Merhaba!
Artık yavaş yavaş olayların içine girmeye başlıyoruz. Umarım beğenirsiniz❤️
Oy vermeyi ve yorumda bulunmayı unutmayın lütfen iyi okumalar🥰
...
•Park Roseanne•
" Ay bayılacağım!" Bayan Jeon kendini adeta kucağıma attığında neye uğradığımı şaşırmıştım.
Bu kadın günden güne daha da kafayı yiyordu.
" İyi misiniz?" Yakamdan tutarak beni kendine çektiğinde kaşlarımı çattım.
" Anne de be!" Dudaklarımı büzerek geriye çekildim. Bu kadın beni korkutmaya başlamıştı.
" Anne menopoza mı giriyorsun acaba?" Wendy rahatlıkla kendini karşımdaki koltuğa attığında bacaklarını altına topladı.
" Rosie sev beni annecim, saçımı okşa. Babandan görmediğim sevgiyi göster bana." Wendy kahkaha atmaya başladığında çekinerek Bayan Jeon'un saçlarını okşamaya başladım
" Daha önce hiç sevilmemişim gibi sev." Wendy gülmekten kıpkırmızı olduğunda dudaklarımı birbirine bastırdım. Bayan Jeon bu sırada uzaklara dalmıştı.
Kapıdan giren Jungkook, Hoseok ve Bay Jeon üçlüsü bize atabilecekleri en ilginç bakışları atarken ben de onlara yardım dilenen bakışlar atıyordum.
" Anneciğim karımı rahat bırakır mısın acaba?" Bayan Jeon dil çıkardıktan sonra dizimden kalktı.
" Karım dedin diye bişey demiyorum, yumuşadım." Saçlarımı geriye attığımda Hoseok gülerek Wendy'nin yanına oturdu.
" Kalkın hadi amerikan futbolu oynayacağız." Ağzım şaşkınlıkla açıldı.
Ben de kendi ailemi manyak sanardım oysa ki biz,
Jeon ailesinin yanında halt yemiştik.Wendy ile birbirimize ' biz nereye düştük?' Adlı bakışlarımı attık.
" Baba direkt güreşelim istersen?" Jungkook tek kaşını kaldırarak sorduğunda Bay Jeon eşini tutarak koltuktan kaldırdı.
" Ne var canım? Biz annenle hep oynardık."
" Yatakta oynamakla bahçede oynamak aynı şey değil babacağım." Kendimi tutamayarak güldüğümde Jungkook ve Hoseok Bay Jeon'un bakışlarından korkmuş olmalılardı ki bizi kaldırdılar.
Heran ise masum bir şekilde uyuyordu.
İç çekerek diğerlerinin peşinden bahçeye çıktım.
Her çift bir takımı oluşturuyordu." Çok sert oynamayalım." Başımla Wendy'i onayladım. Ancak Bayan Jeon karşı çıktı.
" Ben kimseye acımam valla." Bay ve Bayan Jeon beşlik çaktıklarında korkarak Jungkook'a döndüm.
Umarım sonumuz hastane olmazdı.
Kaptan olarak biz kadınlar seçildiğimizde ortaya geçtik.
Hoseok topu havaya attığında uzun boyumdan kaynaklı topu alan ben oldum.
" Aferin Rosie! Yolla bana." Düşünmeden topu Jungkook'a attığımda Bayan Jeonlar'ın kalesine doğru koşmaya başladım.
Beni boşta gören Jungkook topu bana geri attığında zorlanmadan topu kaleye yolladım.
Beşlik çaktıktan sonra devam ettik.
Çekinmeden Wendy'nin üzerine atlayıp elindeki topu aldığımda Jungkook ve Hoseok gülmeye başlamışlardı ancak Bay ve Bayan Jeon kazanma hırsıyla resmen tutuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marriage story | rosékook ✓
Fanfiction•tamamlandı• Park Roseanne, ablası için Jeon Jungkook'la evlenmeyi kabul etmişti. rosékook 300320 #1 at rosekook, unknown history #2 at fanfiction and bts, unknown history #3 at jungkook, unknown history