•19•

11.7K 1K 526
                                    

Merhaba! Sınırı geçtiğiniz için hemen yazdım❤️
Umarım beğenirsiniz, bolca yorum yapmayı unutmayın lütfenn
Oy sınırı +300❤️
İyi okumalar

...

•Park Roseanne•

Kupaya kahve doldurduktan sonra elimdeki karafı tekrar makinenin içine yerleştirdim.

Kenarda, Bayan Jung'ın yapmış olduğu kurabiyelerden ağzıma birkaç tane attığımda çiğnemeye başladım.

Aylardır regl olmuyordum.
Ve bu yetmezmiş gibi, bir de deli gibi kasık ağrısı çekiyordum.
Gerçekten de deli gibi.

Bugün işe gitmek yerine doktora gitmiştim ve birkaç gün sonrasına rahim filmi çekilmesi için randevu vermişti. Hamile olma ihtimalimi sormuştu ancak bu imkansızdı.

Doktordan geldikten sonra ise sadece uyumuştum. Yalnızca Bayan Jung'ın odama getirdiği yemeği yemiştim. Ancak gelmesini beklediğim reglinin daha da gecikmemesi adına ağrı kesici içememiştim. Doktor eğer ağrılarım katlanılmaz boyuta gelirse tekrar hastaneye gidip iğne olabileceğimi söylemişti ancak iğneden nefret ederdim.

Yaklaşık yarım saat önce de Bayan Jung'ı zar zor evine yollamıştım. Tam bir anneydi gerçekten de. Ancak öğrendiğime göre kızı düğün hazırlıkları yapıyordu ve bu süreçte kızının yanında olmasını istiyordum.

Başımın ağrımaması için yeni kuruttuğum saçlarımı kulağımın arkasına attıktan sonra beyaz bornozun kuşağını sıkılaştırdım ve salona ilerledim. Bornozla oturmak bana keyif veriyordu.

Gri koltuğa kendimi attıktan sonra ayaklarımı sehpaya koydum. Duvardaki saati kontrol ettiğimde 5'i biraz geçtiğini farkettim. Neden evde olduğum günler zaman bu kadar hızlı geçiyordu?

Anahtar sesini duyduğumda başımı kapıya çevirdim.
Jungkook neden bu kadar erken gelmişti ki?

Jungkook kucağında Heran ile içeri girdiğinde şaşırdım.

" Jungkook?" Başını kaldırıp bana baktığında o da en az benim kadar şaşırmıştı.

" Rosie? Erkencisin." Kucağımdaki kahveden bir yudum aldım.

" Doktora gittim, o yüzden evdeyim." İçeri girdiğinde  Heran beni görmüş ve kıpırdanmaya başlamıştı.

" Neden doktora gittin? İyisin değil mi? Söylesen beraber giderdik." Gülerek başımı salladım.

" İyiyim, gel bakalım yengeye bebek." Jungkook gülümseyerek Heran'ı kucağıma bıraktığında elimdeki kahveyi sehpaya koyması için ona uzattım.

" Yarın Wendy'nin doğum günü biliyorsun. Ağabeyim bir günlüğüne Heran'ın bizde kalıp kalamayacağını sordu. Ben de tamam dedim." Gülümseyerek başını omzuma koyan Heran'ın saçlarını okşadım.

" İyi yapmışsın. Yemek mi yiyeceklermiş?" Koltuğa oturduktan sonra onayladı.

" Evet." Heran kollarını iki yana açarak iyice üzerime yerleştiğinde uykusu olduğunu anlamıştım.

" Herancığım desene sana kardeş geliyor." Heran anlamış gibi kıkırdadığında güldüm.

" Üzerine bir şeyler giy hadi, Bayan Jung nerede?" Jungkook bütün rahatımızı bozarak Heran'ı kucağımdan aldığında mızmızlanarak ayağa kalktım.

" Evine yolladım." Yavaş adımlarla merdivenlerden çıkmaya başladım. Her adımımda karnıma giren sancılara da küfür etmeden duramıyordum tabii.

marriage story | rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin