Merhaba, sonunda dediğinizi duyar gibiyim.
Emin olun ben de sizinle aynı hisleri paylaşıyorum. Oy sınırının geçmesini heyecanla bekliyordum ancak oldukça yavaş geçti. Üzülmedim desem yalan olur :(
Umarım bölümü beğenirsiniz, lütfen oy vermeyi ve boooolcaaa BOOOLCAA yorum yapmayı unutmayınız❤️ +450 oyda görüşeceğiz tekrardan🥰
İyi okumalar fıstıklar
...
•Park Roseanne•
Tekli koltuğu koymaları gereken yeri işaret ettikten sonra elimi istemsiz bir şekilde karnımın üzerine yerleştirdim ve sırtımı duvara yasladım.
Taşınmak gerçekten zordu.
" Rosie! Kaç defa ayağa kalkma diye uyaracağım ben seni?" Jungkook elindeki su bardağını yanıma bıraktıktan sonra kolumdan tutarak beni odadan çıkardı.
" N'apayım? İçime sinmiyor işte." Gülerek elini belime attığında beraber yavaşça merdivenlerden inmeye başladık.
Eve artık tamamen yerleşmiştik. Geriye bir tek bebeklerin odası kalmıştı, o da bugün hallediliyordu. Daha tam olarak alışamamıştım çünkü ev aşırı büyüktü. Üst kattaki Jungkook'a sesimi duyurabilmek için boğazımı acıtan bir derecede bağırmam gerekiyordu.
" Geç otur şöyle." Jungkook beni yavaşça koltuğa oturttuğunda gülümsedim.
" Bana bir topmuşum gibi davranmasan? Hareket edebiliyorum sonuçta." Aslında biraz yalandı.
6. Aya gireli yaklaşık birkaç gün oluyordu ve karnım büyümeye son hız devam ediyordu. O kadar büyüktü ki psikolojik olarak karnım düşecekmiş gibi hissediyordum. Bu yüzden ellerim hep karnımın altında sıkı bir şekilde duruyordu. Önümde ağırlık taşımak, hareketlerimi oldukça kısıtlıyordu.
" Seni böyle görmeye alıştım, karnın hep böyle olsa keşke." Jungkook yanıma oturduğunda kaşlarımı çattım.
" Kilo alayım istiyorsan?" Zaten oldukça almıştım, ağzım durmuyordu ki!
" Sen bilirsin." Gülümsedim.
" Doğum sonrası kilolarımı nasıl vereceğim? Ben ağzımı tutamam ki?" İçten bir şekilde güldükten sonra elimi tutarak üzerine minik bir öpücük kondurdu.
" Verme, n'olacak?" Başımı iki yana salladım.
Genetik olarak hep zayıf biri olmuştum o yüzden şu an aldığım kilolar aşırı gözüme bakıyordu. Ancak bebeklerim için bu durumun sağlıklı olduğunu hatırlayıp kafayı yeme evresine bir durak kala normalleşiyordum.
" Ne demek verme? Hantallaştım resmen. Oysaki bir zamanlar güzel bir genç kızdım." Adeta drama queenlik yaptığımda Jungkook kaşlarını çattı.
" Teknik olarak hâlâ genç kızsın. Ve hâlâ da çok güzelsin. Hem de çok daha güzelsin, mümkünmüş gibi. Annelik sana çok yakıştı. Hatta biraz çirkinleşsen fena olmaz, başıma iş açıyorsun sonra." Gözlerimi devirdim.
" Anneler genç kız olabilir mi?" Başımı omzuna yasladığımda ikimiz de sessiz kalarak biraz bunu düşündük.
Yani, olabilirlerdi herhalde?
" Neyse." Jungkook bir cevap bulamamış olacak ki elini karnıma koyarak hafifçe okşadı.
" Yarın doktor kontrolümüz var 4'te. Unutma." Başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marriage story | rosékook ✓
Fanfiction•tamamlandı• Park Roseanne, ablası için Jeon Jungkook'la evlenmeyi kabul etmişti. rosékook 300320 #1 at rosekook, unknown history #2 at fanfiction and bts, unknown history #3 at jungkook, unknown history