12.)Öpücük 💋

123 5 2
                                    

Kahvaltımı yapıp evden çıktım . Elimdeki listeyle Meriç'in arabasına ilerledim . Ama arabada dün gördüğüm kız vardı .

''Geçkaldın '' goçkoldon sen erken geldiysen benim suçum ne

Arka koltuğa oturup davet salonuna gitmek için yola koyulduk.

''Ben Asya peki siz kimsiniz'' dedim kıza bakmadan telefonumla ilgilenerek.
''Zeynep , Meriç'in Ablası sende Meriç'in arkadaşı olmalısın sonunda tanıştık. Senden o kadar '' dediği sırada Meriç onu dürttü.

''Meriç ablana baskı uygulama konuşsun kız '' diyip savaşından yanında oldum. Konuştukça daha çok sevdim. Almanyada eğitimini tamamlayıp Türkiye'ye yeni gelmişti. Meriçten 3 yaş büyük mimarlık okumuştu.

Davet salonuna girdiğimizde çoğu şey hala hazırlanıyordu.

''Zeynep abla istersen biz yemeklere bakalım Meriç'te süslemelere baksın''diyip mutfak bölümüne doğru ilerledik. Şefler yemekleri hazırlıyorlardı.

Listede işaretlerimi yaptırdığım sırada

''Bugün Meriçle dans edeceksiniz heycanlımısın ?''
Ona baktığımda imzayla gülümsüyordu.

''Aslında bilmiyorum Meriç öldüğü için mi yoksa babam dışında ilk defa bir erkekle dans edicek olmaktan mı kararsızım '' muzipçe güldü . Köşedeki kapasitelerden birini bana uzattı . Ona gülümseyerek karşılık verdim.
Mutfağa Meriç girmiş ve kaplanımı kapmıştı. Zıplamıştım ama kaplanımı yukarıya kaldırmış üstelik ısırmıştı bile. Ama ağasının kenarları beyaz krema olmuştu . Ona biraz yaklaşıp peçeteyle ağasının kenarlarını sildim. O hipnoz olmuş gibi bakarken eli yavaşça aşağıya indi kapkekimi hemen kapıp diğer tarafından ısırığı ben aldım. Zeynep ablaysa bize ciddi bir şekilde bakıp öksürdü.

''Ablanın yanında ayıp oluyo Meriç '' dedi. Meriç ona dönerek yanaklarını sıkmaya başladı .

''Oy sen benimi kıskandın '' dedi . Ablası sinirle elinwe vurdu. Yanakları kıpkırmızı olmuştu nasıl sıktıysa artık Meriç gerçi onlarda beyaz tenlilik genetikti anlaşılan.

''Süslemeler tamam mı bari tamamsa eve bırakırmısın beni evse beni üç silahşörler bekliyor '' ikiside aynı anda bana döndüler .

''Üç silahşörler derken''

''Kuförümüz makyözümüz ve beni bu konuda ikna etmeye çalışacak Ana kraliçe Leyla hanım en tehlikeliside odur '' dediğimde . İkiside gülmeyr başladılar.
''Anlamadım ne komik''
''Sen kesinlikle çizgi roman seslendirmeni falan olmalısın çok içten anlattın.'' Bunu diyen Zeynep abla meriç'in cebinden arabanın anahtarını aldı ve gitti.

Bizde arkasından geliyorduk.

''Bu akşam için heycanlımısın uykucu ?''
''Yani bilmiyorum sen ''
''Evet bu akşam danstan sonra seninle bişey konuşulan biryere kaybolma '' diyip göz kırptı ve sürücü koltuğuna oturdu.

💫💫💫
''Kızım bu küpeler çok güzel olur '' annemin elini ittirdim.

''Hayatta takmam o kadar büyük küpe başka hiçbirşey yaptırmam'' diyip ayağa kalktım. Aynanın önünde kendime uzunca baktım. Saçlarımı topuz yapmıştık . Makyajımı herzamankinden fazla yapmıştık ama gerçekten çok garip hissediyordum. Sanki 2 yaş büyümüş gibiydim topuklu ayakkabılarım sağolsun.

Adım atmamla düşecek gibi oldum annem tuttu.
''Bizim senle yürümeyede çalışmamız lazımdı . '' diyip yürüme dersine başlamış olduk. Çabuk kaptım ama bir insan evladı neden kendine böyle bir acı verir ki saçmalık gül gibi spor ayakkabıları dururken .

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin