•29•

11K 959 604
                                    

Merhaba!
Aslında bu bölüm silinmeden önce böyle değildi ancak değiştirdim. Böyle daha çok içime sindi.
Biraz ara bölüm gibi oldu, umarım beğenirsiniz.

Oy vermeyi ve booooolca yorum yapmayı unutmayın lütfen. İyi okumalar❤️

...

•Park Roseanne•

Lalisa elindeki deodorant şişesini mikrofon yapmış bir şekilde şarkı söylerken yatakta zıplamayı da ihmal etmiyordu.

Gülerek başımı iki yana salladım.

" Rosie sen de gel!" Yataktan atlayıp yanıma geldiğinde ellerimi tuttu ve çekti.

Zıplamamın doğru olacağını düşünmüyordum.
Dikkatli olmalıydım.

" Ayak bileğim acıyor birtanem, maalesef ki eğlencene dahil olamayacağım." Dudaklarını büzdükten sonra bedenini yanıma bıraktı ve başını omzuma yasladı.

" Çok heyecanlıyım, n'apacağım?" Güldüm.

Lalisa'nın Jaebeom'dan hoşlanması benim için önemli değildi, aksine hisleri karşılıklıysa mutlu bile olurdum.

Ancak Taehyung'a üzülüyordum. Hakettiği değeri maalesef ki görememişti.

" Taehyung'a ondan hoşlanmadığını söyledin mi?" Başını iki yana salladı.

" Bence gerek yok. Gidip böyle bir konuşma yapmam arkadaşlığımıza zarar verir." Dudaklarımı büzme sırası bendeydi.

" Umarım boş yere umutlanmaz öyleyse." Başını kaldırıp karnıma hafif bir şekilde vurduğunda irkildim.

Çok acıtmamıştı ancak hoşuma gittiği de söylenemezdi.

" Dünyaları yedin ha." Güldüm ancak pek içten değildi. Eh, dünyaları yediğim doğruydu.

" Bir ara hep beraber dışarı çıkmalıyız. Sen, ben, Jungkook ve Jaebeom. Hep double date yapmak istemişimdir." Başımı salladım.

Tayfa katliam oluyordu sanırım bu.

" Siz bir kaynaşın da sonrasına bakarız." Destek alarak koltuktan kalktığımda bileğimdeki saati kontrol ettim. Birazdan klinikte olmam gerekiyordu.

" Şirkete geçmem gerekiyor hayatım, sonra konuşuruz." Yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.

" Tamamdır!" Beraber odadan çıktıktan sonra dış kapıya yöneldik. Kısa bir sarılmanın ardından Lalisa'ya veda ederek arabama bindim.

Kemerimi takarak arabayı çalıştırdığımda hafifçe esnedim. Sabah şirkete erken gitmiştim ve ardından da Lalisa'ya geçmiştim. Uykumu zaten şu sıralar düzgün alamadığım için yorgundum.

Kısa bir yolculuğun ardından kliniğin önüne park ettim ve çantamı alarak arabadan indim.

Hastanedeki randevumu iptal etmiştim çünkü yalnızca kadın doğum ve hastalıklara yönelik bir kliniğe gelmek daha doğru gelmişti. Daha ilgili olacaklarını düşünüyordum.

Ayağıma girişteki makineyle galoş geçirdikten sonra kapıyı ittirdim ve içeri girdim.

Kapının karşısındaki masaya doğru ilerledim.

" Merhaba Roseanne Park, saat 4'te randevum vardı." Sekreter gülümsedikten sonra bilgisayarına baktı.

" Hoşgeldiniz efendim, Bayan Sung sizi bekliyor. Sağdan ilk kapı." Kısaca teşekkür ettikten sonra gösterdiği koridora doğru yürüdüm ve hafifçe çaldıktan sonra içeri girdim.

marriage story | rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin