericektim onlar sen getir zaten imzaları atmıştım abiminde atacağı yerleri gösterirsin''
''Asya hanım ben yapmasam Gizem 'e versem o yapsa ''
''Gizem ztn yapar yıllardı o günü bekliyo . Neyse korkma yemez hala sağlam olduğuma göre'' onları odada yanlız başlarına bıraktım ve Mert'in odasına ilerledim . Kapıyı tıklatıp içeriye girdim . ''Ooo kardo hoşgeldin '' ''Hoşbuldum müsait misin '' ''tabi tabi buyur otursana '' gösterdiği koltuklardan birine geçtim. ''Sende birşey istiyicem Mert bu benim için çok önemli ve sana güveniyorum '' cebimden flashbelleği çıkartıp masanın üstüne koydum . ''Bunu pazartesi günü saat 3'den sonra Meriç'e vermeni istiyorum . Sakın daha önceki günler eline geçmesin .''
''Sıkıntı yok çekmecemde bulamaz da ne var içinde ''
''Meriç söyler . Şimdiden teşekkür ederim Mert sen bir tanesin ''
''Ne demek de bi kahve içseydik ''
''Yok daha Anılla konuşmam gereken birşey var sonrada ztn başka işlerim var sonra haberleşiriz ''
''Tamam iyi çalışmalar ''
''Sanada '' odadan çıktım . Eşyalarımı odama bırakıp Anıl'ın yanına uğramak için odasına doğru yöneldim. Ama geçerken Meriç'in odasında ki kişiyi gördüm . Hızla onlara doğru yöneldim . Ceren burdaydı.
''Ne oluyor burda ''
''Birşey olduğu yok istifamı verdim. Meriç de beni kalmam için ikna etmeye çalışıyordu. ''
''Meriç!?''
''Bunu sonra konuşuruz ''
''Peki sonra konuşalım ''
''Meriç ya da ben kararımı değiştirdim ve kalıcam onu yırtabilirsin ne de olsa çok ısrar ettin '' sarı çiyan odadan çıktığında sinirlerim ortaya çıkmıştı.
''Ne demek oluyor bu ''
''Gitmesini istemedim çünkü ona bunu borçluyum ''
''Sana inanamıyorum gerçekten '' asıl sorun benim burda olmadığımda Ceren'in hala burda olmasıydı .
''Sakin ol güzelim Ceren sadece bir çalışan '' gelip bana sarıldı . Ama karşılık veremedim çünkü ben gittiğimde olacakları düşünmek içimi kemiriyordu.
''Meriç benim işlerim var ve bu yaptığın çok çok neyse'' hızla Anıl'ın odasına gittim.
''Asya iyi misin bembeyaz olmuşsun '' bardağa sürahiden su doldurup uzattı. ''Al iç biraz kendine gelirsin.'' ''Ceren burda çalışmaya devam edecekmiş hah gerçekten bu bu çok saçma ''
''Meriç Cerene değer veriyor . Ama dostluk anlamında''
''Cereni varya ... sakin ol Asya sakin ol ''
''Sen benimle ne konuşacaktın ''
''Melisa'ya gerçekleri söylemek konusunda '' eliyle çenesini sıvazladı.
''Haklısın sürekli bana ne zaman geleceğini soruyor .''
'

'En iyisi bunu bir pedagog eşliğinde yapmanız ''
''Sen peki sende yanımızda olsan daha iyi olmaz mı? ''
''Olur ama ben malesef gelemem bu arada eğer çok ağlarsa ona çikolata al . Herşeyin çözümü çikolata inana bana ''
''Bu tavsiyen aklımda olacak ''

Güzel bir bölüm oldu
Yorum+Vote=Yazar mutlu❤

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin