Merhaba nasılsınız?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın diyeceğim ancak eksikliğini tek çektiğin şey yorum sanırım :( geçen bölüm 260 oy ancak az yorumajkdj hatırlamıyorum
İyi okumalar❤️
Oy sınırını yayınladığım duyuruda açıklayacağım...
•Park Roseanne•
" Roseanne bak bundan ye, ben yaptım." Başımı gülümseyerek salladım.
Bu akşam kesinlikle 2 kilo falan almış olmalıydım.
Ağzıma attığım kimchiyi çiğnedikten sonra oldukça memnun kaldım, Bayan Jeon gerçekten de çok güzel yemek yapıyordu.
" Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık." Gülümseyerek ellerini yanında oturan Jungkook'un omuzlarına yerleştirdi.
" Bak bunu da ben yaptım. Sence benim yaptığım bir şeyin çirkin olmasının imkanı var mı?" Jungkook'un yüz ifadesiyle kendimi tutamayarak güldüm.
" Ben de yardım ettim." Bay Jeon eşine göz kırparak bardağındaki sudan bir yudum aldı.
Jeon Ailesi, gerçekten de oldukça matraktı.
Yanlarında eğlendiğimi inkar etmeme gerek yoktu.Yemek boyunca Bay ve Bayan Jeon neredeyse hiç susmadılar, Jungkook ve ben ise yalnızca dinledik.
Jungkook'un ağabeyi Hoseok, eşini almak için havaalanındaydı.
Açıkçası evli olduğunu bile yeni öğrenmiştim.Masadakinlerin toplanması için Jungkook'un yardımcısı Bayan Kim'e yardım etmeye başladığımda Bayan Jeon'un gözlerinden kalpler fışkıyordu.
Dirseğiyle Jungkook dürttüğünde gülmemek adına dudaklarımı birbirine bastırdım.
Jungkook televizyondan çektiği bakışlarını bana çevirdi.
" Bak bak nasıl hamarat." kaşlarını çattıktan sonra tartışma çıkmaması adına başını salladı.
Annesiyle uğraşmak istemediği oldukça barizdi.
Bayan Jeon oldukça hazır cevap ve haksız olsa dahi haklı durumuna yükselebilecek bir kadındı.
Bu yönden benziyorduk.Elimdeki tabakları mutfak mermerine koyduğumda, kolumda hissettiğim elle arkamı döndüm.
" Siz içeri geçin lütfen, ben hallederim. Yorulmayın." Gülümsedim.
Bayan Kim ile bugün tanışmıştım ancak oldukça tatlı bir kadın gibiydi.
" Lütfen rica ediyorum, hem bir tabak taşımak elime yapışmıyor ya?" O da gülümseyerek karşılık verdi.
Bayan Kim bulaşıkları makineye yerleştirirken ben de Bayan Jeon'un yaptığı tarttan dilimler kesip tabaklara yerleştiriyordum.
Salona geçip son tabağı da Jungkook'a uzattığımda beni baştan aşağı süzdü ve sinir bozucu bir şekilde gülümsedi.
Yanına oturdum ve kulağına eğildim.
" İnsanlık yapıp tabağını getirdim diye şımarma hemen, kırarım kafanı." Kendini tutamayarak gülmeye başladığında bir an kapı çalmaya başladı.
Ayağa kalkıp kapıya ilerledim ve açtım.
" Ah, Roseanne. Sen de mi buradaydın?" Lalisa'ya gülümsedim ve içeri girmesi için kenara çekildim.
Bay ve Bayan Jeon ile sarıldı.
" Lalisa, hoşgeldin kızım." Lalisa gülümsedikten sonra sıkıca bana sarıldığında karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marriage story | rosékook ✓
Fanfiction•tamamlandı• Park Roseanne, ablası için Jeon Jungkook'la evlenmeyi kabul etmişti. rosékook 300320 #1 at rosekook, unknown history #2 at fanfiction and bts, unknown history #3 at jungkook, unknown history