'Ada burda yıkılacak olan sensin çünkü onlar birbirlerine deli gibi aşık olacaklar. Şimdi sen bunu tüm okula anlatsan ne fayda eder. Meriç senin Asya'yı tehdit ettiğini duyunca sence senimi savunur . Pişman olur . Üzülür bizim aramızı bozduğun için . Sen kaybetmeye mahkûmsun tıpkı beni kaybettiğin gibi şimdi defol burdan.'' Diyip Ada'yı kovdu. Ada'nın gözünden bir damla yaş düştü. Daha sonra eşyalarını alıp gitti. Meriç telaş içinde geldi . Mert sinirliydi.
''Noluyo burda Ada neden gitti ve neden ağlıyor .'' Mert sinirden gülümsedi. Telefonundan ses kayıtlarını çıkarttı. Beni tehdit ederken çekmişti. Meriç duyduklarıyla gerildi.
Koşarak evden çıktı.
Mert de modunu yükseltmeye çalışarak.
''Asla akıllanmayacak .'' Bana döndü.
''Yanlış anlama sinirlendim o yüzden birden ağazımdan çıktı.'' Göz yaşımı silip . Bahçeye çıktım. Yine aklıma Deniz geldi . Gerçekten gebersede onun yüzünden delirmesem.
Oda beni böyle savunmuştu zamanında.Nefes almaya çalışarak elimi kalbimin üstüne koydum.
Bahçedeki koltuklardan tutunarak . Oturdum.''Keşek ölsende hatırlamasam.'' Yanımza Berk geldi.
''Denizi hatırladın yine dimi'' ona baktım. Beni kollarının arasına alıp sarıldı.
''Alışacaksın yavaş yavaş ama bak biz senin yanındayız . Bak bugünü mahvetmeyelim hadi gel içeriye girelim . Meriç de gelir birazdan. '' göz yaşlarımı silip içeriye girdik.
İrem şarkı açmıştı . Önümüzde de birkaç şişe içki vardı.
''Mert Ada nağaptı sana''
''Ben ona aşık olmuştum. Çıktık bir kaç ay sonra beni aldattı. Ama meriç bilmiyor çünkü Ada'ya çok güveniyor . Meriç zamanında çok tekme yedi . Gerek ailesinden gerek aşk anlamında. O yüzden Aşk konusuna uzak . Şimdi sana yakın olduğuna bakma korkuyor.'' Şişenin birini alıp dikti kafasına.''Artık biliyorum '' bu ses kapının apazında ki Meriç 'ten gelmişti.
''Peki sen niye bana güvenmedin Mert niye söylemedin . Niye bana anlaşıp ayrıldığınızı söyledin.''''Ben bilmiyormuyum senin Ada'ya neler yapabileceğini '' Meriç ona sarıldı.
''Bir daha sakın o kızın adını ağazına alma değmez '' diyip onu uyardı. Bana döndü.
''Ben Ada konusunda özür'' dediği sırada işaret parmağımı dudaklarına götürdüm.
''Dileme o kız zaten plotonik olmuş sana .''
Bir kadeh içmemele sarhoş olmuştum. Saçma sapan dans ediyordum . Aynı şekilde İrem'de .
O sırada annem aradı.
''Asya grliyormusun kızım ''
''Geliyorım anne kapat '' diyip telefonu kapattım. Çantamı alıp eve gideceğim sırada Meriç durdu.
''Bu halde nereye annenler beni öldürür o yüzden bu akşam burdayız hepimiz . '' Mert onu onayladı.
İrem benden daha az içmişti . Hala ayık gibiydi.
''Ben annene haber veririm bizde kaldığını söylerimi bende burdayım bende sizde kalıyorum derim hallederiz . '' çantamı koltuğa attım. İrem telefonla konuşmak için bahçeye çıktı. Bende deliler gibi içmeye devam ettim. Kesin yarın birşey hatırlamayacaktım. Yaptığım şeylerin farkında değildim. Meriçe sarılıp kulağına eğilerek .
Mert kahve içiyordu. Ayılmıştı o.''Meriç sen iddayı kaybedeceksin ''
''Peki ya sen ?''
''Ben zaten kaybettim. '' meriç güldü. Kanepeye yığıldım. Gözlerim ağırlaştı . Biri beni kucağına alıp . Yatak odasına götürdü. Yatağa yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...