Merhaba! Nasılsınız?
Lütfen oy vermeyi ve bolllca yorumda bulunmayı unutmayın.
İyi okumalar, umarım beğenirsiniz❤️
+300 oyda görüşürüzz
Bana sövmeyin😈...
•Park Roseanne•
Gözlerimi telefonuma gelen bildirim sesiyle araladığımda irkildim. Derin bir nefes alarak telefonumu elime aldığımda gördüğüm mail ile yüzümü buruşturdum.
Beklediğim bir maildi.
Ancak bu saatte de çalışılmazdı, insaf.Yatakta doğrularak maile hızlı bir cevap yazdığımda telefonumu geri bıraktım ve başımın altındaki yastığı düzelterek gözlerimi kapattım.
Bir sağa bir sola dönüyordum ama, uyanınca bir daha uyumam oldukça zordu.
Tekrar doğrulduğumda saati kontrol ettim. Sabah 5'i biraz geçiyordu. Güneş 1 saate yakın doğardı.
Bakışlarım koltukta kollarını birbirine sarmış bir şekilde uyuklayan Jungkook'a kaydı. Jungkook'a karşı hissedeceğim ilk ve son mahçupluk bugün yaşanmıştı sanırım. Üzerimdeki beyaz yorganı attıktan sonra ayaklarımı sarkıttım ve yataktan indim. Kuru boğazıma birkaç yudum su gönderdiğimde rahatlamıştım. Biraz hava almak adına odadan çıktım ve merdivenlere yönelerek terasa adımladım.
Manzara gerçekten de güzeldi.
Ellerimi cama yasladıktan sonra gözlerimi kırpıştırarak sakin kumsalı izledim ve sessizliği dinledim.Evliliğimiz, beklediğim gibi zor değildi.
Zaten Jungkook genelde saldırgan davranışlarda bulunmuyordu. Aramızı bozarsam ben bozuyordum. Ancak düğünden sonraki süre zarfında, neredeyse hiç tartışmamıştık. Bunun sebebi düğünde gerçekleşen cinsel temasımız da olabilirdi. İkimiz de aramızdaki cinsel çekimin bir anda ortaya çıkmasından dolayı şaşkındık.
En azından, ben öyleydim.Bırakın Jungkook'u öpmeyi, bana dokunması bile midemi bulandırırken şimdi bu raddeye gelmek; kendime yaptığım bir saygısızlık gibi geliyordu bana. Ne olmuştu da duvarlarım bir anda yıkılmıştı? Ne olmuştu da onu bu denli ister hâle gelmiştim?
Ve ne olmuştu da kontrolü elimden bırakabilmiştim? Jungkook'a sınırları hep hatırlatan bendim ancak asıl uslanması gereken kişi de bendim. Jungkook sınırları aşması için izin istediğinde ona izin veren bendim. Bu yüzden sınırları ona değil, kendime hatırlatmalıydım belki de.
Hayatım boyunca önüme gelene kendimi açan bir kız olmamıştım. Daima bedenime ve duygularıma saygı duymuştum ve şu yaşıma kadar yalnızca birine kendime açmıştım ki, bundan da bir gün bile pişman olmamıştım. Sevdiğim adama bedenimi ve hislerimi açtığım için hiç ama hiç pişman değildim.
Dudaklarım yalnızca bir kişinin teninde gezinmişti ancak şimdi cinsel bir teması gözümde bu kadar önemsiz bir hâle getirdiğim için kendime kızıyordum.
Bu kadar basit değildi, olmamalıydı.
Yalnızca anlık bir tutkuyla gerçekleşmemeliydi bu.Ancak gerçekleşmek üzereydi.
Sevmediğim bir adama kendimi bu denli açtığım için dudaklarım, en çok da kalbim kendi kendime verdiğim bir günahı taşıyorlamış gibiydi.
Doğru hissettirmiyordu, aksine çok yanlıştı.
Omzuma bırakılan battaniyeyle irkildiğimde gülme sesi işittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marriage story | rosékook ✓
Fanfiction•tamamlandı• Park Roseanne, ablası için Jeon Jungkook'la evlenmeyi kabul etmişti. rosékook 300320 #1 at rosekook, unknown history #2 at fanfiction and bts, unknown history #3 at jungkook, unknown history