Asya gözlerini yavaşça açtı ama tedirgin bir biçimde yataktan kalktı . Etrafı inceledi . Komidinin üzerindeki notu fark etti . Merakla onu alıp okumaya başladı .
Aşağıda kahvaltı hazırlıyorum uyanınca gel
-Meriç-Asya sinirle aşağıya indi . Meriç krep yapıyordu .
''Günaydın''
''Ben niye senin evindeyim ''
''Dün sarhoştun anneanneni hiç çekemezdim o yüzden seni kendi evime getirdim. Aslında önce otele gittim ama 2 tane yataklı oda kalmamıştı bende senin tribinle uğraşmak istemediğim için buraya getirdim . ''
''Ben gidiyorum '' asya hışımla üst kattan çantasını ve ayakkabılarını alıp aşağıya geldi. Merdivenlerin başında Meriç onu bekliyordu .
''Hadi ama kahvaltıya kalmayacak mısın?''
''Meriç sen ne saçmalıyorsun acaba ?''
''Ha sen dün geceyi hatırlamıyorsun ?'' Meriç sırıtarak salona giderken Asya merakla peşinden gitti .
''Ne oldu ne sırıtıyorsun''
''Meriç cevap ver ''
''Bunu gerçekten öğrenmek istiyorsan benim dediğim şeyleri yapacaksın yoksa söylemem seninde için içini yer ''
''Ha yani şimdi de şantaj ''
''Asya saçmalama şaka yapıyordum ''
''Dün sana tüm gerçekleri anlattım sonrada ''
''Sonrada ne sonra ne oldu anlatsana taksit taksit mi anlatıyorsun ''
''Tamam be kızım sakin ol ''
''Bana sakın kızım deme ''
''Senin sorunun ne ?''
''Meriçççççç söylesene ''
''Peki tamam seni öptüm ama bende -'' asya başta yastık olmak üzere eline geçen ne varsa herşeyi Meriç'in üstüne attı .
''Bende sarhoştum''
''Meriç seni şimdi bitirdim ''
En son dikkat etmeden tahta bir aksesuarı attı . Yere kan damladı . Kafasını yarmıştı Asya ama Meriçte herhangi bir mimik yoktu .
''Meriç , meriç iyi misin çok özür dilerim '' telaşla yanına gitti kafasındaki yarayı görmesiyle telaşı arttı . Ama Meriç onu sadece sakinleştirmeye çalışıyordu .
''Asya tamam bir şey yok küçük bir çizikdir.'' Meriç'in elinden tutup onu çekmeye çalıştı ama bir gıdım bile oynatamamıştı.
''Kafanı yardım sen hala bak eger gitmezsen ambulans çağırırım derdini onlara anlatırsın ''
''Aman bütün mahalleyi başıma toplamada ne yaparsan yap . Üstümü değiştirip geliyorum ''Hastanede
''Tamamdır 2 dikiş attım 4 gün sonra gel alalım zaten saçının arasında görünmez . Bu arada kız arkadaşın baya telaşlı görünüyordu onunla konuşmamı ister misin?''
''Yok o benim sevgilim değil beni bu hale getiren kadın boşverin kalsın öyle ''
''Peki geçmiş olsun '' Asya telaşla yanına geldi .
''Ne dedi doktor ?''
''2 dikiş attı 4 gün sonra çıkaracakmış ''
''Ha iyi özür dilerim tekrar görüşürüz '' Asya'nın kolundan tuttu ve onun durdurdu .
''Asya teşekkür ederim ''
''Birşey değil '' Asya hızla odadan çıktı . Tekrar çarpıntısı başlamıştı kafetaryadan su alıp ilaçlarını içti.
''Ne ilacı o ?'' Arkadan gelen Meriç'in sesi ile küçük dilini yutmuştu .
''Hiçbir şey değil '' sinirle arabaya bindi . Ordan uzaklaşmak için hızla arabayı ordan çıkardı . Kalbi güm güm atıyordu . Doğruca Liselerine sürdü arabayı .Bahçesindeki banka oturdu . Hala sisle kaplı siyah binaya kapıları odun ve çiviyle kapanmış yanık binaya baktı . Yanına sessizce oturan abisini fark ettiğinde şaşırdı ama duyguları sadece burdaydı .
''Burası ney ? Uzun zamandır buraya geliyormuşsun bekçi buranın yıkılacağını söyledi ''
''Burası herşeyin başladığı yer . O yangın Ada'nın ve öğretmenlerimin çoğunun mezarı oldu . Biz Adayla yan yanaydık . O öldü ama ben buradayım . Adil değil bu . Bu okul yıkılmamalı burda bir sürü anım var benim ''
''O zaman burayı satın al ''
''Anlamadım ''
''Ihalesi varmış . Yapısında pek bir sıkıntı yok ama bazı şeylerin değişmesi gerekiyormuş . Burayı satın al ve başka gençlere hikayeler anılar ver . Bütün mimari şeyleriyle ben ilgilenirim ''
''Teşekkür ederim '' abisi onun herşeyiydi . O olmasaydı ne olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Literatura Feminina(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...