Merhabaa, lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn. Umarım hikayeyi sevmişsinizdir. İyi okumalar❤️
...
•Jeon Jungkook•
" Bayan Kim, kapıya bakar mısınız?" Elimdeki havluyu yatağımın üzerine bırakıp odadan çıktım.
Spordan yeni gelmiş ve kısa bir duş almıştım.
Tam dinlenmek adına biraz uyumaya karar verdiğim vakit ise annemler gelmişti.Merdivenlerden yavaşça indikten sonra bavulları içeri taşıyan şoförü gördüm.
" Misafir odasına bırakabilirsin." Başıyla onayladı.
İçeri giren anne ve babama gülümsedim.
Yaşlanmaları gerekirken günden güne daha da gençleşiyorlardı sanki." Misafir odası mı? Ev benim paramla alındı ne misafiri." Babam ceketini Bayan Kim'e uzattıktan sonra gülümseyerek yanıma geldi ve bana sarıldı.
" Gördük şu hayırsız yüzünü yine ama napalım seviniyoruz işte evlat sonuçta." Sırtımı birkaç kez patpatladıktan sonra salona ilerledi.
Annem yüzündeki kocaman gülümseme eşliğinde boynuma atladığında güldüm.
" Oğluşum, bir deri bir kemik kalmışsın." Gülerek geri çekildim.
" Gayet güzel yiyorum annecim, merak etme. Getirdin mi bana da kurabiye?" Başını iki yana salladı.
" Zehir zıkkım olsun dedim ya oğlum." O da babamın arkasından salona ilerlerken peşine takıldım.
Bizim anlaşma tarzımız böyleydi, o yüzden alınmıyordum.
" Canın sağolsun annecim." Koltuğa oturduktan sonra kaşlarını çattı.
" Ay tamam ısrar etme bu kadar, yarın yaparım yine." Gülerek Bayan Kim'in uzattığı su bardağını elime aldım.
" Yarın yap iyi olur, hatta direkt böyle güzel bir ziyafet çekelim yarın. Ağabeyin de yoldaymış, yarın burada olur. Güzel denk geldi." Babam elindeki kumandayla kanalları değiştirirken kaşlarımı çattım.
" Ağabeyim mi geliyor? Neden?" Elini önemli değil dercesine salladı.
" Evleniyorsun ya, o yüzden." Elimdeki bardak parmaklarımın arasından kayıp yerle buluştuğunda annemin bağırışını işittim ancak tepki veremedim.
Evleniyorum?
" Ay Min Gyu ben demedim mi sana pat diye söyleme diye. Kalbine indi çocuğun." Annem önüme dikilip elini salladığında gözlerimi kırpıştırdım.
" Dalga geçiyorsun değil mi baba? Korkutmak için söyledin." Başını iki yana salladı.
" Birkaç ay önceki telefon konuşmamızı hatırlıyor musun Jungkook? Artık kendine çeki düzen vermenin vakti geldiğini yoksa olaya el atacağımı söylemiştim ancak demek ki sen beni ciddiye almamışsın. Daha geçen konuştuğumuzda da seni nasıl adam edeceğimi bildiğimi söylediğimi hatırlamıyor musun?" Yutkundum.
Bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum.
" Baba saçmalama, evlenmek mi adam edecek beni?" Gözlerini bana çevirdi.
" Sen böyle gelmişsin böyle gidersin. En azından sosyete adam olduğunu sansın." Anneme baktım.
" Beni cezalandırmak için yapıyorsunuz değil mi? Anne buna nasıl izin verirsin? Beni mutsuz bir evliliğin içine atmasına nasıl izin verirsin?" Annem gözlerini kaçırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marriage story | rosékook ✓
Fanfiction•tamamlandı• Park Roseanne, ablası için Jeon Jungkook'la evlenmeyi kabul etmişti. rosékook 300320 #1 at rosekook, unknown history #2 at fanfiction and bts, unknown history #3 at jungkook, unknown history