27.)🇹🇷Asya🇨🇵

85 5 0
                                    

Yazardan
(Not cem olan kuzen onun abisi değil isim benzerliği )

Şimdiki zaman

Kızın içeri girişiyle yer yerinden oynamış sanki zaman durmuş kimse sessizliği bozmuyordu. İntikamın pençesine düşmüş bir Eski Sevgili tamda orda duruyordu. Onun bu şaşkınlığı ve gerginliğini sezmiş olan Asya sırıtmasını genişletti.
''Kızım ne zaman geldin?''
''Biraz önce anlaşılan proje için ortaklık imzalanacağı sırada geldim istersen ben çıkayım ''
''Kızım yani ortaklık derken '' Asya babasına sarıldı . Sonrada herkesin duyacağı bir biçimde .
''Eski meseleden bahsediyorsan umrumda değil . Ben kaçtım size iyi çalışmalar '' gözlüğünü takıp toplantı odasından çıkmıştı . Meriç'i arkasında neye uğradığını şaşırmış bir biçimde bırakmaktan haz duyuyor gibiydi . Hak etmişti ona göre . Bu ona gözdağı olmuştu çünkü daha herşey yeni başlıyordu .

Arabasına binip uzaklaşırken göz damlaları akarken 5 yılın acısı bütün zehrini orda bırktığını sanmıştı. Kendini ikna etmeye çalışıyordu . ''Hayır Asya olmaz . Şimdi olmaz . Olmaz Kendine gel . Sakin ol herkes bedelini ödeyecek '' doğruca İrem'in yanına gitti. Ona sürpriz yapacaktı . Bagajdan çıkardığı iki hediye paketiyle kapının önünde zile basıp beklemeye başladı . Kapıyı İrem açmıştı ve Asyayı görmesiylr nutku tutulmuştu . Kalbi nerdeyse yerinden çıkacak göz yaşları akmaması kendini sıkıyordu . Asya ve ikisi birbirine özlemle sarıldı. Ne çok özlemişti arkadaşını .
''Ne zaman geldin '' dedi ağlamaklı bir sesle .
''Biraz önce ama şirkete uğradım önce '' İrem panikle Asya'ya baktı . Meriç'le karşılaşmalarından endişeleniyordu .
''Peki ya o ''
''Haa o mu takma yaa '' Asya ne kadar böyle desede içinden fırtınalar kopuyordu . Kimse bilmesin kimse görmesin istiyordu o küçük kızı . Ama İrem o küçük kızı zaten gözlerinde görüyordu. Acısını gizleyen içindeki yangınlarda kendini yakan küçük kızı . Kış ortasında Usul usul terleyen o küçük kızı hep o görüyordu.
''Asya yapma bunu artık kendine ''
''Bak sana ne getirdim '' konuyu değiştirmeye çalışan Asya kapılarının kilitlerini açmamak için diretiyordu.
''Yaaa niye böyle şeyler yapıyorsun şapşik gel içeri burda durma kapının önünde '' Mutfaktan Mert çıktı kafasında aşçı şapkası ve önünde önlük elinde ise kek karışımı duruyordu . Asya'yı görmesiyle gözleri fal taşı gibi açıldı . Kek karışımını İreme gerdi ve hızla üstündekileri yere attı . ''Kardeşimmm'' diyip birbirlerine sarıldılar . ''Çok özlemişim sizi '' Mert ondan uzaklaştı . ''Kardeşim biz bişey yaptık . ''
''Ne oldu kötü bişey yoktur umarım '' Yüzüklerini gösterdiler . ''Demek sonunda evlenme teklifini ettin kıza '' İrem Mert'e baktı . Asya bu ilişki için çok çaba sarf etmişti . ''Bu Mert varya sırf Evlenme teklifi etmek için beni aradı . Fransadan buna taktik veriyordum. Hatta bi ara sırf evlenme teklifi etmek üstüne konuşuyordukki bütün kreyasyonlarda gelinlik çizdim ama hakkını yiyemem ilham kaynağı oldu . Boşuna 1. Olarak bitirmedim . '' Asya ,Mert ve İrem salona geçip şöminenin karşısındaki koltuklara oturdular .
''Eee şirket işleri nasıl gidiyor burdan orayı kontrol olması zor olsa gerek '' Asya kurmuş olduğu şirketi hakkında konuşurken daha rahattı .
''Aslında babam bana şirkette bir oda ayarlayacak orda işleri idare edeceğim . Zaten İstanbul'da bir define planlıyorum . Bakıcaz artık mekan kesinleştiği anda Paristen tasarımlar gelecek anlayacağınız çok yoğunum '' tırnaklarıyla kazandığı moda tasarım fakültesi tam da aslında olması gerekn yerdi . Bazen Meriçi düşünmemek için sabaha kadar çizim yapıp ağlardı . Ama artık göz yaşları akmıyordu . Sadece ''Neden?'' diyordu . Geçmişti acımıyordu artık . O gün orda herşey değişmişti . O hatayı yaptığında değişen tek şey aşkı değildi . Hayalleri , duyguları ,güveni kısacası herşey değişmişti . Ama değişmeyen bir şey vardı . 18 Yaşındaki o genç kız hala içindeydi .
''Berk nası ?''
''Berk iyi değil Asya biz sana söyleyecektik ama senin o sıra sınavların vardı . Baban istemedi söylememizi ''
''Berk bitkisel hayatta 5 yıldır '' Mert'in bunu söylemesiyle Asya yıkılmıştı .
''Ne diyorsun sen Berke olamaz dimi böyle birşey ''
