''Meriç'le barışmak için burdayım . Peki ya sen onun nesi oluyorsun kuzeni falan mısın ?'' Bu kız ne saçmalıyordu . Meriç onunla barışmıyacaktı . Hayır bide Meriç'in annesi söylemiş . Asıl olay bu kadın resmen bana oynuyordu.
Elini kapının kolunu atmasıyla onu durdurdum.
''Tanışlaım o zaman kuzeni değil sevgilisi ve sende şimdi gidiyorsun yoksa nöbetçi hemşireyi çapa tıp sana hastane kurallarından bahsedicem .
''Ziyaret saati tatlım '' dedi ve dank diye odaya girdi . Meriç'in yanaklarını ruj yapmıştı bense onlara kapı eşşiğinden bakıyordum. İçeriye girdim . Koltuğum oturdum . Ne Meriç'e ne ona bakıyordum. Ama gaza gelmiştim. Kız Meriç'in dudakların yaklaşırken içimdeki kaplanı çıkarmıştım.
''Çüş kızım artık dayanamıyorum anladınmı ağ canım iyi günler '' dedim ve itekleyerk onu odadan çıkarttım ve kapıyı üstümüze kitledim. Arkamı döndüğümde bana çapkın bakışlarını atan Meriç'i gördüm . Lafı yapıştırmıştım.
''Meriç eski sevgililerimizle görüşüyormuyduk . Hayır görüşeceksek bende Deniz'le hasret gidereyim diyecektim ''
''Hande annemin göz bebeğidir annem hep benim onunla evlenmemi hayal ederdi ama ayrıldık işte aslında baya güzel kız ''
''Be münasebet canım kız sırf bacak bacak var ama karakter sıfır . ''Bu sefer trip yemişti . Koltuğa oturdum . Hermanı ve Dylan'ı stalklamaya başladım. Anca sinirimi böyle atardım herhalde su almak için ayaklandığım sırada beni yatağa çekti.
''Sen bana trip mi atıyorsun bakalım '' demiş burnumu sıkmıştı . Kollarından kurtulmak için çırpınamıyordum canını yakmaktan korktuğum için .
''Çekil ben Deniz'le yatmaya gidicem belki öpüşürüm ''
Sabır çekip içinden birşeyler mırıldanıp bana baktı.''Güzelim saçamala hem yatmak istersen ben ne güne duruyorum ''
''Çapkın olduğunuz kadar da sapıksınız Meriç Bey '' diyip ona sarılmıştım huzurluydum burda hemde çok.
___♡_♡___
Boynum tutulmuştu . Kafamı çevirdiğimde. Çoktan uyanmış olan Meriç'i gördüm. Serumlu eli ile saçlarımı kulağımın arkasına attı. Yeni uyanmış gibi çıkan sesi ile ''Günaydın '' demişti . Yataktan kalktım telefonuma gelen mesajlara baktım. Çoğu İrem'dendi ama önemli değildi.
Bir kaç dakika sonra odaya doktor girdi.
''Günaydın Meriç kendini nasıl hissediyorsun '' kol kaslarını gösterek
''Her zamanki gibi harika peki ne zaman çıkıcam buradı sıktı beni biraz sevgilimle vakit geçirmek istiyorum da'' kafasını bana çevirmesiyle gözlerimi kaçırdım.
Meriç'ten
Utanması bile bir başkaydı . Gülüşü bana kızması ,o gerçekten çok başkaydı .
''Bugün çıkabilirsiniz yanlız evde yatmak ve fazla ayakta kalmamak şartıyla .Geçmiş olsun '' odadan çıkınca Asya'yı yanıma çektim . Ama beni itti . Kesin şimdi kızacaktı .
''Bana bak Meriç herkesin önünde bunu yapmayı kes yoksa gerçekten kuzucam'' kaşlarını çatmış işaret parmağıyla beni tehdit ediyordu kendince.
Asya'dan
Meriç'i eve bıraktıktan sonra okulun yolunu tuttum. Sınavlara girecektim. Mağlum dün 3 sınav üst üste olunca banada bunun telafisine girmek kaldı .
Kalbim pırpırdı heycandan ne yapacağımı bilmiyordum. Okula girmek üzereyken yola baktım akimse görünmüyordu . Ayağımı atmamla hızla gelen bir arabayla korkudan kendimi sakındım ve gözlerini kapadım. Ama hala ölmemiştim . Gözlerimi açmamla karşımda bir çocuk belirdi . Çocuk dediğime bakmayın bizim yaşlarımızda . Bana doğru yaklaştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
ChickLit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...