''Ilerle ilerle yavaş oraya dikkat et ''
''Meriç gözlerim kapalı nereye dikkat edicem ki '' birkaç adımdan sonra gözlerimi açtı . Dağ evinin altındaki gölün oraya gelmiştik. Salih amca etrafta görünmüyordu. ''Saliha amca nerde?''
''Karısının yanında '' içime birşeyler olmuştu. İlk kez burda yakınlaşmıştık meriçle irem ve Mert burda sevgili olmuşlardı. Ama buranın anlamı olan Salih amca gözlerini sonsuzluğa kapamıştı. Baya adaletli bu dünya baya .
''Buraya kim bakıyor peki ''
''Ben bakıyorum arada Mert'le İrem uğruyo o şekilde ''
''Ölmeden önce bana mutfaktaki 2. Çekmeceye not bıraktığını o notu Asya ile okuyacağım konusunda bana söz verdirmişti . Haa birde barışmadan okumamamam gerektiği konusunda uyarmıştı.'' Ona sarıldım. İçeriye girdiğimizde heryer düzenliydi . Hiçbirşeyde toz dahi yoktu. Çekmecedeki notu çıkaran Meriç hızla açtı . Bende yanına ilerledim . Mektupda şunlar yazıyordu.Sevgili Asya ,Meriç
Çocuklar siz bu satırları okurken ben çoktan hayat arkadaşım Gül'ün yanındayımdır .Hayat adaletsiz kahpede olsa siz benim çocuklarım gibiydiniz. Bu dünya da iki şeyi unutmayın 1 seni kaşılıksız seven insanları 2 size unutamayacağınız acıları çektiren insanları . Bu dünyada insan hep diğer yarısını bulmak için uğraşır . Siz çoktan birbirinizi buldunuz. Bundan sonra sahip çıkacağınız diğer birşeyde sevginiz olsun .
Hep mutlu sağlıklı ve huzurlu olun.
Ha bu arada Mert'e de dikkat edin kereta üzmesin kızı .
Salih DedenizÇok dokunaklı yazılmış olan bir mektupdu. ''En azından o sevdiğine kavuştu buna sevinebiliriz ''
''Haklısın o zaman bizde balık yiyelim eski günlerdeki gibi ''
''Olur '' meriç dolaptan ayıklanmış balıkları çıkarttı. Bende ızagara için ateş yaktım . Sonra Meriç balıkları pişirmeye başladı . Bende salata yaptım bir kaç tanede Meze.
''Buraya geldiğimizde huzur buluyorum . Çok özlemişim burayı ''
''Bende uzun zamandır gelmiyordum. İyi oldu ''____________
Yemeklerimizi bir güzel yiyip yanında rakı içmiştik . Şimdi ise üstümüze battaniye almış öylece gölü izliyorduk ben Meriç'in gögsüne sokulmuştum oda kafasını benim kafama yaslamıştı. ''Ne kadar tuhaf sanki hiç birşey olmamış gibi ''
''Yaşadıklarını ders gibiydi hayatın bize verdiği ders ''
''Ben bir karar verdim Meriç . Artık istediğim gibi olucam başkaları içen yaşamıyıcam . İstersem pijamayla dışarı çıkıcam istersem kahkaha atıcam istersem ağlıyıcam ama bunları hep seninle yaşamak istiyorum. Bundan sonra yanımda olacağını ve bir daha hiç gitmeheceğine söz verirmisin Meriç Araç''
''Her zaman sevgilim '' yazardan
Asya'nın elini alıp öptü . Rüzgar esmeye başladığında Meriç ona daha çok sarılıyordu. ''Gidelim mi eve ''
''Asya beni duyuyor musun '' ona baktığında sızdığını görmüştü . Asya'yı kucağına alıp dağ evine geldiler . Onu yatağının üzerine yatırdı üstüne ortü örtü . Işıkları kapatıp yanına uzandı ve ona sarıldı. Bugünleri ne de çok hayal etmişti. Şimdi kollarında uyuyordu lisedeki o kız .______________
''Günaydın güzelim '' Asya yavaşça gözlerini aralarken Meriç dudaklarına küçük bir buse bıraktı .
''Günaydın ama benim uykum var ''
''Kahvaltıyı sen hazırlarsın diye düşünmüştüm ama ''
''5 dk daha .sonra gelicem ''
''O Zaman beraber ineriz '' yatağa hızla atladı . Asya içinden küfürler savurarken Meriç onun saçlarıyla oynuyor onu izliyor ve aklına bu yüzü hiç unutmayacak şekilde kazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim Benim! (TAMAMLANDI)
Chick-Lit(...) 'Güzelim '' arkamı döndüğümde şortu ve baklavaları ile karşımda tatlı tatlı sırıtan Meriç Aras olamazdı . ''Yeterince kestiysen havuza atlıyıcam '' ''Ne kesmesi be sakın atla- '' devam edemeden havuza giren kütle ile su yutmuştum . Öküzdü kat...