''Nası oldu bu ? Neden uyanmıyor '' göz yaşları yavaş yavaş aktı . Telaşla ayağa kalkıp camdan dışarıya baktı . Birden İrem'e döndü . Sadece susuyorlardı.
''Size bi soru sordum ?''
''Meriç gidince Berk de onun peşinden gitmek için çıktı . Ama o '' sesi titredi. İrem göz yaşlarını sildi . İçi acıyordu . Çocukluğu öyleci duruyordu .
''Ama o tırın altında kaldı. Sonra ameliyatlar falan derken bitkisel hayata girdi .'' Asya bunu duyduğu an içindeki öfke bütün vücüdüna hücüm etmişti . Onu artık kimse durdurmazdı . Hışımla arabaya bindi .
Babasını aradı .
''Efendim kızım''
''Meriç orda mı ''
''Asya neden sesin böyle kızım birşey mi oldu iyi misin?''
''Sana bi soru sordum orda mı değil mi ''
''Asya ben senin babanım ne bu sinir ''
''Dimi beni yalanlarla ayakta uyutan canım babam ''
''Meriç'e söyle beni beklesin onunla görülecek bi hesabım var'' vücudu kas katı olmuştu . Nefesi daralıyordu . O gün yine aklına gelmişti . Onu orda terk edişi . Arabayı park edip hızla şirkete girdi.
''Nerde o ''
''Kim '' demişti . Asya'nın Abisi . Evet Asyanın bir abisi var . Geçmişin sır perdeleri yabaş yavaş aralanırkrn oda ortaya çıkmıştı . 5 yıl önce hayatına girmişti.
''Meriç Aras ''
''Asya sakin ol önce bi dur rahatla .'' Su getirilmesi için bir çalışana işaret yapmıştı Cem. Asya hızla onun kollarından kurtuldu . Hızla Meriç'in odasına çıktı . Kapıyı tüm siniriyle açtı . Telefon gmrüşmesi yapan Meriç neye uğradığını şaşırdı . Karşısında ona karşı nefret duyguları içeren sevsiği kadın duruyordu . Eskiden ne farklıydı o gözlerin bakışı . Hatalar ve ödenmesi gerekn bedeller .
''Ben sizi sonra arayacağım '' dedi ve telefonu kapattı.
''Senin yüzünden '' işaret parmağını Meriç'e doğrulttu.
''Asya anlamıyorum ''
''Tabi anlamazsın . Sen benim kardeşim dediğim çocuğu öldürdün. Sen nası birşeye dönüşmüşsün .''
''Asya bi sakin ol otur konuşalım '' Göz yaşını sildi ve o kalbi kırık ama güçlü kadını dışarı çıkardı .
''Ben sakinliğimi çoktan kaybettim . Ben artık ne sakinim ne mutluyum nede artık affedici. Berk senin yüzünden orda ve bir daha gelmiyecek . '' Meriç gözlerini yere dikmiş ve tek bir kelam dahi etmiyordu.
''Gözlerime bak ha yok Ağır geldi ise sözlerim, beddualarımla yaşamayı öğreneceksin. Nereye gidersen git bana yaptığın yanlışları göreceksin tek tek... Ya vicdanını öldüreceksin ya kendini. İşte o zaman dünyanın senin etrafında dönmediğini öğreneceksin . Ama unutma ben yokum '' hışımla odadan çıkan Asya yıllardır bu anı bekliyordu . Bunu yaptığında rahatlayacağını düşünerek yıllarca bugünün hayalini kurarak çalışmış ve başarmıştı. Şimdi buraya gelip başka bi hayalini gerçekleştirmişti ama rahatlayacağını düşündüğü şry kalbine ağor geliyor ve yer yer batıyordu. Duvardan destek alarak asansöre ilerledi . Son kez açık kapıya baktı . Meriç hala öylece duruyordu . En sonunda bütün odayı dağıtıp sinirini çıkarıyordu. Asansörün kapısı kapanıp açıldığında karşısında Abisini gördü. Ona sımsıkı sarıldı . Sanki herşey üstünde yüktü ve onu taşımak zorunda bırakılmış gibiydi .
''Abi beni eve götürür müsün?''
''Tabiki abicim '' dedi ve personelden anahtarı istedi. Asya abisinin koluna girdi ve şirketten uzaklaştılar. 15 dk sonra eve gelmişti . Annesi onu kapıda karşıladı ama ağladığını gördüğünde şaşırmıştı . Hemen içeriye çekti.
''Asya bu şekilde herkesin önünde de ağladın mı gerçekten . Sakın ağladığını söyleme ''
''Anne ne diyorsun sen . Benim can dostum komaya girmiş sen bana bunu neden demedin benim senden hesap sormam gerekirken sen neler diyorsun ''
''24 yaşına geldin . Şirket otoritesini sarsacaksın . Ayrıca bem senin iyiliğin için demedim ''
''24 yaşındayım . Bu benim duygularım olduğunu değiştirmez . Sen gerçekten çok değişmişsin . Benim annem nerde bilmiyorum . ''Asya hışımla odasına çıktı . Cem annesinin peşinden salona gitti.
''Neden böyle bir şey yaptın ?''
''Herşeye ağlıyor .''
''Anne pnunda duyguları var sen onu böyle yaparak kaybedersin .''
''Ben onu zaten 5 yıl önce kaybettim. ''
''5 yıl önce ne oldu ? Asya geldiğinden beri herkes bunu konuşuyor .''
''Asya'ya git ablatsın hoş , pek hatırlamak istemeyeceği şeyler onu göndermekle hata yaptım . Hata bende . Ama artık büyüdüğünü kabul etsin o 18 yaşındaki kız değil.''

Güzelim Benim!  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin