Merhaba, bu bölüm biraz sövebilirsiniz uyarmadı demeyin.
Lütfen oy vermeyi ve bolca yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar❤️...
•Jeon Jungkook•
" Suji, dosyaları Jaebeom'a götürür müsün?" Suji başını sallayarak uzattığım dosyaları aldığında gülümseyerek sandalyemin yönünü camaçevirdim.
Havalar düzelmeye başlamıştı.
Kore'nin soğuğundan bıktığım için artık yaz gelsin istiyordum ancak yazı da ayrı bir çekilmez oluyordu.Gömleğimin ilk düğmesini açtıktan sonra derin bir nefes verdim ve gözlerimi kapattım. Dün film geç bittiği için yeteri kadar uykumu alamamıştım.
Hatta Roseanne de benimle aynı durumdaydı. Sabah hala uykusu olduğu için beni şaşırtarak işe bile gitmemişti. Oysaki film boyunca da uyumuştu.
Çalan telefonumla nefesimi üfleyerek yüzümü tekrar masaya döndüm. İnatla çalmaya devam ettiğinde uzanarak elime aldım ve yanıtladım.
" N'aber Jungkook?" Bıkkınlıkla tekrar üfledikten sonra dilimle dudaklarımı ıslattım.
Bu kadın ne zaman benim yakamı bırakacaktı?
" Ne istiyorsun?" Gülme sesini işittim. Gerçekten de zevk alıyordu.
" Hesabıma para göndermeni." Gözlerimi devirdim.
" Beni oyuncak gibi parmağında oynatabileceğini kim söyledi?" Bu sefer gülme sırası bendeydi.
" Gidip biricik Roseanne ile konuşmamı istiyorsun sanırım." Omuz silktim.
Buna daha fazla göz yummak istemiyordum.
" Zamanında arkadaş olduğumuz için sustum, sesimi çıkarmadım ancak sınırını aşmaya başladın. Seni ilgilendiren bir durum bile yok, olaydan kendine bir pay çıkarmaya hakkın yok. Her şeyin üzerinden 2 sene geçti. O iyi durumdayken, bunları kafasına takmazken sen kim oluyorsun da burnunu sokuyorsun." Sinirle güldükten sonra devam ettim.
" Gidip Roseanne ile konuşabilirsin, benim ondan gizli saklım yok. Ancak karşısına çıkarsan seni fena benzetir benden söylemesi. O benim kadar nazik değildir." Telefon bir anda yüzüme kapandığında kaşlarımı çattım.
Bunu yapacak cesaretini olmadığını biliyordum, Eun'u iyi tanırdım.
Yalnızca her zamanki gibi iyi niyetimi kullanmaya çalışıyordu.
Evet aramız artık kötü olabilirdi ancak böyle oyunlar çevirmek yerine yüzüme gelip para isteseydi onun için daha yararlı olurdu.Hem artık Roseanne'e karşı herhangi bir gizli saklım olsun istemiyordum. En kısa zamanda 2 yıl önce ne yaşandıysa her detayıyla anlatmayı planlıyordum.
Kapım tıklatıldığında bütün dikkatim dağıldı.
Jaebeom kapıyı yavaşça ittirerek içeri girdiğinde gülümsedim. İmzalaması için gönderdiğim dosyaları getirmiş olmalıydı.
" Dosyaları getirdim." Tekrar gülümsedikten sonra uzattığı dosyaları aldım ve önüme koydum.
" Suji getirirdi, zahmet etmeseydin." Masanın önündeki deri koltuğa oturduktan sonra bacak üstüne bacak attı.
" İşin var mı? Akşam yemeğini beraber yiyelim." Kaşlarımı kaldırdıktan sonra saati kontrol ettim.
" Evde Rosie ile yiyeceğim, son günlerde biraz aksattım. İstersen sen de gelebilirsin ama." Başını gülerek iki yana salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marriage story | rosékook ✓
Fanfiction•tamamlandı• Park Roseanne, ablası için Jeon Jungkook'la evlenmeyi kabul etmişti. rosékook 300320 #1 at rosekook, unknown history #2 at fanfiction and bts, unknown history #3 at jungkook, unknown history